2009-12-20, 22:44
|
|
HBG:s Johnny Depp
Reg.datum: Mar 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
På väg hem från gymet funderade jag på the game, seduction, neggar osv..
Hursomhelst; en sak jag kom att tänka på var att neggar uteslutande måste fungera på personer med tävlingsinstinkt, vilket typ nästan alla har, medans jag själv tycks helt jefla befriad från det - och såldes därför jag dissar neggar? Varför vill alla negga? Man* blir ju inte på, man blir ju osäker och drar sig undan och tänker FUUUUUUUUUU.... (utan att le dårå..) När man känner en person, känner sig trygg och har släppt hämningarna, då kan man säga vafansomhelst typ. Men inte innan, herregud, man* får ju tics av obekvämlighet av neggar..
* man i det här fallet representerar mig..
En kille som neggar har kanske halva inne - men det blir ju aldrig längre än så eftersom man blir osäker och inte kan släppa loss med personen, en kille som inte neggar - Ohohoo... han är så inne att.. att han inte tar sig ut!  Typ..
Förutsatt att det finns lite basci stuff i övrigt då. Men rent beteendemässigt.
Å andra sidan är ju typ alla andra tjejer tävlingsinriktade, tänkte inte på det - så glöm.. jag är bara lost i mina egna funderingar..  Här finns inget att se, var god passera?
JAG HAR TRÅKIGT, AAAAIGHT?
|
Haha. Neggar får man känna av. Märker man att det inte behövs, varför ska man då göra dem?
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Aww, du är gullig när du överdriver.
Nämen då låter det ju som du sköter dig!
Aha, låter vettigt. Får hålla ögonen öppna efter uppdates då.
|
Jao, blir nog inte några uppdateringar innan nyår. Just nu ska jag väl typ enbart köra bänk/marklyft pass beroende på att det är mycket att göra under veckorna så man kanske inte hinner iväg till gymmet så ofta som man hade velat
Men håll koll efter nyår
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
|
Journal med nakenbilder på mig och Krampus i utmanande poser
|
|
|
2009-12-20, 22:50
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
På väg hem från gymet funderade jag på the game, seduction, neggar osv..
Hursomhelst; en sak jag kom att tänka på var att neggar uteslutande måste fungera på personer med tävlingsinstinkt, vilket typ nästan alla har, medans jag själv tycks helt jefla befriad från det - och såldes därför jag dissar neggar? Varför vill alla negga? Man* blir ju inte på, man blir ju osäker och drar sig undan och tänker FUUUUUUUUUU... (utan att le dårå..) När man känner en person, känner sig trygg och har släppt hämningarna, då kan man säga vafansomhelst typ. Men inte innan, herregud, man* får ju tics av obekvämlighet av neggar..
* man i det här fallet representerar mig..
En kille som neggar har kanske halva inne - men det blir ju aldrig längre än så eftersom man blir osäker och inte kan släppa loss med personen, en kille som inte neggar - Ohohoo... han är så inne att.. att han inte tar sig ut!  Typ..
Förutsatt att det finns lite basci stuff i övrigt då. Men rent beteendemässigt.
Å andra sidan är ju typ alla andra tjejer tävlingsinriktade, tänkte inte på det - så glöm.. jag är bara lost i mina egna funderingar..  Här finns inget att se, var god passera?
JAG HAR TRÅKIGT, AAAAIGHT?
|
Kan inte du starta en blogg eller nåt, du skriver så härligt
|
|
|
2009-12-20, 22:51
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Lellan: Jag roflade
|
|
|
|
2009-12-20, 22:53
|
|
Registred User
Reg.datum: Feb 2004
|
Jag är glad. NAJS!
|
|
|
|
2009-12-20, 22:54
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
|
jag är tlött
|
|
|
2009-12-20, 23:10
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Cake or deaaaaaaaaaaath!
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2009-12-20, 23:11
|
|
|
|
|
|
2009-12-20, 23:12
|
|
Vrickad & älskvard
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Hursomhelst; en sak jag kom att tänka på var att neggar uteslutande måste fungera på personer med tävlingsinstinkt,
|
Nä. Det är för uppblåsta självgoda typer som är vana vid att alla avgudar marken de går på. Tar ned dem på marken så att de inser att de inte kan behandla alla som drinkförsörjare.
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
|
|
|
2009-12-20, 23:13
|
|
poops ❀✿❀ & ♡♥
|
Efter 22 Geisha-bitar konstaterar jag att de inte räcker för att man ska bli frisk.
[RäknarSmåGeishaPapper Ikon]
|
|
|
2009-12-20, 23:14
|
|
wolfman
Reg.datum: Aug 2005
|
tror nog 22 till gör biffen
|
|
|
2009-12-20, 23:19
|
|
poops ❀✿❀ & ♡♥
|
Kommer bli tufft men ok, då kör vi...
|
|
|
2009-12-20, 23:31
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Greg
Haha. Neggar får man känna av. Märker man att det inte behövs, varför ska man då göra dem? ; )
|
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Nä. Det är för uppblåsta självgoda typer som är vana vid att alla avgudar marken de går på. Tar ned dem på marken så att de inser att de inte kan behandla alla som drinkförsörjare.
|
Hm, om man ser till båda ovanstående inlägg så borde jag alltså framstå som en uppblåst självgod typ? När jag är en ... skör viol? heh..
Men seriöst, kanske borde jobba på imagen? Tips n´trix?
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Kan inte du starta en blogg eller nåt, du skriver så härligt 
|
Meh, jag trivs bättre hääär... men thanxs!
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Lellan: Jag roflade : D
|
Hehe.. jomen så ääärejuuu... (för mig)
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj
Cake or deaaaaaaaaaaath!
|
Jag loooovar att du kommer få båda, i sinom tid..
|
|
|
2009-12-20, 23:34
|
|
Korsordet
|
Citat:
Meh, jag trivs bättre hääär... men thanxs! 
|
Nej nej menade inte så, mera att om du skulle ha en blogg så skulle man ha ett samlat ställe där allt ditt trevliga skrivande skulle finnas, här på kolo är det ju ganska duktigt spritt. PLUS, att icke-koloiter skulle ha lättare tillgång också!
|
|
|
2009-12-20, 23:37
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Nej nej menade inte så, mera att om du skulle ha en blogg så skulle man ha ett samlat ställe där allt ditt trevliga skrivande skulle finnas, här på kolo är det ju ganska duktigt spritt. PLUS, att icke-koloiter skulle ha lättare tillgång också!
|
Äh, jag terrar hellre folk mot deras vilja tydligen... sök inte upp mig/blogg, jag spammar här..
Men tack igen, ibland måste ju huvudtrasslet ut och det är ju trevligt att du vill läsa det..
|
|
|
2009-12-20, 23:39
|
|
|
lellan, du är konstig ibland  (akta neggen)
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:11.
|

|