Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-06-20, 21:12   #61
jenny
Registered User

jennys avatar

Reg.datum: Jun 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee Visa inlägg
Snabbligg relativt sett då. Kanske dra iväg en helg, doppa lite och sedan strunta i tjejen. Jag spekulerar bara, men jag brukar ju ha rätt så, lol.
Okej då, killar vill bara en sak. Att de orkar hålla på så dock. Hur svårt kan det vara att få tjejer?
jenny är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:12   #62
Dnepr
Banned

Dneprs avatar

Reg.datum: Nov 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Sist vi träffades va i lördags. Sen hör jag ingenting från han och ja hör inte av mig heller. Men så tänker jag att jag gillar ju verkligen den här killen. på riktigt.Så efter mycket tvekande ringer ja han igår, vi pratar lite och till slut frågar ja om han har lust att ses någon dag. Ja imorrn säger han, och säger att han ska ringa mig imorgon(idag). Jag är hemma hela dagen, men ingen som ringer. Vid 18tiden åker jag hem till en kompis och vid 19.30 börjar jag bli jäkligt irriterad och skickar ett sms och skriver något med att jag antar att han inte ville ses eftersom han aldrig hörde av sig.

Till svar får jag (lite klassiskt) att jag är bra och sånt med han är inte redo för det jag vill. (hur vet han vad jag vill?) Och att han måste bearbeta färdigt sitt förra förhållande först, och att jag inte skall vara arg på han.
Det är "tyvärr" ett spel i såna lägen - och när någon inte hör av sig och man själv är lite "på" - så är det tyvärr lätt att göra sig själv ointressant.
Dnepr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:12   #63
Ryska_raketen
Banned User

Ryska_raketens avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Precis blivit hembjuden till Whistler på ett Greys marathon
Ja, gillar du datamän så, tja varför inte
Ryska_raketen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:13   #64
Röda_Lacket
legitimerad oskuld

Reg.datum: Oct 2005
Dem bästa tjejerna jag träffat genom livet som varit bra för mig har jag gjort slut med. Istället har jag dragits till tjejer som är extremt svåra att få och när något kännts för lätt att få har jag bara stuckit. Nu är jag inte sådan men förut var jag det. Vet inte om han var sådan bara en tanke
Röda_Lacket är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:14   #65
Jay-Z
Mr Assparade

Jay-Zs avatar

Reg.datum: Oct 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Röda_Lacket Visa inlägg
Dem bästa tjejerna jag träffat genom livet som varit bra för mig har jag gjort slut med. Istället har jag dragits till tjejer som är extremt svåra att få och när något kännts för lätt att få har jag bara stuckit. Nu är jag inte sådan men förut var jag det. Vet inte om han var sådan bara en tanke

Du är för vältränad nu.

The Only Easy Day Was Yesterday 🔱
Jay-Z är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:14   #66
Andy.da.wohoo
Fick höra en rolig historia

Andy.da.wohoos avatar

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z Visa inlägg
And here comes the rebound guy.
Extersom jag har hjärnsläpp fattar jag inte vad du menar där

Säger så för jag var med om en liknande grej för ett litet tag sen...
Men jag har gått vidare nu
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
Andy.da.wohoo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:15   #67
Ryska_raketen
Banned User

Ryska_raketens avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Röda_Lacket Visa inlägg
OnlY ONe wOrd. PLAYAH! Ps. u dawg!
Gammal 2007-06-20, 21:15   #68
regus
Regustered Abuser

reguss avatar

Reg.datum: Apr 2006
Fyfan för fronda, ingen stil
Konventionell styrketräning
regus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:15   #69
Angel
Ge mig nått fint nu!

Reg.datum: Feb 2004
Ja kanske, men när det hade gått 3dagar utan ett ord så tänkte jag att "varför inte?" och ringde. Och han ville gärna träffas sa han.
Kanske skulle jag spelat oåtkomlig och inte ringt. Men då hade jag fortfarande suttit här och undrat.
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:16   #70
Ryska_raketen
Banned User

Ryska_raketens avatar

Citat:
Ja kanske, men när det hade gått 3dagar utan ett ord så tänkte jag att "varför inte?" och ringde. Och han ville gärna träffas sa han.
Kanske skulle jag spelat oåtkomlig och inte ringt. Men då hade jag fortfarande suttit här och undrat.
Äsch, orka med spel Vill du träffas så ska du ju höra av dig, ser inte problemet.
Gammal 2007-06-20, 21:16   #71
Andy.da.wohoo
Fick höra en rolig historia

Andy.da.wohoos avatar

Reg.datum: May 2007
Citat:
Nej det var jättebra att du ringde!!

Bättre att veta att man inte har en chans än att gå omkring och hoppas.
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
Andy.da.wohoo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:19   #72
Runda Grodan
Registered User

Runda Grodans avatar

Reg.datum: Jan 2005
Citat:
Nej, då hade han ju ringt och i sådana fall hade han hållt dig i handen och viskat sockersöta saker i ditt öra - precis just nu.
Runda Grodan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:20   #73
Angel
Ge mig nått fint nu!

Reg.datum: Feb 2004
Ja, nä, inte igen säger jag bara. Jag växlar mellan att vara skitledsen och förbannad. Egentligen betydde han ju inte SÅ mycket, utan det är lite grejjen också att första gången jag börjar gilla någon så pang! blir man blåst.

Men men, nog gråtet nu. Jag har hans adress, han kan vänta sig ett ollat dörrhandtag + en spis mindre i morgon. Ses kolo
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 21:21   #74
Ryska_raketen
Banned User

Ryska_raketens avatar

Det är kanske inte själva grejen att du var sååå intresserad av honom, utan mer att du blev burned utan att veta varför. Det är nog det som svider
Gammal 2007-06-20, 21:24   #75
Runda Grodan
Registered User

Runda Grodans avatar

Reg.datum: Jan 2005
Citat:
Ja, nä, inte igen säger jag bara. Jag växlar mellan att vara skitledsen och förbannad. Egentligen betydde han ju inte SÅ mycket, utan det är lite grejjen också att första gången jag börjar gilla någon så pang! blir man blåst.

Men men, nog gråtet nu. Jag har hans adress, han kan vänta sig ett ollat dörrhandtag + en spis mindre i morgon. Ses kolo
Äntligen lite rationella tankar från din sida. Jag tror det kan vara bra för dig att stjäla lite spisar och olla ett par handtag, så du får lite annat att tänka på.
Runda Grodan är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:17.