| 

|  2009-12-25, 18:47 | #60556 |  
	| Banned User 

Reg.datum: May 2007 Ort: Sthlm 
				      | 

Because I gotta skate
		 |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 18:50 | #60557 |  
	| Registered User 

Reg.datum: Sep 2003 Ort: Göteborg 
				      | 

Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av G_lund  Jag håller med Kimball här! 
Förresten Kimball, jag gillar din avatar   
Super-Sayajin FTW |  Lätt, han har bra tryck den!!!!    
	Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av Wille005  Because I gotta skate |  P-a-r-t-WHY?! Cus I gotta!?

| “Where attention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.” |  |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 18:51 | #60558 |  
	| Banned User 

Reg.datum: May 2007 Ort: Sthlm 
				      | 

Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av Kimball  P-a-r-t-WHY?! Cus I gotta!? |  I just gotta....!!
		 |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 18:57 | #60559 |  
	| Registered User 

| 

Är det så Masken säger kanske ja? Då har jag ju citerat fel i flera år!!!!1!111!oneone!111cos(0)!1!11   

|   |   |  

|  2009-12-25, 19:01 | #60560 |  
	| #VilaLagom 

Reg.datum: Oct 2004 Ort: Halmstad 
				      | 

Ah, shit! Jag har glömt alla mina slipsar hemma i lägenheten. Hade tänkt ha skjorta + slips ikväll eftersom jag inte gillar att bara ha en skjorta. Vad gör jag nu, kolopanelen jelp!

__________________[B][URL="http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=83197"]Rolf goes #suomitraining
 |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 19:04 | #60561 |  
	| Registered User 

| 

Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av rolf  Ah, shit! Jag har glömt alla mina slipsar hemma i lägenheten. Hade tänkt ha skjorta + slips ikväll eftersom jag inte gillar att bara ha en skjorta. Vad gör jag nu, kolopanelen jelp! |  Knyt sidenband / vik ihop nå fluga? :P

|   |   |  

|  2009-12-25, 19:05 | #60562 |  
	| #VilaLagom 

Reg.datum: Oct 2004 Ort: Halmstad 
				      | 

Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av Kimball  Knyt sidenband / vik ihop nå fluga? :P |  Hmm, klippaklistraknepochknåp har aldrig varit min starka sida    
Edit: Det ÄR trist att bara ha en enfärgad skjorta utan något annat till va?

__________________[B][URL="http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=83197"]Rolf goes #suomitraining
 |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 19:22 | #60563 |  
	| Registred User 

Reg.datum: Feb 2004 
				      | 

Helt galet vad det snöar och blåser ute...

| 
					Ursprungligen postat av King Grub  Har du druckit mycket glykol är det troligt att det kan ligga bakom din styrkeförlust. |  |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 19:35 | #60564 |  
	| Stark 

Reg.datum: Oct 2008 
				      | 

Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av rolf  Hmm, klippaklistraknepochknåp har aldrig varit min starka sida    
Edit: Det ÄR trist att bara ha en enfärgad skjorta utan något annat till va? |  Tycker jag inte! Beror på byxor och övrigt detaljer. Typ grymt staljad frilla eller liknande kan ju enkelt väga upp det. Skulle inte direkt ha panik över enfärgad skjorta + enkla byxor heller för den delen    
NU ERE FEST (Tshirt + emopants yes box?)
		 |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 19:36 | #60565 |  
	| Vrickad & älskvard 

Reg.datum: Oct 2008 Ort: Nära 2:ans ändhållplats söderut 
				      | 

Fest? *snörvel*

__________________Träning!  | jwzrd:  Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live.  | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
 |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 19:47 | #60566 |  
	| Ge mig en igloo 

Reg.datum: Aug 2002 Ort: Västerås 
				      | 

Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av mikaelj  Fest? *snörvel* |  Hm.. förkyld el ledsen?    
Jag är partysugen, men ingen annan jag känner ska ut så jag poppar skiiithög musik och låtsas ha fest... Och så gör jag godis. Orkar man ladda in det i nån tråd tro, el vaa ska en hitte pååå.... *rastlös*
		 |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 19:47 | #60567 |  
	| En påse med mos. 

Reg.datum: Feb 2006 
				      | 

Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av mikaelj  Fest? *snörvel* |  Nyktert krogbesök för mej ikväll   
Ska lägga golv tidigt imorgon    

| 
					Ursprungligen postat av ceejay  Ska till akuten strax när mobilen är laddad |  |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 20:03 | #60568 |  
	| Vrickad & älskvard 

Reg.datum: Oct 2008 Ort: Nära 2:ans ändhållplats söderut 
				      | 

Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av Lellan  Hm.. förkyld el ledsen?   |  Bara försnuvad. Jäkla kalla lägenhet man begåvats med. Men, jag har min fantastiska värmefläkt. Dags att veva igång den!

Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av Lellan  Jag är partysugen, men ingen annan jag känner ska ut så jag poppar skiiithög musik och låtsas ha fest... Och så gör jag godis. Orkar man ladda in det i nån tråd tro, el vaa ska en hitte pååå.... *rastlös* |  Heh, du låter verkligen  rastlös, Lellan. Hm.. Du får ha en jättelång lista med saker du vill göra när du inte har tid, så kan du ta dig igenom listan när du har tid!

Citat: 

| 
					Ursprungligen postat av G_lund  Nyktert krogbesök för mej ikväll   
Ska lägga golv tidigt imorgon   |  Åhå, såpass. Var går man ut på krogen då?

(och varför lägger man golv på annanda'n? gåju'te!)

__________________Träning!  | jwzrd:  Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live.  | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
 |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 20:13 | #60569 |  
	| En påse med mos. 

Reg.datum: Feb 2006 
				      | 

Det blir lipz  idag   
Man lägger det på annandag för att pappa är ledig och hjälper till då och för att jag skulle renovera på nyårsafton om det betyder att jag kan flytta hemifrån en dag tidigare   
Jag flyttar dit först när allt är färdigt så slipper man täcka över saker när man målar o flytta på allt när man lägger golv   

| 
					Ursprungligen postat av ceejay  Ska till akuten strax när mobilen är laddad |  |  
	|   |   |  

|  2009-12-25, 20:13 | #60570 |  
	| Baconanist 

Reg.datum: Mar 2007 Ort: BACONtown 
				      | 

Hää, vad är det som händer?

| 
					Ursprungligen postat av Mary Anne Radmacher 

Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow." |  |  
	|   |   |  

| 
	|  Regler för att posta |  
	| 

Du får inte posta nya ämnen Du får inte posta svar Du får inte posta bifogade filer Du får inte redigera dina inlägg 
 HTML-kod är av 
 |  |  |  Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:30. |        |