De är väldigt nöjda med mig i alla fall, fick jag höra på utvärderingen med min konsultansvariga (alltså kontakten på bemanningsföretaget), det var roligt att höra. Nu sova två timmar senare än vad jag borde... Nighty night.
Det är ju helt jävla otroligt.. Varför i helvete får man för sig att lyssna på samma jävla låt, upprepade gånger och på ganska hög volym, när någon annan i rummet intill precis gått och lagt sig för att sova?
Det är så jävla korttänkt, hänsynslöst, och allmänt olämpligt. Det är en skitsak, men det retar gallfeber att en vuxen människa inte begriper detta.
God natt.
Det är ju helt jävla otroligt.. Varför i helvete får man för sig att lyssna på samma jävla låt, upprepade gånger och på ganska hög volym, när någon annan i rummet intill precis gått och lagt sig för att sova?
Det är så jävla korttänkt, hänsynslöst, och allmänt olämpligt. Det är en skitsak, men det retar gallfeber att en vuxen människa inte begriper detta.
God natt.
Haha brevid oss har vi en tangokvinna. Alla grannar har klagat och verkligen sagt att hon inte får spela sent på kvällarna. Men nej hon ska göra sin tango och göra alla grannar galna. Tyvärr har vi ingen störningsjour så man får ringa mr polisen
Jag tycker det är lite besvärligt att veta ungefär vilken nivå man kan hålla i ett betonghus. När det är lyhört så vet man ju ungefär vilken nivå det handlar om, men här är jag helt lost. Det jag brukar höra är sepedunk från någon fest och vuxenkramande från en granne som måste tittat för mycket porr. Jag brukar spela rätt högt, men det har aldrig varit någon som klagat. Eller ja.. men det var då jag satt och hamrade fast kapsyler på ölflaskor med ett värdelöst kapsyleringsverktyg.
__________________ Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag
__________________ Bronkitkorv: Skulle jag få en sån där värdelös skitgrej i julklapp så skulle jag fan sparka ner den jäveln som gav mej den för en lång och brant trappa Bronkitkorv:Nästa gång chefen kommer med en lapp om nåt jävla möte så ska jag sparka honom i bakhuvet så han svimmar
__________________ Bronkitkorv: Skulle jag få en sån där värdelös skitgrej i julklapp så skulle jag fan sparka ner den jäveln som gav mej den för en lång och brant trappa Bronkitkorv:Nästa gång chefen kommer med en lapp om nåt jävla möte så ska jag sparka honom i bakhuvet så han svimmar