Marklyft: - PB, teoretiskt 1RM 245kg!
60kgx4
100kgx4
140kgx4
170kgx4
200kgx3@10
230kgx1@10 i`m back - film i helgen
170kgx4
Motionscykel:
30min
Kommentarer:
ville gå på tungt idag då det blir vila fredag-söndag. men jag är riktigt nöjd med marken idag då mitt PB är 230kgx2 och jag fixade en singel idag. toobe ville att jag skulle gå på 210kg men jag valde 230kg och klarade de
mellan 2500-3000kcal. japp mitt mål till 2014-12-31 är att magen ska vara -115cm. och slutet på 2015 vara under 100. riktigt kul att du har koll
Jo viktigaste för mig är hälsan och med min längd så gäller under 102cm runt magen. annars ökar risken enormt för hjärt-kärlsjukdomar. sen kommer att bli så stark som möjligt det är skönt sen när jag enbart kan fokusera på att bli starkare.
Okok, låter bra!
som sagt, har lurkat här inne ett ganska bra tag.
Låter sunt också, hälsan först men styrka/fysik är såklart också jävligt kul att jobba med.
Låter sunt också, hälsan först men styrka/fysik är såklart också jävligt kul att jobba med.
haha jo precis, samt att iaf för mig är magen mer i vägen än ger nytta. väldigt svårt att komma ner i mark. och i bänken använder jag bröstkorgen och i böjen spelar det ingen roll
olika men antar att du menar om jag jobbar? jag jobbar som snöjour. vilket innebär att jag rycker ut när det snöar mycket, vardagar, helger, dagar, kvällar. men tyvärr har det inte blivit mycket jobb för min del detta år:/ men jag söker andra jobb oxå
olika men antar att du menar om jag jobbar? jag jobbar som snöjour. vilket innebär att jag rycker ut när det snöar mycket, vardagar, helger, dagar, kvällar. men tyvärr har det inte blivit mycket jobb för min del detta år:/ men jag söker andra jobb oxå
Här kommer mitt marklyft på 230kg. jag är nöjd för att nyss kommit tillbaks från skada. men nu är det dags för lite högreps för att bygga mer muskelmassa. men nu blir det ledigt i helgen