Jag, Elin, Viktor och Ekman ska träna idag vid Lindholmen 15.30. Prata med Ekman om du vill följa med, så kan han köra dig. Han hittar lite bättre, så kan du åka med honom så du inte åker vilse.
Dito, alltid trevligt o träffas! .. haha, det lät lite annorlunda då du kommenterade Almedal och stångcurls förut
Citat:
Ursprungligen postat av Semiramis
Mellanchef suger rejält, massor av ansvar och inga riktiga befogenheter. Aldrig mer säger jag bara!
Lila plychpyjamas... En snubbe på mitt gym kör i blanka lila tights. Jag kan bara tro att han är färgblind. Eller kanske inte, han är en sådan som kommer med oombedda märkliga råd också.
Skönt att axeln känns bättre, ha en trevlig helg!
Nej, exakt.. jag hoppas väl röra mig uppåt i karriären, men jag är även lockad av att röra mig neråt också även om det innebär mindre lön osv. Då får jag tillbaka min fritid och balans i livet.
Haha, blanka, lila tights? är du säker på att det inte är ryska raketen?
Trevlig fortsatt helg själv!
Citat:
Ursprungligen postat av von huff
Smithstångarna väger väl runt 20-30kg i dom flesta fal, de känns iaf sjukt tungaDu som gillar fart så borde köpa en snöskoter, mycket fart för pengen
Den ordinarie som jag brukar köra med väger typ 8-9 kg bara, men denna var 30kg upptäckte jag efter lite googlande. Snöskotrar äger, dock inte här i göteborg, lol.. =)
Där ska du svara: "They would go nuts!"
Gav ju dig öppet mål där
Hand job var riktigt fin svengelska, haha!
Gött att axeln kändes bra.
hahah, riktigt så snabb var jag inte med tungan där.. :P
Axeln känns bra när jag tränar just axlar ja, men det är press och dragövningar som jag är lite rädd för, särskilt press a'la bänkpress..
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Määh, varför har du bytt avatar din tok, den förra på lolkatten var min favorit
Citat:
Ursprungligen postat av tsp
Där håller jag med! Den passade mycket bättre!
haha, det var en screenshot från detta youtubeklipp... så kopiöst söt
Sedan undrar jag varför ni tycker en söt kattunge passar bättre för mig än en hårt tränande snubbe
Jag, Elin, Viktor och Ekman ska träna idag vid Lindholmen 15.30. Prata med Ekman om du vill följa med, så kan han köra dig. Han hittar lite bättre, så kan du åka med honom så du inte åker vilse.
Vet inte om jag hakar på eller om jag kör på Almedal ännu, har tänkt slänga mig i kärringgrillen en sväng också
Sedan undrar jag varför ni tycker en söt kattunge passar bättre för mig än en hårt tränande snubbe
[yt]0Bmhjf0rKe8[ /yt]
Jag vet Jag älskade den katten första gången jag såg klippet, och sen när du dök upp med den som avatar tänkte jag att den där skuggis, han är nåt alldeles extra
Den är så söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!
Jag är ledsen skuggan, men vissa ÄR sina avatarer, du är en av dem.
__________________ I'm not clumsy. The floor just hates me, the tables and chairs are bullies, and the walls get in my way.
Jag vet Jag älskade den katten första gången jag såg klippet, och sen när du dök upp med den som avatar tänkte jag att den där skuggis, han är nåt alldeles extra
LOOOL, I didnt see it coming!!11
Citat:
Ursprungligen postat av O_Wao
Den är så söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!
Jag är ledsen skuggan, men vissa ÄR sina avatarer, du är en av dem.
hahahah, vafan, skit också!!11
Jag är en söt kattunge på rygg, ok, hmpfff!
Muskelgrupp: Armar Målsättning: Tungt, utan att sabba axeln Motivation: <gert fylking> ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!!!!!!!!!!111
värmning av axlar, rotatorcuffar diverse set
smalbänk
1 set [ 14 x 20 kg ] mest för att prova axeln lite och värma den i pressövning
ryska raketens tricepsextention i hiss
1 set [ 10 x 25 kg ]
1 set [ 10 x 25 kg ]
1 set [ 6 x 40 kg ]
1 set [ 8 x 60 kg ]
1 set [ 8 x 60 kg ]
stångcurl med ez-stång
1 set [ 8 x 20 kg ]
1 set [ 8 x 20 kg ]
1 set [ 4 x 30 kg ]
1 set [ 3 x 50 kg ] +5kg ökning och PB! inte så supersnygga dock, tog i så jag var blå i ansiktet
1 set [ 5 x 45 kg ] failure på 6'e
1 set [ 5 x 40 kg ]
1 set [ 6 x 30 kg ]
repdrag över huvudet i hiss
1 set [ 6 x 60 kg ]
1 set [ 5 x 70 kg ] +5kg ökning och PB!
1 set [ 4 x 70 kg ] tungggggggttt
1 set [ 5 x 65 kg ] failure på 6'e
stående hammelcurl
1 set [ 6 x 20 kg ]
1 set [ 6 x 20 kg ]
1 set [ 6 x 17,5 kg ] fick gå ner i vikt för att få mer kontakt
pushdowns
1 set [ 8 x 70 kg ] ökning!
1 set [ 6 x 70 kg ]
1 set [ 6 x 65 kg ] duktigt slut nu
preachercurl i hiss
1 set [ 6 x 50 kg ] långsamt o strikt
1 set [ 6 x 50 kg ] pumpade ut i toppen
1 set [ 7 x 40 kg ]
1 set [ 5 x 35 kg ] helt förstörd nu...
SUMMERING:
Riktigt gott armpass, jag är nöjd. Ett par failures tyvärr, men jag var sjukt viktkåt idag och slet stundoms som ett djur.
Sjukt bra tryck jag fick av Frödinge Ostkaka med Önos lågkalorisylt och innan dess en riktigt ost- och smörpackad Åkes Hönökaka!!!!111
It's teh shit!
Ett antal fd tävlande båddybillders var på gymet idag också. Dreglade rätt länge över Seth's axlar, satan vilka meloner han har. Blottaren var på plats idag också, men idag slapp jag få hans penis i handen vid dörren till omklädningsrummet iaf.
Blev lite störd när jag körde pushdowns och såg något i ögonvrån... så kommer det en snubbe och går på händer förbi, rofl... var på väg att filma, men skippade det av hänsyn till hans integritet och för att inte kränka honom eller så (överlåter sådant till Martin L). Såg onekligen roligt ut dock.
Gott pass och axeln protesterade inte speciellt mkt. På't igen imorgon.
Nu bojkottar jag fanemig youtube. Blir så trött på att de tar bort musiken/sätter klippet offline, bara för att man har en snutt inspelad i ett träningsklipp. Patetiskt. Får bli Vimeo istället, som tyvärr tar 30 minuter på sig att muxxa filmklippet, suck...
Roar mig med lite kvällsmat istället, lätt dietmat i form av 375g nygrillad rostbiff och en liten klick Lohmanders Bearnaise spetsad med sambal oelek.
Haha, han är go blottaren, jag vill egentligen vara lite som honom
Han gillar att synas, så han går alltid på händerna. Jag vill också kunna gå på händerna (Ja, du hör ju )
Tja. Kul att träffa dig i Göteborg, du verkade vara en riktigt trevlig typ. Träningen går bra ser jag, får lägga in dig i subscriptions eller vad det kallas, hihi.
Kör hårt!