Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2022-03-16, 00:32   #6541
Agitator
Den rättmätige

Agitators avatar

Reg.datum: Mar 2014
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg

Hela
Förvånadsvärt hur svårt det ska vara från Thors sida att bara omgående säga att han i stridens hetta var upprörd under wsm 2017 och att det var fel av han att inte sträcka ut handen och gratta Eddie till vinsten först.

Där och då kan jag förstå det. Men att sitta 5 år senare så här och fortfarande stångas med Eddie om det känns bara patetiskt. Samma sak gäller för Eddie. Säg att du känner dig kränkt av att Thor inte grattade dig som en värdig motståndare och vinnare. Humor att lyssna på två griniga barnrumpor så här 5 år senare.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 09:17   #6542
Pudzianovski
Trankil.

Pudzianovskis avatar

Reg.datum: Feb 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
Nej, han ska vara coach i lagtävlingen. Plojtävling för att få igång intresset lite mer. Kan väl se det som ett försök till att göra som UFC gjort med Ultimate Fighter. Tror det kan fungera till viss del. Allt handlar om hur det presenteras.
Han ska vara Kapten för UK och Oberst Kapten för UK. De kommer säkert bägge att delta i någon gren på något sätt är min gissning.
Pudzianovski är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 10:28   #6543
Agitator
Den rättmätige

Agitators avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Pudzianovski Visa inlägg
Han ska vara Kapten för UK och Oberst Kapten för UK. De kommer säkert bägge att delta i någon gren på något sätt är min gissning.
Ja det blir samma format som ultimate fighter misstänker jag.
Citat:
Citat:
Gammal 2022-03-16, 12:38   #6544
Agitator
Den rättmätige

Agitators avatar

Helt galet pressat och det syns verkligen att han inte tränat bänk innan. Gillar när han börjar prata om sin bror och vill få han komma till Dubai. Större och starkare och samma storlek på händer typ fast lite köttigare. Ska bli intressant om man får se brodern någon gång.

Lite slarvigt av Larry att pusha han så hårt och inte nöta mer teknik på 60-80 kg några sets.

Citat:
Citat:

Senast redigerad av Agitator den 2022-03-16 klockan 12:40.
Gammal 2022-03-16, 12:40   #6545
intepurewhey
Registered User

Reg.datum: Sep 2021
Larry pusha för hårt? Nää... Är väl bara typ 10 pers som slitit av muskler när de tränat med honom?

Lol
intepurewhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 13:10   #6546
Pudzianovski
Trankil.

Pudzianovskis avatar

Reg.datum: Feb 2002
Citat:
Ja det blir samma format som ultimate fighter misstänker jag.
Jag vet inte exakt vad formatet är för Ultimate fighter eller ens vad det är är (reality serie?) men dessa lagtävlingar som man haft i strongman tidigare brukar vara som vanliga endagstävlingar fast man tävlar i ett lag mot ett annat lag. Ibland flera länder eller mixat.
Pudzianovski är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 13:51   #6547
Lennix
Greppmongo

Lennixs avatar

Reg.datum: Jan 2014
Citat:
Helt galet pressat och det syns verkligen att han inte tränat bänk innan. Gillar när han börjar prata om sin bror och vill få han komma till Dubai. Större och starkare och samma storlek på händer typ fast lite köttigare. Ska bli intressant om man får se brodern någon gång.

Lite slarvigt av Larry att pusha han så hårt och inte nöta mer teknik på 60-80 kg några sets.

Största clickbaiten

Det är inte första gången han kör bänk. Men med det sagt så är han jättestark för att säkert inte köra bänk ofta. Redan i november sa bader att han bänkade 145kg men att dom inte brukade maxa. Vi greppnördar har ju följt honom noggrant och det är mycket kryddning lögner och drama runt karln vilket är synd

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 14:12   #6548
Agitator
Den rättmätige

Agitators avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Lennix Visa inlägg
Största clickbaiten

Det är inte första gången han kör bänk. Men med det sagt så är han jättestark för att säkert inte köra bänk ofta. Redan i november sa bader att han bänkade 145kg men att dom inte brukade maxa. Vi greppnördar har ju följt honom noggrant och det är mycket kryddning lögner och drama runt karln vilket är synd
Ja det förvånar mig inte om han tränat lite bänk. Men helt ärligt talat så är det skitsamma. Han skulle lika bra kunna vara helt otränad i bänk. Det man ser i filmen är någon som är stark men saknar helt kroppskontroll eller för att slänga sig med lite fancy ord muscle stabilisators. Jag ser 16 åriga killar som bänkat 1-2 månader ha bättre kontroll på tom stång och handplacering.

Så även om Khaled har pressat några gånger när de tränar grepp hos Bader så är det knappst det som gett honom styrkan att bänka 150 kg.

Det syns verkligen att Khaled inte har provat bänk många gånger. Hade han bänkpressat mer än 50 ggr i sitt liv så skulle jag bli väldigt förvånad. Då måste det varit väldigt utspridda tillfällen. Eller så har han väldigt låg förståelse för vad han gör när han provat bänkpress och aldrig fått en symfoni av stabilisering runt sina muskler när han pressar.

