Citat:
Ursprungligen postat av Sundqvist
Jävligt köttigt pass alltså!
men förstår inte att du "bara" kör 6er på 25/30 i stångrodd, men latsdrag med 14 plattor och skivstångcurl med 40 
|
Tackar kändes rätt bra idag trots lite trögt i vissa övningar!
Du får mer än gärna skriva bara utan snuffar för jag tycker själv det är skitvikten

Men ja till att börja med så har jag börjat fuskar lite mer i latsdragen, lär nog ska ligga på max 10 plattor om jag ska köra lika strikt som i roddarna!
Hur som helst då jag tränar rygg eftersöker jag ffa kontakt vilket jag tycker jag fått till bättre och bättre de senaste åren och då orkar jag helt enkelt inte mer... Jag tycker dock jag borde kunna ligga runt 35 kg när det gäller 10'or men det har gått jäkligt trögt nu i början av hypertrofi perioden, så jag hoppas det tar sig
Citat:
Ursprungligen postat av Hetz
aahhh så det var därför du sprang runt och flexade 
|
Hahaha det gör jag antagligen vartenda pass xD Brukar försöka göra det lite i smyg så inte folk ska tycka man är någon slags idiot :P
-------------------------
Tänkte iaf nämna min PWO-mix idag och jag är kass på att utvärdera men gör en kortare variant!
Smak:
De olika komponenterna var för sig hade smakerna apple/pear, apple, fresh fruits och malto då som inte ha någon smak. Detta blev i slutänden något som smakade väldigt mycket av vip-x'ens apple/pear smak men med en jäkligt skum eftersmak...
Det var hur som helst helt klart drickbart även om det såg ut att komma från ett avlopp i något ghetto (ska ta bild nästa gång).
Effekt:
Sulade i mig den medan jag satt på föreläsningen vilket i slutändan blev lite för tidigt. Jag kände inte av särskilt mycket av beta-alaninet (har jag iofs nästan överhuvudtaget slutat göra) men jag tyckte mig iaf få en jäkla skön blandning av det där lugna fokuset som jacked xx erbjuder och den lite mer speedade varianten som vip-x'en tenderar att ge!
Något som jag förut gillade med jacked xx var att jag fick ett bättre tryck i kroppen utan att få den där sjuka pumpen som gör att man nästan inte kan ta ut sig helt varje set. Medan vip-x'en är kul just för den lite tyngre pumpen.
I och med blandningen tyckte jag även där hitta något slags fint mellanting mellan outhärdlig pump och det mer karaktiserande trycker jacked xx ger!
Slutsats:
Kommer definitivt provas igen, sparar dock antagligen på den imorn när det är ben som gäller