2007-12-20, 17:51
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av mela
Frågan är om den krymper på längden eller på andra hållet. Brukar vara på längden. Och jag tror inte att den krymper tillräckligt ändå.
|
Hmm,,sant,,vi ber han tvätta den
jontahontas-tvätta tröjan
|
|
|
2007-12-20, 17:51
|
|
|
En påse med mos.
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Den ser för stor ut.
|
han ska använda den till våren, efter vinterns bulk
nä, men hellre att den är nån cm för lång än att det lägger sig uppe på bältet hela tiden.. enl mig iaf
|
|
|
|
2007-12-20, 17:54
|
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lepras
Hmm,,sant,,vi ber han tvätta den
|
Citat:
Ursprungligen postat av G_lund
han ska använda den till våren, efter vinterns bulk
nä, men hellre att den är nån cm för lång än att det lägger sig uppe på bältet hela tiden.. enl mig iaf 
|
inte bara längden.
Kolla hur den sitter i ryggan.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2007-12-20, 18:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av patanga
dom sista bottsen va sjukt heta, mycket mer värda än en ps3 ja
|
Knäppis, det är ett par jävla skor. Dom ska inte kosta lika mycket som hyran för en månad.
Det finns inga dojor i värden som är värda närmare 5000 spänn om dom är "vanliga skor", alltså inga raketmotorer, kraft-sköldar eller magiska-förförar-dojor.
Man kan köpa en bil för 5000 spänn å åka runt i värmen istället för att gå.´
USCH!
Visa mig mer billiga och snygga kläder! Jag behöver kängor, låga vinterskor, skjortor, tröjor, jeans och t-shirts. Jag har nog 400 pix att spendera så håll inte igen för hårt
Säg 350 istället för jag ska ha en kebabtallrik nu.
|
|
2007-12-20, 20:15
|
|
|
AKA Kapten Klänning
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Liten Men Fet
Knäppis, det är ett par jävla skor. Dom ska inte kosta lika mycket som hyran för en månad.
Det finns inga dojor i värden som är värda närmare 5000 spänn om dom är "vanliga skor", alltså inga raketmotorer, kraft-sköldar eller magiska-förförar-dojor.
Man kan köpa en bil för 5000 spänn å åka runt i värmen istället för att gå.´
|
En del har mer pengar än andra. Vem är du att avgöra hur mycket ett par skor är värda?
|
|
|
2007-12-20, 20:17
|
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Någon som vet vart man kan köpa en billig svart slips?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2007-12-20, 20:31
|
|
|
Besserwisser
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Löjtnant Blank
En del har mer pengar än andra. Vem är du att avgöra hur mycket ett par skor är värda?
|
... och vem säger att han inte redan har en bil? Väldigt lustigt resonerande från tjockisen.
|
|
|
2007-12-20, 20:33
|
|
|
Banned
Reg.datum: Oct 2003
|
Polotröjor?!
Nån som vet i vilka affärer man kan tänkas hitta polos som man har närmast intill kroppen? Ett mycket bra plagg som jag haft hela min uppväxt och tänker fortsätta ha, men tyvärrr har det fört en tynande tillvaro de senaste fem åren.
Sportaffärerna är ju givna, men de brukar mest ha riktigt billiga saker som inte sitter nåt vidare. Förra året kan Stadium haft en billig vanlig variant, men jag tror nästan till och med den saknades och det fanns endast nån jobbig skidpolo med dragkedja och grejer. Inget man har till vardags.
I år har jag varit inne på Intersport och de hade polos i nåt av sina egna märken, McKinley tror jag det var, 150kr. Svarta och vita. Satt helt ok, men ingen höjdare liksom. Annars kunde jag inte sikta något annat än möjligtvis nån skidpolo i hela affären.
Har köpt mig två stycken hos en affär som heter Joy, en mindre kedja som har lite småtråkiga kläder och verkar vända sig till medelålders. 180kr/st, inte så tokiga men sitter inte precis som gjutet. Förra året hade de två modeller dessutom, en riktigt slapp, stor bulkmodell som jag tyvärr inte såg till i år.
I övrigt har jag kammat noll, fast har ju inte varit ute och letat så jättemycket då.
Var inne på Peak (Performence) idag, de har haft tighta polos som varit fina tidigare, men förra året krympte de kraftigt. Dum som jag var grinade jag mest över det, en large hade antagligen suttit rätt bra med lite växmån men nepp, köpte inget. Jag hade alltså small innan men förra året var medium lite tightare än tidigare års small. :P
Hur som helst var de helt borta i år, de hade endast skidmodeller i funktionsmaterial och nån yttertröja.
Mottager alltså gärna tips om var man kan hitta polotröjor för att göra det hela kort.
|
|
|
2007-12-20, 20:35
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2006
|
Citat:
Någon som vet vart man kan köpa en billig svart slips?
|
H&M har säkert.
|
|
|
2007-12-20, 23:00
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Löjtnant Blank
|
Finns aldrig ett par dojor som är värda 5K, gör ingen skillnad att man kan lura nån att köpa prylen för dom pengarna.
Jag roidade mest för att jag är gnällig över att missat en tenta idag, jag ska inte sabba tråden utan låta er som förstår sig på sånt vara i fred. Nästa kommentar jag gör här ska tillföra något.
|
|
2007-12-20, 23:12
|
|
|
Ge mig sol och öl!
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av NiXPhoenix
Polotröjor?! bla bla bla
|
Är du ute efter sådana man har som underställ som man finner på sportaffärerna eller funkar det med "finare" varianter med?
Om, så har H&M i merimoull som verkar sköna, tror Tiger har någon variant med.
|
2007-12-20, 23:30
|
|
|
Moralistmoderator
Reg.datum: Aug 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift
Jag har blivit lovad sponsring till nya jeans, som ska inhandlas i mellandagarna, i julklapp. Behöver därför lite tips på modeller. Jag har tidigare kört på ganska låga, tighta kreationer (dock bootcut snarare än stuprör) men har ökat lite i massa sedan jag köpte jeans sist och känner mig nu inte riktigt bekväm i dessa. Vilka jeansmodeller funkar om man är lång (175 cm) men inte anorektisk? Tips med bilder, tack!
|
Med din figur torde du kunna ha vilken modell du vill, även om den är en nanostorlek större än tidigare. Om du inte växt PANG-BOM sedan du lade ut köttbullsbilderna.
|
|
|
2007-12-20, 23:52
|
|
|
Banned
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Arnesson
Är du ute efter sådana man har som underställ som man finner på sportaffärerna eller funkar det med "finare" varianter med?
Om, så har H&M i merimoull som verkar sköna, tror Tiger har någon variant med.
|
Jag är ute efter såna som man kan ha till vardags. Inget underställsaktigt i nåt specialmaterial.
Tack för tipsen men merinoull låter mer som en tröja man har på sig över något annat. Lär bli stickigt att ha direkt mot kroppen. Bomull är nog det vanligaste även om vissa kan ha stretch i sig.
|
|
|
2007-12-21, 08:47
|
|
|
Triatleten
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia
Med din figur torde du kunna ha vilken modell du vill, även om den är en nanostorlek större än tidigare. Om du inte växt PANG-BOM sedan du lade ut köttbullsbilderna.
|
+1
Jag röstar dock på stuprör. Det är skitsnyggt om man är lång och smal.
|
|
2007-12-21, 11:57
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av tomccc
Är det här något vettigt? (finns även i grått)

|
Jag är skeptisk till allt ribbstickat. 0% sexighet och 100% mammaspojke över det.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:57.
|

|