Finns viss risk att det blir några bilder.....som av en händelse ska farbror Allan och "den där" valen krossa vaderna i morgon ...........tror annars att Sverker ligger bra till ....
Ta med kameran du. Så ska vi köra lite enbensdonkeys och ha sönder några vadmaskiner i morron.
allan
Jag kan förnedra mig rätt ordentligt för att få se en dagsaktuell bild av frökens vader; det såg smått tävlingsmässigt ut senast....Och vill du lägga upp ( . )( . ) eller (_!_) så är det väl bara att skicka dem till mig först....så ska jag ordna det....
allan
Jag kan förnedra mig rätt ordentligt för att få se en dagsaktuell bild av frökens vader; det såg smått tävlingsmässigt ut senast....Och vill du lägga upp ( . )( . ) eller (_!_) så är det väl bara att skicka dem till mig först....så ska jag ordna det....
allan
Stygg moderator, stygg
Semestern har förstört "smått tävlingsmässigt" men är snart på G igen.
Tog väl cirka 4-5 dgr i Grekland så var mina synliga magrutor ett minne blott och än har de ej behagat visa sig heller
Tror The Stack är medlem här hans vet jag är riktigt vassa, Herkan blir farlig, likaså Big Al, Bucyrus, Tinus aka Tutti Graaf har farliga ben, Sverker mmmm farligt snygga ådriga.
Kan Arne klämma loss med nåt eller är de bara disco på honom ?
Tack,tack..det var snällt att du tror på mig..Ben ja! men vader..det har jag inga!