|
Visa resultat för omröstning: Hur gör du?
|
|
Sitter
|

|
41 |
25.63% |
|
Står
|

|
62 |
38.75% |
|
Det beror på
|

|
55 |
34.38% |
|
Fosterställning
|

|
2 |
1.25% |
|
Jag rastar inte kobran
|

|
0 |
0% |
2013-09-04, 17:33
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av tjing
Torkar du kuken med papper?
Sitta ner och torka av dasen, vad i hela?
|
Varför inte? Jag tycker det är trevligt att slippa små droppar av urin i kalsingarna och en penis som luktar piss.
|
|
|
2013-09-04, 17:37
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av forestgrove
Varför inte? Jag tycker det är trevligt att slippa små droppar av urin i kalsingarna och en penis som luktar piss.
|
Man kan skaka av, krama ur och torka penisen stående med  Droppar det ändå i kalsingarna får du nog kolla upp prostatan.
|
|
|
2013-09-04, 17:43
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
Man kan skaka av, krama ur och torka penisen stående med  Droppar det ändå i kalsingarna får du nog kolla upp prostatan.
|
Yes men det är lättare sittandes tycker jag
|
|
|
2013-09-04, 17:58
|
|
|
Reg.datum: Nov 2005
|
Sitter där jag känner mig trygg. Hemma, jobbet, hotellrum. Står på offentliga
|
|
|
2013-09-04, 18:04
|
|
|
Pink belt
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
|
Det kan droppa med en frisk prostata också, om ens teknik är undermålig.
|
2013-09-04, 18:09
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2012
|
Det är mycket teknik när det kommer till att skaka ur den sure, for sure. Men något papper behöver man bestämt inte:
On the use of toilet paper for removing unwanted urin from the male penis, a meta-review:
..."There is currently no evidence of the need to use toilet paper to wipe off the male penis after urination. Future studies should try to pin-point why certain individuals feels there would be such a need."
Huldz: Du sitter där du känner dig ... "trygg"? Låter supermanligt.
Senast redigerad av tjing den 2013-09-04 klockan 18:13.
|
|
|
2013-09-04, 18:25
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Det är mycket teknik när det kommer till att skaka ur den sure, for sure. Men något papper behöver man bestämt inte:
On the use of toilet paper for removing unwanted urin from the male penis, a meta-review:
..."There is currently no evidence of the need to use toilet paper to wipe off the male penis after urination. Future studies should try to pin-point why certain individuals feels there would be such a need."
|
Haha okej. Kanske är min skak- & urkramningsteknik inte tillräckligt bra för att inte behöva använda något papper. Du menar att du lämnar toaletten med lika torr (eller naturligt fuktig) penis som innan urinering?
|
|
|
2013-09-04, 18:50
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2012
|
Nej, men man måste lära sig skaka ur den. Det kan ju komma så kallade efterdroppar (stort förtret), vilket måste undvikas till varje pris.
Att dra förhuden fram och tillbaka (ja, du vet) kan hjälpa med att få ut det sista. Skaka sedan lite till.
|
|
|
2013-09-04, 18:58
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Ni som sitter ner, har ni blivit uppfostrade så eller är det något ni började med när ni var äldre?
|
Ja, fick 1kr varje gång om vi satt ner istället för stod upp. Men var nog dåligt med utbetalningen av det så känner mig lurad
|
|
|
2013-09-04, 19:00
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Nej, men man måste lära sig skaka ur den. Det kan ju komma så kallade efterdroppar (stort förtret), vilket måste undvikas till varje pris.
Att dra förhuden fram och tillbaka (ja, du vet) kan hjälpa med att få ut det sista. Skaka sedan lite till.
|
Äh, orka skaka den torr. En bit papper funkar fint och min sambo uppskattar det mer.
|
|
|
2013-09-04, 19:05
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Jag tror att det där med att försöka få män att sitta ner och kissa är en feministisk komplott. Svepskäl som bristande precision, eller att det skulle vara bättre för hälsan långsiktigt och liknande är bara för att dölja det faktum att sittkissande män är ett steg på vägen till att sudda ut allt som är manligt.
|
|
|
2013-09-04, 19:18
|
|
|
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
|
Har inget behov av att framstå som supermanlig. Där jag vet att det är hyfsat fräscht sitter jag, annars inte.
|
|
|
2013-09-04, 20:33
|
|
|
Pink belt
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av huldz
Har inget behov av att framstå som supermanlig. Där jag vet att det är hyfsat fräscht sitter jag, annars inte.
|
Är det därför du har en buttplug som avatar?
|
2013-09-04, 20:57
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Står oftast. Egentligen kan det vara skönt att sitta när man stiger upp tidigt och är trött. Men kompisens brud skryter stolt med att hon lärt min kompis sitta och kissa så han får inte stå. Bara därför måste jag stå så ofta som möjligt och kissa, även hos dem. Hemma så det låter som en fontän i halva huset för att markera min plats. Hos kompisen siktar jag ändå på sidan för att hålla låg profil.
Finns det papper, no need to shake.
|
|
|
2013-09-04, 21:01
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2009
|
Aldrig tänkt tanken att killar/män sitter ner för att göra endast nr 1 innan jag läste dessa typer av trådar på kolo. Hur får man ens för sig nåt sådant? 
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:55.
|

|