Galet oproffsigt. Ska man vara aktiv inom politiken så är det väl viktigt att hålla lugnet i alla situationer.. Ur röstfiskesynpunkt alltså.
Personligen hade jag gett fru Söderqvist fingret så fort jag fick chansen. Speciellt efter ett sådant uttalande! Fast jag är å andra sidan inte partiledare
Löjligt. Han tål bevisligen inte att höra sanningen.
Om det hade varit tvärtom och kärringen istället blivit kallad säga nazistiskt högerpack och visade fingret, har du sagt samma sak (fast sagt Hon då såklart).
Om det hade varit tvärtom och kärringen istället blivit kallad säga nazistiskt högerpack och visade fingret, har du sagt samma sak (fast sagt Hon då såklart).
Absolut om du ger mig en källa på att hon är nazist.
en politiker som talar ett enkelt "folkets språk" helt enkelt istället för att göra långa verbala tråkiga utläggningar. Kort och koncist, perfekt.
Han är ju V, han vet vad som går hem på gatan, han kan "street-språket"
Härlgt! Ett "fuck you"-finger kan inte misstolkas eller analyseras. Det talat tydligt!
Jo. Jag kommer inte ihåg vad det var för match faktiskt eller om Djurgården ens var med. Men Djurgården har ju spelat några gånger på Söderstadion (mot Hammarby) så det är ju inte otänkbart.
kul, om han varit en arbetare som givit fingret åt sin chef och sen sagt upp sig i protest mot sin låga lön, eller möjligen raggare mot en pryd familj, eller bara en biker mot alla. men intefan en kommunist i en tv-debatt. det tyder bara på att svenska folket gjorde rätt val i söndags.