2011-02-03, 22:35
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Becky
Ja, jag behöver ju lite nya vänner så jag slipper gå ut på helgerna eller sitta ensam hemma och slicka på kuvert!  Får kolla upp det. Tycker du också kan gå! Då har jag en kompis i alla fall! 
|
Jag är/känner mig för gammal för dessa typer av tillställningar nuförtiden!
Vad gör ungdomarna? Jo, först så håller de igång och tränar skiten av sig i gymmet, sen så käkar de pizza/asiatisk buffé och sen brukar de köra utgång på kvällen.
Jag la ner spriten för många år sedan!
|
|
|
2011-02-03, 22:40
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Jag är/känner mig för gammal för dessa typer av tillställningar nuförtiden!
Vad gör ungdomarna? Jo, först så håller de igång och tränar skiten av sig i gymmet, sen så käkar de pizza/asiatisk buffé och sen brukar de köra utgång på kvällen.
Jag la ner spriten för många år sedan! 
|
Vadå för gammal?!  Det vet jag att du inte är. Du är ju inte 70 år och skruttig liksom...
|
|
|
2011-02-03, 22:41
|
|
<Walking Apocalypse>
|
Nä, men känner mig som 80 ibland
|
|
|
2011-02-03, 22:43
|
|
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨
Reg.datum: Mar 2002
|

Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Skämtar du med mig?
Som tjej behöver du inte ha muskler för att vara med på en Koloträff 
Det räcker med att du är där.
Det är ingen tävling.
Träffarna 2003-2005 var jag på väg att gå, men det blev aldrig av.
Men fyfasiken vad kul folket har på träffarna! Kolla in alla bilder och dokumentering av träffarna bara!
Vi snackar Friends for Life!
|
Precis det är inte som att det är många som har muskler på träffarna, Kwon och erkänn 2003-2005 funderade du enbart på att gå pga att du vill träffa mig...
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
|
|
|
2011-02-03, 22:44
|
|
<Walking Apocalypse>
|
Oxé ÄGDE ju Kolo-träffarna 2002-2005 för den delen! Toppform må jag säga!
Visst var jag sugen på att gå på en träff för att träffa Oxé och Clash på den tiden.
Och PDiddy ej att förglömma!
|
|
|
2011-02-03, 23:06
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuvligt
Jag planerar själv att ta med en tjejkompis till träffen här i Linköping, men det vet hon inte om än  . Hon ser dessutom bra ut så jag tänkte att folk då hellre tittar på henne, så att en annan kan mesa runt för sig själv  . (Nej, men skönt med att ha någon att trilla in med och kunna tjöta med)
|
Jag gick tillsammans med Noddish som jag känt typ hela livet, det var väldigt tryggt och bra. SJälva träffen var jätterolig, så det kan jag rekommendera.
|
|
2011-02-03, 23:10
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Men hallå becky (å alla andra lurkers som kanske också vill komma på koloträff), skärpning nu va! Det är skitskoj att gå på koloträff, man står inte där som ett fån bara för att man kom själv, de flesta går själva första gången! De som kommer tillsammans har isf. ofta träffats via kolo tidigare.
Så det är ingen risk att känna sig dum, koloiter äro snälla och trevliga
Inte behöver man heller ha särskilt mycket muskler, å inte behöver man träna skiten ur sig! Jag har iaf överlevt två koloträffar! på senaste koloträffen körde jag lite marklyft, sen gick jag runt å filmade/fotade och lallade mest runt med nån övning här eller där
Koloträff ftw säger jag bara!
Inför träffarna startas det ju förresten också en tråd innan, där är det ju bara att trilla in å säga att man kommer och vill man upplysa så kan man tillägga att man kommer själv och är nervös osv, om man blir lugnare av det, så är det np sen! och så kan man i tråden också spana in vilka andra medlemmar som tänkte dyka upp
|
Senast redigerad av Madame den 2011-02-03 klockan 23:14.
|
|
|
2011-02-03, 23:31
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Men hallå becky (å alla andra lurkers som kanske också vill komma på koloträff), skärpning nu va! Det är skitskoj att gå på koloträff, man står inte där som ett fån bara för att man kom själv, de flesta går själva första gången! De som kommer tillsammans har isf. ofta träffats via kolo tidigare.
