2007-06-18, 17:12
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Strandbyggarn
danke mannen ! du har såpass grym fysik att du kan exponera dig på kolo så jag tycker du lägger upp lite egna bilder i denna tråden ..
OnT : har lite ossymtri att fixa annars duger formen faktiskt , min vänstra trapz är aningen större än högra , vänster vad är lite mindre än högra , vänster arm är
lite mindre än höger osv .
|
Äh, det vetefan men någon bild ska jag nog slänga upp iaf. Få se när bara.
För övrigt syns inte den assymetri som du snackar om på bilderna, så det kan inte vara några gigantiska missbildningar.
|
2007-06-18, 17:39
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Äh, det vetefan men någon bild ska jag nog slänga upp iaf. Få se när bara.
För övrigt syns inte den assymetri som du snackar om på bilderna, så det kan inte vara några gigantiska missbildningar. 
|
nej men tillräkligt för att störa mig  .. det är gött upp med många bilder , erkan får vi försöka locka in här osså tycker jag .
|
|
|
2007-06-19, 18:26
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2004
|
Hej, har inte varit online på väldigt länge.. såg denna tråden.. kul! och NEJ de blir inga bilder på mig på ett tag  men jag inspireras av alla bra som lagt ut bilder hitills!
Men Rolf kan ju alltid visa var skåpet ska stå  din finska färja, eller hur va de nu igen?
|
2007-06-19, 18:27
|
|
Bänkpress
Reg.datum: Dec 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Erkan
Hej, har inte varit online på väldigt länge.. såg denna tråden.. kul! och NEJ de blir inga bilder på mig på ett tag  men jag inspireras av alla bra som lagt ut bilder hitills!
Men Rolf kan ju alltid visa var skåpet ska stå  din finska färja, eller hur va de nu igen? 
|
Tur det, din fysik brukar betyda "Tråd Låst", så äckligt bra är den
|
|
|
2007-06-19, 18:32
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85
Tur det, din fysik brukar betyda "Tråd Låst", så äckligt bra är den 
|
haha ofta! inte riktigt va, de finns många här som har sjukt bra fysiker, och självklart bättre än min.. och de tycker jag är kul o se att nya ansikten kanske kommer fram ur mörket
men på midsommar ska ja dricka för första gången på åratal, så min kropp kommer väl få någon katabol explotion  men de får de vara värt,
kör hårt grabbar!
|
2007-06-19, 18:41
|
|
Registered User
|
här kommer en lite suddig tricepsbild , ni får ha överseende
|
|
|
2007-06-19, 18:57
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Men Rolf kan ju alltid visa var skåpet ska stå ; ) din finska färja, eller hur va de nu igen? 
|
Haha, din jävel, upp med lite smygbilder iaf! 
Du kan väl iaf bjuda på lite info om dagsformen, mått etc?
Lycka till på midsommar också
|
2007-06-19, 19:08
|
|
Bänkpress
Reg.datum: Dec 2005
|
Citat:
haha ofta! inte riktigt va, de finns många här som har sjukt bra fysiker, och självklart bättre än min.. och de tycker jag är kul o se att nya ansikten kanske kommer fram ur mörket
men på midsommar ska ja dricka för första gången på åratal, så min kropp kommer väl få någon katabol explotion  men de får de vara värt,
kör hårt grabbar!
|
Antingen katabol explosion eller så vaknar du upp ur din koma och börjar dregla över din fysik som oss andra  Glad midsommar och hoppas du har det trevligt!
|
|
|
2007-06-20, 12:44
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av rolf
Haha, din jävel, upp med lite smygbilder iaf!
Du kan väl iaf bjuda på lite info om dagsformen, mått etc?
Lycka till på midsommar också
|
haha, bilderna får vänta, vill inte spamma kolozzeum med bilder! =)
de lär dröja ett antal månader ( när nästa bulk börjar igen ) innan ja tar nya..
Ja har inte mätt på väldigt länge nu utan går mer efter vad spegeln säger, o visst går de framåt, men sakta tycker jag  Kan ju mäta o lägga in i min journal någondag framöver, har hittat ett bra tränings sätt nu på senaste som gett bra resultat trotsallt, så förhoppningsvis är de lite skillnad till nästa bilder
Desamma! Inte för katabolt nu!  ( fast de gör inget så ja kan känna en smula likgiltighet iallafall  )
|
2007-06-20, 12:46
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Deceiver85
Antingen katabol explosion eller så vaknar du upp ur din koma och börjar dregla över din fysik som oss andra  Glad midsommar och hoppas du har det trevligt! 
|
haha fast de gör jag ju inte!
Men de blir nog en lugn midsommar för mig trots allt, känner mig lite krasslig och tänker inte riskera någonting.. men de gör ju inget, slipper man få ångest!
Dregla haha, knappast mannen! ha en kanon midsommar och se till o ät ordentligt!
|
2007-06-20, 12:46
|
|
Registered User
|
|
2007-06-20, 14:15
|
|
Gymmar inte damn it!
Reg.datum: Feb 2006
|
Strandis: Du har då skött bålträningen  Axlar ser (enligt mitt öga) ut att ligga liit liite före pecsen dina. Men snyggt som sagt, du får ligga i sommar
|
|
|
2007-06-20, 14:39
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sundsarn
Strandis: Du har då skött bålträningen  Axlar ser (enligt mitt öga) ut att ligga liit liite före pecsen dina. Men snyggt som sagt, du får ligga i sommar 
|
haha det är möjligt att axlar ligger lite före , dock aldrig tränat dom ordentligt seriöst  .. hatar axelträning .  .. bänken kan dock ha gjort sitt . men pecsen kommer sen när min axel läkt ihop och jag kan bänka satan igen !!
|
|
|
2007-06-20, 19:24
|
|
Tonsillen
Reg.datum: Sep 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe_H
En tråd där man får slänga in lite bilder om man vågar i framtiden  haha
|
+1
Alla e så grova här
|
|
|
2007-06-20, 20:19
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
+1
Alla e så grova här 
|
du e fan sl-are , du borde va grov om nån , upp med bilder va fan !!!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:32.
|

|