2014-11-03, 00:08
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2012
|
Äh!
Starkast i Stan är ju betydligt mer glamouröst än Serie 3 skulle jag påstå.
Det är ju inget att vinna där ändå eftersom LAK hade DM i början av året
|
|
|
2014-11-09, 11:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
Stenhårt att ha ett dagens citat varje träningspass!
|
|
2014-11-09, 11:12
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Plaad
Äh!
Starkast i Stan är ju betydligt mer glamouröst än Serie 3 skulle jag påstå.
Det är ju inget att vinna där ändå eftersom LAK hade DM i början av året 
|
Det har du jävligt rätt i!
|
2014-11-09, 11:13
|
|
|
Registered User
|
14-11-05
bänk
100x1x7
biceps
|
2014-11-09, 11:17
|
|
|
Registered User
|
14-11-08
starkast i stan:
invägning: 112,5
Deltog i bänk.
160 G
175 G
180 G (tangerat PB)
Trodde verkligen inte att det skulle finnas 180 i kroppen men det gjorde det med ca 2,5 kilo mersmak. Är mkt nöjd med det resultatet vilket gav 4e plats i Wilks.
Var rätt kul att se Martin dominera totalt han är verkligen ett fenomen.
Tack till Klint som ordnar tävlingen och Bosse och alla andra som var domare/klovare.
|
2014-11-09, 14:31
|
|
|
Registered User
|
Grymt med tangerat i bänken!
|
|
|
2014-11-09, 15:49
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Plaad
Grymt med tangerat i bänken!
|
Tack!
2014-11-09
Blandat presspass
Eftersom det kändes som det fanns lite kvar i bänken igår testade jag det idag.
smalbänk m stopp o pressignal
160x1
170x1
182,5x fail
182,5x1 (2,5 kg PB) Kanske finns något kilo till. Hade i och för sig fortfarande blivit 4a på 182,5 men PB är PB.
hantelpress m ryggstöd för axlarna
42,5x2
54x12 bra!
hantelpress för bröstet
50x8
62x10
ett gäng biceps och lite shrugs
Kommentar: Kul med PB trots att jag haft ett dåligt träningsår. Nu tar jag träningsledigt ca 1,5 med en positv känsla.
Dagens citat:
And what exactly is so wrong with believing in God's forgiveness of sin?
The notion that you can be forgiven by your imaginary friend for injuries inflicted on real people.
He's YOUR God. They're YOUR rules. YOU burn in Hell!
So let me get this straight: "Eternal damnation awaits those who question God's infinite love. That's the message, right, that we're brought with? 'BELIEVE OR DIE!' 'Thank you, Forgiving Lord, for all those options!'"
-Bill Hicks
|
2014-11-09, 16:36
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2011
|
Bra jobbat, njut av vilan  grattis till pbna!
|
|
|
2014-11-09, 17:59
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2013
|
bra kört, vet hur du känner angående dåligt träningår. har gått dåligt för mig med. vi får hoppas på ett bättre nästa år
|
|
|
2014-11-10, 22:20
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
180kgs smalbänken på tävlingen såg kanon ut tyckte jag. Du är sjukt explosiv. Kul att du var med. Hoppas att träningen funkar bra för dig nästa år. Vore kul att se dig göra en hel tävling med ett bra träningsår bakom dig. Då tror jag det blir riktigt bra i alla moment.
Och jag kan bara instämma angående Martin. Han är riktigt bra. Kul med en sån ung talang som man kan följa på nära håll.
Citat:
Ursprungligen postat av groda
14-11-08
starkast i stan:
invägning: 112,5
Deltog i bänk.
160 G
175 G
180 G (tangerat PB)
Trodde verkligen inte att det skulle finnas 180 i kroppen men det gjorde det med ca 2,5 kilo mersmak. Är mkt nöjd med det resultatet vilket gav 4e plats i Wilks.
Var rätt kul att se Martin dominera totalt han är verkligen ett fenomen.
Tack till Klint som ordnar tävlingen och Bosse och alla andra som var domare/klovare.
|
|
|
|
2014-11-10, 23:41
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av BSOJ
180kgs smalbänken på tävlingen såg kanon ut tyckte jag. Du är sjukt explosiv. Kul att du var med. Hoppas att träningen funkar bra för dig nästa år. Vore kul att se dig göra en hel tävling med ett bra träningsår bakom dig. Då tror jag det blir riktigt bra i alla moment.
