2009-05-06, 23:11
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Känns som om kolo har stagnerat lite, åtminstone i mina ögon. Våren som slagit till månne?
Stalkar mest journaler som Jorgen, Cilia, Semiramis, Ekman, Ignatius, Trassel, Mela, Jay mfl, men det är rätt avslaget i de flesta av de journalerna nu. Bara sporadiska uppdateringar.
I allmänt är det som vanligt jwzrd vs resten + någon ny stjärna, Archos, som ibland ramlar in. Har inte ens sett yankeee på länge, men läser iofs inte jwrzds journal så antar han hänger där.
Saknar annars Piranha, Pez, Stumpis o fler från det gamla gardet. Jag antar att jag följer samma trend jag med och stagnerar lite med inlägg här nu sommartid, men jag lär vara hyggligt aktiv på bloggen istället; skuggeld.wordpress.com
Snart 150.000 visningar av min sketna journal här. Fan inte illa pinkat ändå med tanke på att jag började som 67kg tunnis utan någon som helst koll på träning...
|
|
|
2009-05-07, 00:02
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Känns som om kolo har stagnerat lite, åtminstone i mina ögon. Våren som slagit till månne?
Stalkar mest journaler som Jorgen, Cilia, Semiramis, Ekman, Ignatius, Trassel, Mela, Jay mfl, men det är rätt avslaget i de flesta av de journalerna nu. Bara sporadiska uppdateringar.
I allmänt är det som vanligt jwzrd vs resten + någon ny stjärna, Archos, som ibland ramlar in. Har inte ens sett yankeee på länge, men läser iofs inte jwrzds journal så antar han hänger där.
Saknar annars Piranha, Pez, Stumpis o fler från det gamla gardet. Jag antar att jag följer samma trend jag med och stagnerar lite med inlägg här nu sommartid, men jag lär vara hyggligt aktiv på bloggen istället; skuggeld.wordpress.com
Snart 150.000 visningar av min sketna journal här. Fan inte illa pinkat ändå med tanke på att jag började som 67kg tunnis utan någon som helst koll på träning... 
|
Ursäktar la, nåja.
Motivationen är på topp för träningen, men inte för journalen. Får se när det blir någon ordna där igen
Antagligen inte förrän efter sommaren
|
|
|
2009-05-07, 06:59
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2004
|
Går alltid lite upp och ner, beroende på motivation skulle jag tro.
Jag tycker att det är stor skillnad från när jag reggade mig och det har varit lite olika varje gång man tagit upp aktiviteten här inne. Antagligen är man för lat för att börja följa vad nya skriver  .
|
|
|
2009-05-07, 10:06
|
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
|
Jag surfar mest porr så jag orkar inte uppdatera.
|
|
|
2009-05-09, 08:56
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ekman_
Ursäktar la, nåja.
Motivationen är på topp för träningen, men inte för journalen. Får se när det blir någon ordna där igen
Antagligen inte förrän efter sommaren
|
Jepp, blir väl samma för min del antar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Trassel
Går alltid lite upp och ner, beroende på motivation skulle jag tro.
Jag tycker att det är stor skillnad från när jag reggade mig och det har varit lite olika varje gång man tagit upp aktiviteten här inne. Antagligen är man för lat för att börja följa vad nya skriver  .
|
Jooo, det är väl lite så, medlemmarna roterar ju också så..
Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z
Jag surfar mest porr så jag orkar inte uppdatera.
|
Tell me the news.. :P
|
|
|
2009-05-09, 08:59
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Blev en brutalt dålig träningsvecka nu. Jobbade närmare 70-75 timmar denna vecka (innan helgen), istället för de 38 timmar jag normalt lägger på jobbet. Jag hann dock få klart allt som jag skulle innan deadline på måndag, så det känns skönt nu.
Igår hade jag siktat på ett armpass på gymet, men fick åka till djursjukhuset o ta en akuttid för kattskrället igen. Urinsten ännu en gång och där ryker det väl en 10 papp igen då, trots försäkring.. arghh...
Bränner av armpasset idag istället då.
|
|
|
2009-05-09, 14:06
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Hah riktigt go posedown idag på gymet, med en bitig jäkel som blev fotad i optiljus osv.
Hans fysik är dock riktigt, riktigt bra, ryggen är ruskigt bra och han verkar ha en symmetrisk o bra fysik. Måste ta reda på vem det är, inte alls omöjligt att det är någon som tävlar eller kommer att tävla.
Ekman o Wesaft, ni vet säkert vem det är... lite mörkare i hyn (typ mexikanare), ca 1,90 och runt 100-110kg skulle jag tippa... tränar alltid i kepa och i minimalt linne och är riktigt grov.
|
|
|
2009-05-09, 14:40
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Skuggan goes disco
Dagens träningspass:
Muskelgrupp: Triceps + Biceps
Målsättning: I år måste jag få fart på armarna.