Inte behöver man heller ha särskilt mycket muskler, å inte behöver man träna skiten ur sig! Jag har iaf överlevt två koloträffar! på senaste koloträffen körde jag lite marklyft, sen gick jag runt å filmade/fotade och lallade mest runt med nån övning här eller där
Inför träffarna startas det ju förresten också en tråd innan, där är det ju bara att trilla in å säga att man kommer och vill man upplysa så kan man tillägga att man kommer själv och är nervös osv, om man blir lugnare av det, så är det np sen! och så kan man i tråden också spana in vilka andra medlemmar som tänkte dyka upp 
|
Ja, Kwon har övertygat mig nu. Jag får väl pallra mig dit i sommar! Då är man forhoppningsvis lite tightare också!
|
|
|
2011-02-03, 23:38
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
Citat:
Ja, Kwon har övertygat mig nu. Jag får väl pallra mig dit i sommar! Då är man forhoppningsvis lite tightare också! 
|
Uppsalaträffen är 19:e februari, ahem!
|
|
|
2011-02-03, 23:43
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
|
 *hrm**host* sen nedan:
Citat:
Ursprungligen postat av C.E.J.
Uppsalaträffen är 19:e februari, ahem!
|
chop chop! stockholm är nära muppsala!
|
|
|
|
2011-02-03, 23:44
|
|
Registered User
|
Citat:
 *hrm**host* sen nedan:
chop chop! stockholm är nära muppsala!
|
Ooops. Kom på att jag har tvättid då!
|
|
|
2011-02-03, 23:46
|
|
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨
Reg.datum: Mar 2002
|
Citat:
|
Jag tycker att koloträffarna är ett jättetrevligt iniativ, dock så i min era så för att det skall vara en riktig koloträff så är det PEZ som skall styra upp den och lura med sig profiler runt om i landet, mina träffar jag närvarat på har varit skit roliga, men det är inte varit ett frivilligt val, utan oxe det är träffa du har obligatorisk närvaro...
Men ifall becky har stora tuttar är i bra form och har en välformad rumpa, samt andas och har puls så kan jag kanske tänka mig att dyka upp på en för hennes skulle bara för jag en en väldigt snäll och charmig kille...
Sist jag funderade på att antasta nån på en koloträff var 2005 men det var för krampus så kramgo ut
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
Senast redigerad av Oxe den 2011-02-03 klockan 23:48.
|
|
|
2011-02-03, 23:51
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Oxe
Jag tycker att koloträffarna är ett jättetrevligt iniativ, dock så i min era så för att det skall vara en riktig koloträff så är det PEZ som skall styra upp den och lura med sig profiler runt om i landet, mina träffar jag närvarat på har varit skit roliga, men det är inte varit ett frivilligt val, utan oxe det är träffa du har obligatorisk närvaro...
Men ifall becky har stora tuttar är i bra form och har en välformad rumpa, samt andas och har puls så kan jag kanske tänka mig att dyka upp på en för hennes skulle bara för jag en en väldigt snäll och charmig kille...
Sist jag funderade på att antasta nån på en koloträff var 2005 men det var för krampus så kramgo ut
|
Stora tuttar... nja. Då får dom nog ragga på någon annan. Det andra kanske däremot.
|
|
|
2011-02-03, 23:53
|
|
Tränar inga zoner!
Reg.datum: Jan 2003
|
Citat:
Stora tuttar... nja. Då får dom nog ragga på någon annan. Det andra kanske däremot. 
|
Du andas och har puls ?
2011-02-03, 23:54
|
|
<Walking Apocalypse>
|
Citat:
|
Gött gumman!
Och du, du behöver inte bli "tightare", däremot kanske du skulle lägga på lite kilon istället
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:22.
|

|