Träna gubbtuttar och mingla med koloiter
Muskelgrupp: Bröst + cardio
Målsättning: Se om jag återhämtat min styrka efter axelskadan
Motivation: Vårväder och riktigt jäkla nice dag! Grymt taggad, trots morgonträning (11:00, lol!)
rotatorcuffar
div set, axeln kändes bra
fu-bänkpress
1 set [ 8 x 20 kg ]
1 set [ 6 x 40 kg ]
1 set [ 4 x 60 kg ]
bänkpress
1 set [ 4 x 80 kg ]
1 set [ 1 x 90 kg ]
1 set [ 1 x 100 kg ]
1 set [ 1 x 105 kg ]
failure vilket jag nog kände redan i avlyftet
1 set [ 4 x 90 kg ]
lutande bänkpress i smith
1 set [ 4 x 70 kg ]
1 set [ 3 x 80 kg ]
såja, långsamt o fint
1 set [ 3 x 80 kg ]
1 set [ 4 x 80 kg ]
1 set [ 4 x 70 kg ]
cc-over
1 set [ 8 x 60 kg ]
1 set [ 6 x 70 kg ]
1 set [ 6 x 70 kg ]
1 set [ 12 x 60 kg ]
pumpa ut riktigt
bröstpressmaskin
1 set [ 8 x 50 kg ]
1 set [ 8 x 60 kg ]
1 set [ 8 x 70 kg ]
hantelflies
1 set [ 6 x 15 kg ]
1 set [ 6 x 15 kg ]
1 set [ 6 x 15 kg ]
löpband, 5km (program)
Uppvärmning 3 min först, därefter:
4,7 km på 24 min - sedan nedjoggning/promenad 4 min.
SUMMERING:
Upp i ottan idag, fick sätta klockan så jag skulle hinna få i mig både morgonkaffe + en måltid iaf innan passet, lol.
Kom på att wesaft kanske ville haka på, så blev aningen sen till gymet då jag tog en sväng förbi honom först. Mötte upp o-wao och senare mikaelj, numse och ekman. Goa gubbar o gummor!
Passet tog 2 timmar eller ngt tror jag, men var kul o både hjälpa till o peppa/passa samt får passning själv. Ville hetsa mig själv lite o trodde faktiskt jag skulle sätta 105 kg i bänken, men failade rätt grovt i bottenläget. Tror jag tappade psyket då jag redan i utlyftet tänkte "fan detta känns tungt". Mkt idiotisk tanke. 100 kg hade jag inga större problem med, fick kämpa lite, men annars lugnt.
Efter gymet bjussade wesaft på "riktigt" nymalet kaffe och så blev det någon timmes diskussion om kost, dieter o annat, lol. Äkta gymnördträff

I löööv!
Underbart väder, underbart pass och underbara människor, aaaah vilken go dag! Gillart!!!111