Motivation: Lite seg efter storstädning på förmiddagen..
diverse uppvärmning av rotatorcuffarna
smalbänk, fri stång
1 set [ 10 x 20 kg ]
1 set [ 8 x 50 kg ]
dips i räcke, smalt, maxningsförsök
1 set [ 22 x kv (82 kg) ] 2 dips ifrån PB
smalbänk
1 set [ 8 x 50 kg ] + superset dips [ 10 x kv (82 kg) ]
1 set [ 7 x 50 kg ] + superset dips [ 7 x kv (82 kg) ]
1 set [ 7 x 50 kg ] + superset dips [ 7 x kv (82 kg) ]
1 set [ 7 x 50 kg ] + superset dips [ 8 x kv (82 kg) ]
stående hantelcurl
1 set [ 10 x 10 kg ]
1 set [ 6 x 15 kg ]
1 set [ 6 x 15 kg ]
1 set [ 6 x 15 kg ]
enhands hantelcurl i maskin med fria vikter, ny övning
1 set [ 6 x 7 kg ] kändes inget bra i handleder mm
ez-curl på scottbräda
1 set [ 4 x 20 kg ] för lätt
1 set [ 6 x 30 kg ]
enhands scottcurl med hantel
1 set [ 6 x 12,5 kg ] dog helt här...
repdrag över huvudet
1 set [ 8 x 60 kg ] maxvikt
1 set [ 6 x 60 kg ] uff, tungt
stångcurl i hiss
1 set [ 8 x 4 något ]
1 set [ 8 x 6 något ]
1 set [ 8 x 6 något ]
SUMMERING:
Direkt efter maxningen i dips så gick pulsen upp riktigt, riktigt högt. Det bultade så in åt h-e och jag blev ruggigt flåsig. Jag har upplevt samma sak ett par gånger nu sedan jag lämnade fairing rage och gick på den här vipx-skiten. Vet inte om det har någon koppling, om det är extra mkt koffein i skiten eller något som får hjärtat o flippa ur. SÅ tungt är det inte o maxa i dips.
Skit att jag var 1 rep ifrån mitt gamla pb, men det är bara o grisa vidare. Fick en äcklig pump av att köra superset mellan dips o smalbänk iaf, huga. I övrigt så lekte jag mest på gymet idag, jag fick pump o blev trött, fair enough.
|
|
|
2009-05-10, 00:07
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
Hah riktigt go posedown idag på gymet, med en bitig jäkel som blev fotad i optiljus osv.
Hans fysik är dock riktigt, riktigt bra, ryggen är ruskigt bra och han verkar ha en symmetrisk o bra fysik. Måste ta reda på vem det är, inte alls omöjligt att det är någon som tävlar eller kommer att tävla.
Ekman o Wesaft, ni vet säkert vem det är... lite mörkare i hyn (typ mexikanare), ca 1,90 och runt 100-110kg skulle jag tippa... tränar alltid i kepa och i minimalt linne och är riktigt grov.
|
Jag vet vem han är, riktigt skön kille.
184 lång och väger 107, smarrig form med
Han tävlade 2004 i USA, då vägde han in på 94
|
|
|
2009-05-10, 12:13
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ekman_
Jag vet vem han är, riktigt skön kille.
184 lång och väger 107, smarrig form med
Han tävlade 2004 i USA, då vägde han in på 94 
|
Åfan, ja honom vill jag se på scen. Formen är äckligt bra, såg hans mage igår och det var inte o leka med. Sedan är det lite fusk med naturligt mörkare hy, jäklar vad definitionerna framhävs på honom.
|
|
|
2009-05-10, 12:23
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Idag har jag faktiskt träningsvärk i biceps för första gången på länge. Tycker jag har svårt att träna just biceps av någon anledning, jag är äckligt svag med raka armar, medan jag blir flerdubbelt starkare med böjda armar. Funderar på att köra lite colemanträning och köra en övning på lättare vikt och bara jobba i bottenläget, för att sedan köra tyngre och bara arbeta från mellan och upp till topp.
Sedan kändes stående hantelcurl överlag riktigt mysigt igår, ska nog köra den lite mer igen.
Idag ska jag se om det hinns med ben, hämtar kattskrälle från sjukhuset snart, så får se hur den lille mår.
|
|
|
2009-05-10, 13:24
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2008
|
Citat:
Idag har jag faktiskt träningsvärk i biceps för första gången på länge. Tycker jag har svårt att träna just biceps av någon anledning, jag är äckligt svag med raka armar, medan jag blir flerdubbelt starkare med böjda armar. Funderar på att köra lite colemanträning och köra en övning på lättare vikt och bara jobba i bottenläget, för att sedan köra tyngre och bara arbeta från mellan och upp till topp.
Sedan kändes stående hantelcurl överlag riktigt mysigt igår, ska nog köra den lite mer igen.
Idag ska jag se om det hinns med ben, hämtar kattskrälle från sjukhuset snart, så får se hur den lille mår.
|
Då kanske jag får spana efter en "tunn snubbe" som kör ben idag istället när jag besöker Almedal... *skratt*
Hoppas kattstackarn mår bra eller bättre iallafall...
|
|
|
2009-05-10, 13:26
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av MissTiger
Då kanske jag får spana efter en "tunn snubbe" som kör ben idag istället när jag besöker Almedal... *skratt*
Hoppas kattstackarn mår bra eller bättre iallafall...
|
Haha, japp, jag kör med päronvikter dock för jag är äckligt svag i ben... nu är det dock vattenskada på Almedal, så de har spärrat av en rätt stor del av gymet tyvärr... så min favoritmaskin (en hackliftvariant) är tyvärr borta just nu.
|
|
|
2009-05-10, 13:27
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Dagens posedown utgjordes på balkongen. Bilden fotad typ 1½ meter från kameran bara, så det blir lite för stort tyvärr.
|
|
|
2009-05-10, 13:55
|
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
helt klart framsteg skúggis  Snart jackman-fysik!!!
Men jag skulle vilja se en double biceps framifrån!!!!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:18.
|

|