Citat:
We usually before doing grip stuff we do some deadlifts, bench press, should press,...etc We never really go heavy in these lifts. Remember, I am 34 years, drug free and have desk job where I sit around 10 hours a day. So I thought let's go a bit heavy and I was pleased to still have more than 300 pounds in me.

Bader är rolig han. Tror han ska nå 200 kg inom 2 år i bänken. Då får han bulka lite mer eller börja med steroider ifall han ska hinna med det inom 2 år.

Citat:
Citat:

Senast redigerad av Agitator den 2022-03-16 klockan 14:17.
Gammal 2022-03-16, 14:18   #6549
intepurewhey
Registered User

Går inte att lita på ett ord någon av dem säger.
Gammal 2022-03-16, 14:38   #6550
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa

ChuckTestas avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Största clickbaiten

Oväntat att det är mycket kryddning. Hans bror har ju tydligen ännu större händer, är mycket starkare osv självklart har han aldrig satt en fot i ett gym heller. Hans pappa är väl antagligen dubbelt så stark, för att inte tala om hans farfar som troligtvis hade vunnit WSM utan att träna.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 14:46   #6551
Lennix
Greppmongo

Lennixs avatar

Reg.datum: Jan 2014
Khaled är ju ett freak så jag förstår inte varför man måste det heller. Vafan säg att han kört bänk några gånger eller något men first time?.. Eller som när dom sa att det var första gången han brutit arm men han hade tävlat i armbrytning 1 år innan i någon noobturnering eller va det va. Vafan det är fortfarande helt galet och behöver inte förstärkas

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-03-16, 15:24   #6552
intepurewhey
Registered User

Citat:
Khaled är ju ett freak så jag förstår inte varför man måste det heller. Vafan säg att han kört bänk några gånger eller något men first time?.. Eller som när dom sa att det var första gången han brutit arm men han hade tävlat i armbrytning 1 år innan i någon noobturnering eller va det va. Vafan det är fortfarande helt galet och behöver inte förstärkas
Samma orsak som Ronnie Coleman bara gick på cell tech och Lee Priest tog barndoser vid Olympia-peak.

Komigen nu, så naiva kan ni inte vara
Gammal 2022-03-16, 15:33   #6553
trädgårdsmöbel
d-bag

trädgårdsmöbels avatar

Reg.datum: Jun 2016
Är det nån mer än mig som smyghoppas på att Hafthor och Eddie misshandlar varandra så hårt att bägge två hamnar på akuten? Lite smygsadistiskt men känns som bägge förtjänar det.
Gammal 2022-03-16, 15:35   #6554
Agitator
Den rättmätige

Agitators avatar

Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Oväntat att det är mycket kryddning. Hans bror har ju tydligen ännu större händer, är mycket starkare osv självklart har han aldrig satt en fot i ett gym heller. Hans pappa är väl antagligen dubbelt så stark, för att inte tala om hans farfar som troligtvis hade vunnit WSM utan att träna.
Fast det här med större och genetik osv är ju fullt rimligt. Sedan om det visar sig att Khaled käkar ryssfemmor för att orka med sitt lågelönejobb på däck/bilverkstad är ju en annan sak. Han har dock impulskontroll som preppare som är lite vilda av sig verkar ha. Ser man i första videosna med han runt armbrytning och nu senaste i sin första amatör MMA fight så körde han en fotbollspark mot huvudet/hals/nyckelbena när han kom upp från golvet och motståndaren fortfarande var på knäna. Såg nästan ut som motståndaren inte hade båda händerna i matten så kanske var ok. Men såg ut som regelbrott ifall man förutsätter att handen man inte ser är i mattan vilket jag förmodar den nästan är med tanke på motståndaren bracear sig för impact lite halvt.

Att han har en bror med bitigare händer känns fullt rimligt. Bara titta på gammalt Larry klipp där en kille är med och har större händer.

Citat:
Citat:
Gammal 2022-03-16, 15:40   #6555
Agitator
Den rättmätige

Agitators avatar

Citat:
Ja han har ställt upp i en armbrytartävling innan. Med hans genetiska förutsättningar så är det säkert folk som sagt åt han att gå och prova brytning. Han ställer upp i en tävling. Tror inte jag läst något om att han tränat armbrytning. Däremot ställt upp i en tävling framgår ju. Är väl en kulturell/språkbarriär här kanske. Jag har brutit arm på låtsas två gånger. Har jag brutit arm då förut ifall jag aldrig tränat det eller ens rört ett armbrytningsbord? Jag skulle stå hos Bader också och säga att jag aldrig brutit arm men jag hade ju även flinkat in att jag skojbrutit i vuxen ålder två gånger utan någon som helst insyn i brytning.

Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Är det nån mer än mig som smyghoppas på att Hafthor och Eddie misshandlar varandra så hårt att bägge två hamnar på akuten? Lite smygsadistiskt men känns som bägge förtjänar det.
Drömmen är väl om de båda orkar pumla på varandra tills ronderna tar slut och det går till dommaravslut. Fiasko men gud vad de båda förtjänar sådant avslut. Bonus om de får någon skada som gör att de lär sig hålla tyst några månader på sociala medier, inte för att det drabbar mig personligen iom att jag knappt ser på deras content förutom inför något event. Men är nog bra för dem att få en lugn stund för sig själva även om det är ofrivilligt.
Citat:
Citat:

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:33.