Och jag kan bara instämma angående Martin. Han är riktigt bra. Kul med en sån ung talang som man kan följa på nära håll.
|
Detta gäller inte bara honom...
|
|
|
2014-11-22, 21:05
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wormzie
Bra jobbat, njut av vilan  grattis till pbna!
|
Tack
Citat:
Ursprungligen postat av maattee10
bra kört, vet hur du känner angående dåligt träningår. har gått dåligt för mig med. vi får hoppas på ett bättre nästa år 
|
Ja visst är det tråkigt, men det kommer säkert vända, keep up the hard work.
Citat:
Ursprungligen postat av BSOJ
|
Tack ska du ha, extra roligt att höra från en gigant som du. Du förtjänar en stor eloge som ordnar tävlingen.
|
2014-11-22, 21:17
|
|
|
Registered User
|
14-11-22
axlar/triceps
Då drar vi igång efter 12 dagars vila. har uppehåll från kreatin.
hantelpress m ryggstöd
42x12
42x12
37x2 max expl
37x2 max expl
sidlyft i superset m tryndrag
3 set
tricepsmaskin
3x20
lockouts (halvsmalt) (hål 10)
170x5
170x5
170x5
extensioner m rep
3x20
stångshrugs
120xca40xca3
Kommentar: Kändes inte helt för jävligt.
Nu gör jag en satsning mot lite mer respektabla vikter i hantelpressen (igen).
dagens citat:
Fiat justitia, pereat mundus -- "Varde rättvisa, om så jorden går under"
Dulce et decorum est pro patria mori -- Horatius, Odes III, 2, 13 -- "Det är skönt och ärorikt att dö för fäderneslandet"
Senast redigerad av groda den 2014-11-22 klockan 21:19.
|
|
|
2014-11-23, 19:03
|
|
|
Registered User
|
14-11-23
ben/rygg (kors i taket)
frontböj u b
100x5x3
OH-böj
50x2x3
sots press
stången 2 reps
"böjmaskin"
4rödax5x3
utfall bakåt i smith
2 set ----> kramp smakar gott
ca 9 set lats
magmaskin
3 set -----> kramp PB (2 muskelgrupper samma pass)
Kommentar: Djävulskt stel i höftböjare (och kanske adductor magnus).
dagens citat:
"...in every religion the priest insists on five things First: There is a God. Second: He has made known his will. Third: He has selected me to explain this message. Fourth: We will now take up a collection; and Fifth: Those who fail to subscribe will certainly be damned."ingersoll
|
2014-11-25, 22:58
|
|
|
Registered User
|
14-11-25
bröst/biceps
hnatelpress
50x12
50x8
50x12
bänk (bred)
70x12
80x12
90x12
flyes
2 set
nåra tryndrag
ett gäng biceps
Kommentar: Move along sir, nothing to see here.
övrigt:
Låt oss minnas 150-årsdagen av general Shermans march to the sea (war nerd):
“I confess, without shame, that I am sick and tired of fighting — its glory is all moonshine; even success the most brilliant is over dead and mangled bodies, with the anguish and lamentations of distant families, appealing to me for sons, husbands, and fathers … it is only those who have never heard a shot, never heard the shriek and groans of the wounded and lacerated … that cry aloud for more blood, more vengeance, more desolation.”
Sherman never stopped talking like this, even after the war, when memories dimmed and a sentimental nostalgia became the norm among aging Union veterans. Most people know that Sherman said, “War is Hell,” but few know that he said it in a context where it took real courage, where he was raining on a bunch of young military graduates’ parades. That quote comes from an address Sherman made at a graduation ceremony for the Michigan Military Academy (as long as we’re gonna talk about “Mister Soldier” from Michigan!) and he told those guys flat-out they’d picked the wrong major:
“I’ve been where you are now and I know just how you feel. It’s entirely natural that there should beat in the breast of every one of you a hope and desire that some day you can use the skill you have acquired here. Suppress it! You don’t know the horrible aspects of war. I’ve been through two wars and I know. I’ve seen cities and homes in ashes. I’ve seen thousands of men lying on the ground, their dead faces looking up at the skies. I tell you, war is Hell!”
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:58.
|

|