Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-03-03, 19:09   #8221
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Dravena Visa inlägg
Du ligger i Skuggan, imponerande!
Thanks, just nu är det slutspurten som hägrar! =)

Fasiken idag är jag sjukt taggad för gymet. Kommer kasta vikter, vråla neanderthalarvrål och sniffa magnesium. Satan vilket trökk jag känner komma!!11

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 20:14   #8222
tsp
Banned User

Reg.datum: Dec 2007
Ja du, det är väl en riktig klassiker att underskatta hur mycket man behöver gå ner för att vara nöjd med hårdheten. Men häng inte läpp för det! Liksom bara tänja the edges och eye of the tiger å vråla så blire fint detta!
tsp är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 20:21   #8223
Ekman_
Registered User

Ekman_s avatar

Reg.datum: Jun 2008
Med tanke på det här med nytt jobb, tycker du ska utbilda dig till sjukgymnast, det hade du passat perfekt till när du förklarar för folk med handledsproblem att handledsskydd i samtliga ryggövningar är skönt, gärna magnesium också så slipper man krångla med remmar som drar tid som kunde gått till setet, varför inte köra remmar till bänken. Då kan man iallafall hålla i den även om man failar, fan skuggan. Du borde satsa!
Gammal 2010-03-03, 21:21   #8224
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

fat skinny old pop bastard west coast training!

Muskelgrupp: Rygg + cardio
Målsättning: Fortsätta nöta sumomark och öka
Motivation: Riktigt supertaggad på väg till gymet, satt o frustrade i bilen.

marklyft, raw
1 set [ 8 x 20 kg ]
1 set [ 6 x 20 kg ]
1 set [ 4 x 90 kg ]

sumomark, bälte, ny övning!
1 set [ 2 x 110 kg ]
1 set [ 2 x 150 kg ] ökning mot för fg pass
1 set [ 1 x 160 kg ] PB!
1 set [ 1 x 160 kg ]

marklyft, raw
1 set [ 6 x 120 kg ] pumpa lite

latsdrag bred stång
1 set [ 6 x 70 kg ]
1 set [ 4 x 80 kg ]
1 set [ 3 x 90 kg ]
1 set [ 3 x 90 kg ]
1 set [ 3 x 90 kg ] ökning! nääästan ner under hakan på sista, tungt

v-rodd i hiss
1 set [ 6 x 60 kg ]
1 set [ 6 x 70 kg ]
1 set [ 6 x 80 kg ] körde lätt men strikt

HIIT på löpband
27 minuter. 2 min uppvärmning, sedan 4,06 km med en hastighet av 6 min/km.
Maxpuls 158

SUMMERING:
Taggade till mig som fan hemma och var sjukt sugen på att dra riktigt tungt i marken. Väl på gymet var det massa stoj omkring och jag fick aldrig riktigt koncentrationen jag behövde (hade en dryg, stor bjässe intill som flabbade åt allt också heh).

Ökade i sumomarken iaf, men greppet kändes sådär trots magnesium. På 170kg tror jag att jag tappar stången. Nöjd ändå att vara uppe på 160 i sumomarken som är en ny övning. Nöter jag på lite så sitter 200 innan årsskiftet, jag borde kunna ta 180 innan sommaren med marginal och rätt teknik.

Körde rätt så "ok" ryggpass för övrigt, försökte optimera tiden så jag skulle hinna hem till fotbollen, lol.

Löpningen kändes tung första minutrarna, men efter 5-6 minuter så mjuknade kroppen och jag hade kunnat köra på ett tag till. Kul, jag kan nöta en halvtimme med 6min/km utan att dö och rentav tycka att det är avslappnande. Konditionen är på väg tillbaka, sakta men säkert.

Såg för övrigt de största boobsen jag sett i hela mitt liv idag. Tappade koncentrationen fullständigt flera gånger och fick typ stirra överdrivet upp i taket eller ner i golvet. Det var rätt många grabbar omkring som blev fnittriga, nervösa, hysteriska och helt till sig, lol. Älskar verkligen o kolla på folk på gymet och se hur andra beter sig och interagerar i gruppdynamik mm. Underbart! Och ja, jag är fullt medveten om att jag också sticker ut hakan och är en knäppis, men jag är gammal nog att inte bry mig längre.

Journalen
Gammal 2010-03-03, 21:22   #8225
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Citat:
Ursprungligen postat av tsp Visa inlägg
Ja du, det är väl en riktig klassiker att underskatta hur mycket man behöver gå ner för att vara nöjd med hårdheten. Men häng inte läpp för det! Liksom bara tänja the edges och eye of the tiger å vråla så blire fint detta!
Jajamen, men bara 2,5v kvar.. sedan skiter jag i deffen och bygger vidare. För liten, tunn o klen för att det ska vara värt o deffa fram mer just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Ekman_ Visa inlägg
Med tanke på det här med nytt jobb, tycker du ska utbilda dig till sjukgymnast, det hade du passat perfekt till när du förklarar för folk med handledsproblem att handledsskydd i samtliga ryggövningar är skönt, gärna magnesium också så slipper man krångla med remmar som drar tid som kunde gått till setet, varför inte köra remmar till bänken. Då kan man iallafall hålla i den även om man failar, fan skuggan. Du borde satsa!

