2011-10-08, 23:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2007
|
Lär dig att säga nej helt enkelt, vill dom tjata så duger ett till nej.
|
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
|
|
|
2011-10-09, 00:10
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
Inte optinoja för träningen, men optinoja för dygnsrytmen.
Ja, jag gav återbud via SMS ungefär en timme innan. Så kunde jag inte somna sen ändå. Fail!
Förresten, vad är det som är "patetiskt"?
|
Varför vänta tills en timma innan? Skicka iväg SMSet så fort som möjligt istället. Inte så kul att först ta intiativ till att hitta på saker, för att sedan få massa återbud i sista sekund.
Senast redigerad av cero den 2011-10-09 klockan 00:12.
|
|
|
2011-10-09, 11:26
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av cero
Varför vänta tills en timma innan? Skicka iväg SMSet så fort som möjligt istället. Inte så kul att först ta intiativ till att hitta på saker, för att sedan få massa återbud i sista sekund.
|
Jag hade en tanke att om jag väntar ett tag med att skicka det, så verkar det som om jag har blivit trött/osugen allt efter att kvällen har gått. Det kan man inte "skylla" på om man skickar efter 5 minuter.
De var redan tre stycken som skulle ut, så jag var säker på att de klarade sig utan mig. Annars hade det ju varit mycket taskigare av mig.
|
|
|
2011-10-09, 12:01
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
Jag hade en tanke att om jag väntar ett tag med att skicka det, så verkar det som om jag har blivit trött/osugen allt efter att kvällen har gått. Det kan man inte "skylla" på om man skickar efter 5 minuter.
De var redan tre stycken som skulle ut, så jag var säker på att de klarade sig utan mig. Annars hade det ju varit mycket taskigare av mig.
|
Dålig stil tycker jag. Dra då hellre en vit lögn och säg att du glömde att du hade annat planerat.
|
|
|
2011-10-09, 12:15
|
|
Tunnis
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av cero
Dålig stil tycker jag. Dra då hellre en vit lögn och säg att du glömde att du hade annat planerat.
|
Är det trevligare att ljuga än att avboka en timme innan de ska ut?
|
|
|
2011-10-09, 12:21
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av agazza
Vars fan hittar man sina lösenord i chrome? jag har sparat allt från förra datorn men nu när jag återställer på min nya får jag inte upp lösenorden, men kollar jag på översikten står det
"Chrome sync
Lösenord: 4
Obs! Krypterad med lösenord."
Hur fan kommer jag åt dom?
|
buuump
|
|
|
|
2011-10-09, 18:08
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis
Är det trevligare att ljuga än att avboka en timme innan de ska ut?
|
Trevligast vore ju självklart att avboka när man kommer på att man inte kan/vill komma. Att sitta och vänta för att sedan göra det i sista sekund är ju bara fånigt.
|
|
|
2011-10-09, 19:05
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
buuump
|
Har för mig att det ligger bland inställningar någonstans. "Under huven" eller
liknande, sedan "Sparade lösenord".
|
|
|
2011-10-10, 09:01
|
|
Gillar just DIG!
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Vars fan hittar man sina lösenord i chrome? jag har sparat allt från förra datorn men nu när jag återställer på min nya får jag inte upp lösenorden, men kollar jag på översikten står det
"Chrome sync
Lösenord: 4
Obs! Krypterad med lösenord."
Hur fan kommer jag åt dom?
|
Och hur kommer man åt dem i IE7, verkar helt inbrottssäkert.
|
2011-10-10, 10:33
|
|
Broder Broccoli
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
buuump
|
Dina lösenord ligger i en fil som heter Login data. Den filen ligger i en katalog som heter \AppData\Local\Google\Chrome\User Data. Appdata-katalogen får du dock bara fram(den är gömd) om du går in i din USER-katalog och sen aktiverar "Show hidden files and folders" i Utforskar/Explorer-inställningarna. Annars kommer du inte se den.
Annars finns det väl plug-ins för detta?
|
|
|
2011-10-10, 10:44
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jens.Andersson
Har för mig att det ligger bland inställningar någonstans. "Under huven" eller
liknande, sedan "Sparade lösenord".
|
jo jag vet, man kommer hit, men när jag trycker på läs mer kommer jag bara till någon jävla FAQ, i gamla versioner kom man till en lista med lösenord här.
Sparade lösenord
Dina sparade lösenord visas här. Läs mer
Citat:
Ursprungligen postat av Juxta
Dina lösenord ligger i en fil som heter Login data. Den filen ligger i en katalog som heter \AppData\Local\Google\Chrome\User Data. Appdata-katalogen får du dock bara fram(den är gömd) om du går in i din USER-katalog och sen aktiverar "Show hidden files and folders" i Utforskar/Explorer-inställningarna. Annars kommer du inte se den.
Annars finns det väl plug-ins för detta?
|
Tackar, jag hittade dit, men hur öppnar jag mappen? den verkar kodad? plugins? Länk?
|
|
|
|
2011-10-10, 11:53
|
|
Broder Broccoli
|
Citat:
jo jag vet, man kommer hit, men när jag trycker på läs mer kommer jag bara till någon jävla FAQ, i gamla versioner kom man till en lista med lösenord här.
Sparade lösenord
Dina sparade lösenord visas här. Läs mer
Tackar, jag hittade dit, men hur öppnar jag mappen? den verkar kodad? plugins? Länk?
|
Vilken mapp menar du nu? \Appdata\? Den ska inte vara kodad. Menar du Login Data-filen så är den krypterad ja, och att öppna den kan du helt enkelt inte utan måste klistra in den i Chrome.
|
|
|
2011-10-10, 12:16
|
|
Registered User
|
Citat:
Vilken mapp menar du nu? \Appdata\? Den ska inte vara kodad. Menar du Login Data-filen så är den krypterad ja, och att öppna den kan du helt enkelt inte utan måste klistra in den i Chrome.
|
Login Data filen. klistra in?
Hur?
Jag fattar inte riktigt problemet här, enligt chrome skulle jag bara behöva synka mitt chrome med mitt google konto, sen synka igen på min nya pc, jag har fått alla inställningar, flikar och bokmärken, det står att jag har 4 lösenord sparade, men jag kommer fan inte åt dom och autofyll funkar inte heller.
|
|
|
|
2011-10-10, 12:28
|
|
Broder Broccoli
|
Citat:
Login Data filen. klistra in?
Hur?
Jag fattar inte riktigt problemet här, enligt chrome skulle jag bara behöva synka mitt chrome med mitt google konto, sen synka igen på min nya pc, jag har fått alla inställningar, flikar och bokmärken, det står att jag har 4 lösenord sparade, men jag kommer fan inte åt dom och autofyll funkar inte heller.
|
Det är kanske jag som missuppfattat, men som jag förstod det behöver du spara dina lösenord, för att kanske vid en ominstallation, sedan få in dom igen? Jag sitter på jobbet och då är min läsförmåga halverad.
|
|
|
2011-10-10, 12:31
|
|
Registered User
|
Citat:
Det är kanske jag som missuppfattat, men som jag förstod det behöver du spara dina lösenord, för att kanske vid en ominstallation, sedan få in dom igen? Jag sitter på jobbet och då är min läsförmåga halverad.
|
Nej jag har redan gjort det. Jag har använt googles egna synkronisering. Där kan jag synka allt på min dator till kontot, sen installera chrome på en annan dator och återställa allt där. Men jag får inte till det med lösenorden, i gamla chrome versioner kunde man bara öppna en ruta i inställningarna och läsa sina lösenord för varje hemsida, det går inte längre, och autofyll funktion funkar inte heller.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:08.
|

|