Jag krossade mina första delmål!! Se mig mosa dom nya! Träningsjournal!
Mål innan 1/8-10 (Nuvarande): Bänk 3 x 130kg (1 x 115kg) Knäböj 3 x 140kg (3 x 120kg) Marklyft 3 x 180kg (3 x 180kg) Styrkevändning 1 x 120kg (1 x 100kg)
Provtränade på sats i sundbyberg idag, fräsht och bra grejjer men är det värt 500:- i månaden?
Är en utekväll värd 500:-?
Beror alltid på vad man jämför med men många jag känner på bränner gärna 500 på krogen men skulle inte vilja betala 400 i månaden för ett gymkort. Jag bränner väldigt lite pengar på krogen men en vanligt krogkväll så går det lik förbannat en massa stålar, typ 100 på öl innan, 100 i inträde är inte ovanligt, 100-200 inne på krogen är ju inga konstigheter och lite fyllemat på det á 70spänn.
För övrigt ett rätt bra pass tycker jag. 5or på 130 i mark är stabilt.
Är en utekväll värd 500:-?
Beror alltid på vad man jämför med men många jag känner på bränner gärna 500 på krogen men skulle inte vilja betala 400 i månaden för ett gymkort. Jag bränner väldigt lite pengar på krogen men en vanligt krogkväll så går det lik förbannat en massa stålar, typ 100 på öl innan, 100 i inträde är inte ovanligt, 100-200 inne på krogen är ju inga konstigheter och lite fyllemat på det á 70spänn.
För övrigt ett rätt bra pass tycker jag. 5or på 130 i mark är stabilt.
Jo bra argument, brukar också tänka så Men det blir fortfarande 6000kr om året... Ganska mycket pengar när andra gym jag funderar på ligger runt 3000kr!
Sittande axelpress med hantlar
1x8/17kg
1x10/17kg
+1 set
Axelflyes
3 dropset
Sit-ups på lutande bänk
4 set
Betyg: 6/10
Jodå, gick bra. En 5:a på 42 kg är nog PB i stående militärpress. Känns som jag börjar få lite bålstabilitet nu också, kanske har lumpen gett mig något? :P Få set mage, tog inte ut mig tillräckligt där.
Jag skulle absolut inte betala 500kr i månaden om det fanns billigare alternativ. Varför inte träna på STK!?
Grattis till PB i militärpress
Måste vara skönt att snart mucka. Hur tycker du det har varit?
STK verkar helt grymt! Billigt också... Dock så verkar det lite småklurigt att ta sig dit utan bil. Men ska kolla upp det!
Ska bli grymt att mucka! Har varit en väldigt givande upplevelse tycker jag, har lärt mig mycket. Har upplevt saker som man aldrig kommer ha chansen att uppleva någon annanstans. Men det är mycket jag inte kommer att sakna, det är inte ett bekvämt liv man har i lumpen.