Journalen
Gammal 2010-03-03, 21:39   #8226
davvvan
helt ok

davvvans avatar

Reg.datum: May 2006
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Såg för övrigt de största boobsen jag sett i hela mitt liv idag. Tappade koncentrationen fullständigt flera gånger och fick typ stirra överdrivet upp i taket eller ner i golvet. Det var rätt många grabbar omkring som blev fnittriga, nervösa, hysteriska och helt till sig, lol. Älskar verkligen o kolla på folk på gymet och se hur andra beter sig och interagerar i gruppdynamik mm. Underbart! Och ja, jag är fullt medveten om att jag också sticker ut hakan och är en knäppis, men jag är gammal nog att inte bry mig längre.
Pics or it didn't happen.
Gammal 2010-03-03, 21:45   #8227
MissTiger
Registered User

Reg.datum: Jul 2008
Citat:
*skratt* tror jag vet vem du menar... har sett henne på ett av de andra gymmen...o ärligt talat tom jag som är tjej(och lite lagom gammal) tittar ju lite när man ser henne
Gammal 2010-03-03, 22:04   #8228
Numse
Registered User

Numses avatar

Reg.datum: Jan 2010
Citat:
(hade en dryg, stor bjässe intill som flabbade åt allt också heh).
Vi ringer mamsen hans nästa gång, så får hon komma och nypa han i örat

Citat:
De där boobsen gjorde mig sällskap halva passet. Bara jag som typ avskyr enorma bomber och inte ens bryr mig om att titta? .. något är fel på mig. Tycker de ska va lagom små och mjuka

Bra pass i övrigt, stark äru! Eller ja.. starkare än mig
Gammal 2010-03-03, 22:42   #8229
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Citat:
Ursprungligen postat av davvvan Visa inlägg
Pics or it didn't happen.
lol, you wish! :P

Citat:
Ursprungligen postat av MissTiger Visa inlägg
*skratt* tror jag vet vem du menar... har sett henne på ett av de andra gymmen...o ärligt talat tom jag som är tjej(och lite lagom gammal) tittar ju lite när man ser henne
haha, ja, jag har sett människan förut också... egentligen inget märkvärdigt med boobisar i den bemärkelsen, men proportionerna hänger liksom inte riktigt ihop där. :P

Citat:
Ursprungligen postat av Numse Visa inlägg
...De där boobsen gjorde mig sällskap halva passet. Bara jag som typ avskyr enorma bomber och inte ens bryr mig om att titta? .. något är fel på mig. Tycker de ska va lagom små och mjuka

Bra pass i övrigt, stark äru! Eller ja.. starkare än mig
Ja vart sjutton var du, måste ha missat dig precis?

Storleken för min del kvittar, är så pass gammal så jag har sett o klämt det mesta, lol... det jag såg idag var inget som tilltalade mig eller som på något som helst vis väckte mitt intresse. Det var mer att de stack ut lite i mängden om man säger som så. Står man o laddar för ett tungt lyft och så kommer två fitnessbollar vandrande förbi med två ben under, wtf!

Journalen
Gammal 2010-03-03, 22:47   #8230
Numse
Registered User

Numses avatar

Vi måste missat varandra precis. Jag såg dig gå iväg från marken, och sen var du inte vid rodd/lats när jag kom en stund senare. thai-ming.

Erkänner att jag aldrig haft med sådana bomber att göra.. nog med gym när man väl är på gymmet, palla fitnessbollar i sängen..
Gammal 2010-03-03, 22:52   #8231
tsp
Banned User

Citat:
Jajamen, men bara 2,5v kvar.. sedan skiter jag i deffen och bygger vidare. För liten, tunn o klen för att det ska vara värt o deffa fram mer just nu.

Säg inte så! Jag som är svagare än dig ska ju fan ner till typ tävlingshård
Gammal 2010-03-03, 23:07   #8232
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Numse Visa inlägg
Vi måste missat varandra precis. Jag såg dig gå iväg från marken, och sen var du inte vid rodd/lats när jag kom en stund senare. thai-ming.

Erkänner att jag aldrig haft med sådana bomber att göra.. nog med gym när man väl är på gymmet, palla fitnessbollar i sängen..
lol, wtf... jag körde ju lats o roddar ett bra tag där borta ändå... weird..

Citat:
Ursprungligen postat av tsp Visa inlägg
Säg inte så! Jag som är svagare än dig ska ju fan ner till typ tävlingshård
lol, du är ju större än mig ändå, jag är ju en tunn liten gubbe fs....

Journalen
Gammal 2010-03-03, 23:34   #8233
Numse
Registered User

Numses avatar

Citat:
Jag var tvungen att navigera mig förbi bomberna på vägen dit
Gammal 2010-03-03, 23:42   #8234
wesaft
Registered User

wesafts avatar

Reg.datum: May 2008
Hehe, har ni två provosion på Almedals årskort eller, hör ju hur bomb-arderar mig med säljknep för att lockak dit mig

Bra markat skuggan, grattis till nytt PR.
Gammal 2010-03-04, 00:15   #8235
tsp
Banned User

Citat:

lol, du är ju större än mig ändå, jag är ju en tunn liten gubbe fs....
Trodde aldrig jag skulle säga det, men du är ju för fan grövre än mig skuggan!

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:33.