2010-07-02, 12:08
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Skoj när en gammal kompis ska ha fest och gör massinbjudningar. Särskilt när jag inte är bjuden.
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
|
|
|
2010-07-02, 12:12
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo
Skoj när en gammal kompis ska ha fest och gör massinbjudningar. Särskilt när jag inte är bjuden.
|
Ah den är rolig. Hade en kompis som drog ihop en bowlingkväll och bjöd alla kompisar i hela kompisgänget + några till. Men inte mig.
Vi är inte vänner längre.
|
|
|
2010-07-02, 12:13
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
Bjud in er själva! Min stolthet sväljer jag ofta och väl. Tror inte det är sällan sådant här sker pga misstag. Jag glömmer ofta nära vänner när jag gör inbjudningar, och senast råkade jag klicka på fel namn på facebook när jag skrev de första bokstäverna till hennes förnamn, så det blev en helt annan person jag knappt kände som fick inbjudan. Misstag händer
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2010-07-02, 12:14
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av mela
Ah den är rolig. Hade en kompis som drog ihop en bowlingkväll och bjöd alla kompisar i hela kompisgänget + några till. Men inte mig.
|
Sjukt jobbigt, vadfan är problemet liksom? Blir bara irriterad.
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
|
|
|
2010-07-02, 12:16
|
|
#curl4lajf
|
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
Bjud in er själva! Min stolthet sväljer jag ofta och väl. Tror inte det är sällan sådant här sker pga misstag. Jag glömmer ofta nära vänner när jag gör inbjudningar, och senast råkade jag klicka på fel namn på facebook när jag skrev de första bokstäverna till hennes förnamn, så det blev en helt annan person jag knappt kände som fick inbjudan. Misstag händer 
|
Detta var inget misstag från hennes sida dock. Det var menat så.
Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo
Sjukt jobbigt, vadfan är problemet liksom? Blir bara irriterad.
|
Vet inte, vi hade iofs gnabbat innan, but still.
|
|
|
2010-07-02, 12:17
|
|
Registered User
|
Citat:
Detta var inget misstag från hennes sida dock. Det var menat så.
|
Ah, då förstår jag. Trodde det var en disträ kille.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
|
Citat:
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
|
|
|
|
2010-07-02, 12:17
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Man är barnvakt typ ett dygn, ser till att hålla vederbörande från alkohol om det går och låter människan älta?
|
Jag har fått vara barnvakt en vecka nu. Frågan är om h*n repar sig innan jag kraschar?
|
2010-07-02, 12:20
|
|
Älskar Balle!
Reg.datum: Apr 2009
|
Helvete Lars-Olof ! Var sjukt nära att krocka idag för att jag kollade på en halvnaken karl
|
|
|
2010-07-02, 12:24
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
|
så är det ibland, att folk man umgås med vill man inte umgås med mera. Ibland är det ömsesidigt, ibland inte.
Man måste inte fortsätta umgås bara för att man gjort det tidigare, fast det är osmidigt att avsluta vänskapen genom att inte bjuda och bara frysa ute den andra så som hon gjorde!
Jag gjorde slut med en kompis för ett par veckor sen. Kännde att vi inte hade mer att ge varandra, så jag sa att "jag vill avsluta kontakten med dig pga blablabla, vi hör inte av oss till varandra mer, ha det bra på ditt håll hej svejs." typ så. Läskigt, men i längden schysstaste och skonsammaste grejen att göra tycker jag.
|
|
|
|
2010-07-02, 12:30
|
|
#curl4lajf
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
så är det ibland, att folk man umgås med vill man inte umgås med mera. Ibland är det ömsesidigt, ibland inte.
Man måste inte fortsätta umgås bara för att man gjort det tidigare, fast det är osmidigt att avsluta vänskapen genom att inte bjuda och bara frysa ute den andra så som hon gjorde!
Jag gjorde slut med en kompis för ett par veckor sen. Kännde att vi inte hade mer att ge varandra, så jag sa att "jag vill avsluta kontakten med dig pga blablabla, vi hör inte av oss till varandra mer, ha det bra på ditt håll hej svejs." typ så. Läskigt, men i längden schysstaste och skonsammaste grejen att göra tycker jag.
|
Jo det är så. Vi var bästa vänner innan vi åkte utomlands tillsammans. Då visade hon en helt ny sida. Jag blev arg och gav henne kritik då tyckte hon att jag var dum i huvudet som tyckte annorlunda gentemot henne.
Sedan försökte hon utesluta mig ur "gänget" och har nu tagit bort mig som vän från Facebook  Aaah, jag tycker mest att det är underhållande just nu.
|
|
|
2010-07-02, 12:32
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
Jo det är så. Vi var bästa vänner innan vi åkte utomlands tillsammans. Då visade hon en helt ny sida. Jag blev arg och gav henne kritik då tyckte hon att jag var dum i huvudet som tyckte annorlunda gentemot henne.
Sedan försökte hon utesluta mig ur "gänget" och har nu tagit bort mig som vän från Facebook  Aaah, jag tycker mest att det är underhållande just nu.
|
Ahh, utfrysningsmetoden deluxe, den är fiiin 
Frågan är om det inte är hon som tycker det är jobbigast?
|
|
|
|
2010-07-02, 12:33
|
|
Registered User
|
Citat:
och har nu tagit bort mig som vän från Facebook 
|
AAaah, that reminds me...
Helvetes jävla konfrontationsrädsla. Det blir till att åter-adda en person nu
|
Citat:
|
|
|
|
2010-07-02, 12:34
|
|
#curl4lajf
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Ahh, utfrysningsmetoden deluxe, den är fiiin 
Frågan är om det inte är hon som tycker det är jobbigast?
|
Jo, det tycker hon säkert. Hon har sagt till våra gemensamma vänner att hon tror att jag är arg på henne. Visst är jag väl det, hon har sagt saker man inte säger och betett sig på vis man inte beter sig.
Men hon har dessutom ljugit för våra gemensamma vänner och det ska hon ha ännu mer skit för.
|
|
|
2010-07-02, 12:35
|
|
Registered User
|
Förstår ni inte att facebook har en negativ inverkan på era liv?
|
|
|
2010-07-02, 12:36
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc
AAaah, that reminds me...
Helvetes jävla konfrontationsrädsla. Det blir till att åter-adda en person nu 
|
Agerat i vredesmod?
Citat:
Men hon har dessutom ljugit för våra gemensamma vänner och det ska hon ha ännu mer skit för.
|
Varför är tjejer ofta så elaka mot varandra?
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:16.
|

|