Citat:
Ursprungligen postat av Smml
Böjen och marken ser riktigt bra ut! 
|
tackar
Citat:
Ursprungligen postat av akerstrom
Härligt att få se lite filmer  man får ju liksom en bild på killen bakom journalen!
syns ju att du är 2meter iaf! tycker fan du såg stor(bred) ut på filmen.
Bänkarna såg ju jävligt lätta ut!
Marken var det ju skit najs teknik i, men som mapa säger du kör ju mer en ''standard'' teknik inte en ''egen'' men om det funkar är det ju bara att köra så
böjjen såg ju najs ut och lätta.. lika djup som jag går.. lägger stången på precis samma ställe, man vågar ju inte lägga den längre ned känns ju som man tappar den då..
Fina filmer!
|
tackar, ja det va jävla kul med filmer, har säkert sett varje klipp en 15-20ggr för att kolla på fotvinklar, rygg, höften, armarna, axlar osv och tycker det ser bra ut jag med. däremot får jag tacka för att du skrev att jag ser bred ut för det är det jag tycker va jobbigast med filmerna att jag ser så lång och smal ut så kul att åtminstonde en tyckte jag såg stor ut. hehe sen har vi ju lika lång lyftväg i bänken och den är inte å leka med =)
drog ett pass idag igen, med fokus på axlar:
Kabeldrag för framsida axlar 4set á 8reps känndes mycket bättre än hantellyft rakt fram så ska nog köra denna övning ett tag.
Axelpress 17,5/8 + 25/8 + 30/4(+2 m. hj.) + 30/4(+2) + 27,5/3(+3) tog bra som faan och vet inte om en 4a med 30kg hantlarna är pb?!
Hantellyft i sidled 10/10 + 12,5/8 + 12,5/6(+2) + 12,5/5(+3) sög ur musten bra!
Facepulls 30/10 + 40/8 + 45/8 kännde mig riktigt slut så skippa sista settet, sen blir det antagligen rygg imorgon så kan va bra att inte ta ut baksidan max
Rotatorcuffa innåt och utåt 3 + 3set á 10-15reps, riktigt skönt brukar bara köra rotator som uppvärmning så att träna med lite belastning va riktigt nice, får se hur det känns imorgon.
Riktigt djupa knäböjar i smithen 50/10 + 60/8 + 80/5
Benspark 50/8 + 65/8 kännes sådär så skippa sista setten, körde ändå böj och mark igår så...
Liggande triceps extentions 20/15 + 30/10 + 30/10
Tid (inkl uppvärmning): 1½h
Nöjd med dagens pass, och pga lite ömmande framsida axel för några veckor sen så har jag inte kört så hårt på axlarna så va skönt att panga på ordentligt idag.