Vad har du för omkrets på benen som mest ? Jag börja bli lite nervös nu för jag mätte benen där dom var som grövst och dom var 61cm inte 57 Hoppas jag får på mig 46an
Du får på dig den, det kan jag lova för mina lår är 68cm. Alltså ganska feta (feta som i tjocka )
Japp jag fick på mig den, men den var tight t.o.m på mig. Men efter lite töjning så satt den som skuret.
Tänk dig själv hur ont det gjorde på mig då Det gick inte att hänga med min egen kroppsvikt i dräkten utan en annan fick dra i mina ben för att den skulle åka upp. Jag ska böja med den på lördag. Lite nervöst är det
Hur kunde jag glömma Cream????? Hon är en gudinna! Het som solen själv. När den här videon gick på teve (2001) så satt jag bänkad. Fan, nu måste jag editera min blogg.
Citat:
Ursprungligen postat av Timme
Jaaaaa! Där är ju den underbart sköna låten! Tusen tack Nina!
Ah, just den låten har jag gått runt och tänkt på i snart ett års tid. Den spelades ju mycket på radio just 2001 men sedan slutade de spela den. Skönare låt får man ju leta efter. Jag gick iaf många gånger omkring och småsjöng på den. Jag ville så gärna ha den men jag kunde inte hitta den och den spelades aldrig på radio
Sedan så kollar jag in denna tråden och ser bilder på heta kvinnor och så klickar jag på denna film från youtube bara för att jag tycker att tjejen ser farlig ut. Och där var låten! Redan när introt till låten började så tänkte jag om det kunde vara just den låten men det var ju för bra för att vara sant. Tänk vad fel jag hade!
Tusen Tack igen!
Så här glad blev jag när jag tackv ara Nina L hittade än av de goaste låtarna jag hört