Ni som gluttar här får även VÄLDIGT gärna, eller snarare.. JAG UPPMANAR ER att prenumerera på denna youtube-kanal http://www.youtube.com/user/TheLatsbrah
Det finns så mycket vishet och inspiration att hämta där att det inte är sant, men det är sant!
Äntligen var JOCKE tillbaka på gymmet, satans vad man har saknat honom, speciellt när man kör böj! Han är en teknikguru utan dess like!
Highbar-böjnya favoriten, allt kändes papperslätt idag
5x110 atg
3x120 atg
10reps 90kg med paus atg (nåja tog en en liten vila mellan rep #8 och #9) Fick även till bältet riktigt bra idag
På torsdag ska vi se vilka vikter jag kan ta "på riktigt"
Dödslyft (även kallat marklyft)
3x120
3x160
3x170kg sjukt lätt såklart, första gången jag körde mark sedan det ärorika slaget om Uppsalas starkaste student! Jag har 250kg i mig en bra jävla dag!
Benpress
10x100
8x150
4x180kg djuuuupa
Imorn blir det lite Yatesrodd till ett av mina fans ära! Och hammercurls!
Det är fan dags att styra upp ett riktigt schema nu igen, WENDLER!
Hårdrockare skäms ju inte för att vara hårdrockare. Det finns väl få hårdrockare som skulle säga "Jag är inte alls hårdrockare jag gillar helt enkelt bara långt hår, billig öl och hårdrock, men jag är inte hårdrockare".
Hårdrockare skäms ju inte för att vara hårdrockare. Det finns väl få hårdrockare som skulle säga "Jag är inte alls hårdrockare jag gillar helt enkelt bara långt hår, billig öl och hårdrock, men jag är inte hårdrockare".
snarare så här, att vrida ryggraden är nog ingen höjdare i längden.
stretch i botten, svanka och spänna magen, "dra med armbågen" så långt det bara går, gärna med en halv sekunds paus i kontraherat läge. Rygggmusklerna jobbar genom att dra bak armbågen, det är dennas relativa position från ryggraden som räknas, inte hur pass långt från golven den kommer..
Citat:
Ursprungligen postat av maattee10
grymma chins brah, ja kanske ska prova chins imorgon med gummiband
tack brah, men har en del att jobba på vad gäller utlåsningarna.