Citat:
Ursprungligen postat av arogen
Det känns sådär just nu i nacke osv, men ska till naprapat imorgon igen. Senast sa han att det såg MYCKEt bättre ut så det kanske är lite ovana+överanstränga muskler nu.
Höft+ljumskar mycket mycket bättre än förut! Böjer, markar ju 2 gånger/vcka och springer typ varje dag.
Hur går det för dig?
|
Ajdå men bara det går framåt, i längden!
Lagt ner mycket ca$h på naprapat, kiropraktor- och sjukgymnastsbesök eller? Hade nog varit en flitig besökare av dessa - om det inte kostat 450 spänn för 30 minuter med en kiropraktor. =p
Jo det går bra för mig med kroppen. När jag tänker efter har jag bara haft lite småbekymmer och känningar som knappt har hindrat träningen, senaste halvåret. Så är skönt. Börjar få ordning på min vänsterhöft/ljumske också. Den började gnälla när jag uppade min knäböjsvolym för någon månad sedan. Smärthugg vid parallell och småont i vardagen.
Hoppade på RSR för marklyft nu så böjen går lätt för inte slita ut mig. Fått hjälp här på kolo med bra tips så nu känns höften riktigt bra. Säkert bäst hittills sedan själva 'skadan' (överansträngning)!
Övrigt och bulkmässigt går det bra också - men jävulska hjärnspöken av viktuppgången och känner mig riktigt äcklig, plufsig och o-skön känsla i kroppen. Aja. Tycker jag har bra tryck på gymmet, så/och prestationen är nästintill toppad varje pass så kan inte bara vara fatgains. =d