2006-11-26, 16:22
|
|
Ich bin Bananatastic!
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Röda_Lacket
Har du fallit offer för en mänsklig oxe – en obalanserad kroppsbyggare som gradvis pumpat sig in i sinnessjukdom medan omgivning och samhälle stått bredvid med skrämselhicka.
|
Jag antar att det var en skämtkrönika?
|
|
|
2006-11-26, 16:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zakath
Jag antar att det var en skämtkrönika? 
|
Tyvärr inte. Den mannen har en skrämmande ovana att producera grovt generaliserande och onyanserade "krönikor".
|
|
|
2006-11-26, 16:26
|
|
Ich bin Bananatastic!
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80
Tyvärr inte. Den mannen har en skrämmande ovana att producera grovt generaliserande och onyanserade "krönikor".
|
Har han BB-fobi? Kändes lite som det
|
|
|
2006-11-26, 16:28
|
|
legitimerad oskuld
Reg.datum: Oct 2005
|
Jag vill också bli en mänsklig oxe men utan anabola steroider då
|
|
|
2006-11-26, 16:32
|
|
legitimerad oskuld
Reg.datum: Oct 2005
|
haha artikeln är ju galet rolig :-)
" Det var längesen jag började gå åt sidan – eller ibland över gatan –
när ett anabolt köttberg kom i min väg
. Att undvika närkontakt med en överdimensionerad kroppsbyggare känns lika självklart som att stanna vid rött ljus.
Ända sedan bodybuilding blev ett folkhemsbegrepp för 20-25 år sedan
har vi sett dem vagga fram på gator och torg.
Alltid i träningsoverall, gärna i tank top utan ärmar, antingen i helsnagg eller hockeyfrilla – och påfallande ofta med något mörkt i ögonen under den breda pannan. Något hotfullt, farligt, avstängt.
Och samtidigt som jag är livrädd för att vara den som råkar trycka på fel knapp i hjärnan hos en tablettknaprande oxfilé
, samtidigt tycker jag så innerligt synd om dessa stackars satar."
|
|
|
2006-11-26, 16:33
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cerberus
yes! du, jag o alla andra, samt sprutorna!
och så kan du lära mig bli hardcore som Dennis James 
|
Hardcore...Jag antar du menar hans fysik?
För vem har som mål att bli en Extacysmugglande hustrumisshandlare?
|
|
|
2006-11-26, 16:35
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Det är min granne som har skrivit den krönikan. Fast han verkar inte gå åt sidan när jag kommer gående, måste betyda att jag inte är ett anabolt köttberg - än.
|
|
|
2006-11-26, 16:36
|
|
She-man
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Baskagge
Det är min granne som har skrivit den krönikan. Fast han verkar inte gå åt sidan när jag kommer gående, måste betyda att jag inte är ett anabolt köttberg - än. 
|
Seriöst??
|
|
|
2006-11-26, 16:38
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av He-man
Seriöst?? 
|
Japp.
|
|
|
2006-11-26, 16:43
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
För er som funderar på att vägra då dom kommer så är det iaf för idrottsmän (kan vara samma regler) 2års avstängning på en gång vilket är samma som maxstraffet.
En rolig historia om tester var en som jag känner som var tvungen att göra test direkt då han kommit från toaletten, så han satte igång och dricka vatten och när han väl kunde pissa efter ett långt tag så var det för utspätt så då var det bara att fortsätta och vänta
|
|
|
2006-11-26, 16:46
|
|
Stötta mig i min kamp mot mitt missbruk av porr och amerikanska muskeltidningar!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Moose
Hardcore...Jag antar du menar hans fysik?
För vem har som mål att bli en Extacysmugglande hustrumisshandlare?
|
que?
|
|
|
2006-11-26, 16:49
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mass-Tech
que?
|
Si!
|
|
|
2006-11-26, 16:54
|
|
Stötta mig i min kamp mot mitt missbruk av porr och amerikanska muskeltidningar!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Moose
Si!
|
Jag undrar mer varför du skriver " Extacysmugglande hustrumisshandlare"
Eftersom han inte är det.
|
|
|
2006-11-26, 16:57
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant
"Ett tiotal personer lämnade hastigt Friskis&Svettis på Väderkvarnsgatan i Uppsala i samband med en dopingkontroll under tisdagen.
Gymansvarige Jonas Sellén säger att det kan vara svårt och känsligt för personalen att närma sig motionärer som man tror använder otillåtna preparat. Två dopningskontrollanter från Riksidrottsförbundet, en man och kvinna, utförde kontrollen - och det var just den grupp som i all hast lämnade gymmet man var intresserad av att testa. Ingen av de motionärer som fanns kvar i lokalerna testades vid tisdagens dopningskontroll. Kontrollanterna kommer alltid oanmälda, och inte ens personal och verksamhetsansvariga vet tidpunkten eller ens dagen.
Ett annat sätt är att kolla motionärernas träningsstatistik. Eftersom varje motionspass registreras genom träningskorten är det möjligt att se exakt hur ofta och hur länge varje motionär tränar.
- Så när det börjar handla om ett par träningspass om dagen, och om vi märker att muskeltillväxten på den person det gäller känns alldeles för snabb, så kan det vara dags att agera,"
Hela artikeln: http://www2.unt.se/avd2/1,3908,MC=77...554822,00.html
|
Det hade jag velat sett  Min lillebror och mamma tränar där, undrar om de var tvungna att testa sig.
|
|
|
2006-11-26, 17:09
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Humanist
Jag tränar på F&S i Uppsala (  ), dock inte på Väderkvarnen. Hursomhelst har jag svårt att tro att F&S attraherar sterioid-användare. En fördom som numera verkar ha kommit på skam.
Ni erfarna "hardcore"-byggare, hur vanligt är det egentligen med steroider? Själv är jag patologiskt naiv, numera lite mer misstänksam dock.
|
Jag tränar på F&S Väderkvarnsgatan. Jag har också en bekant som tränar där, en grov kille. Han har berättat att det är många där som använder anabola och att han själv blivit erbjuden. Det är mycket vanligare än man tror.
Sen finns det faktiskt en hel del rätt biffiga pojkar (och flickor?) där, så det är inte helt omöjligt att tro honom.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:48.
|

|