2015-04-28, 11:34
|
|
|
är en liten legend.
Reg.datum: Nov 2003
|
Nej.
Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
|
|
|
|
2015-04-28, 11:39
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans
Fast eftersom du har kvinnor som kastar sig över dig så har du ingen rätt att döma oss desperata killar. 
|
Exakt!
Lärdomen är att man inte ska utgå från sig själv när man dömer/bedömer andra.
Senast redigerad av Macroman den 2015-04-28 klockan 11:41.
|
|
|
2015-04-28, 11:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2012
|
Citat:
Förresten, vad tror ni om den här raggningsrepliken: "Tjena bruden! Egentligen ser jag ut som Johnny Depp, men just nu äter jag antidepp".
|
Haha precis min humor xD
|
|
|
2015-04-28, 13:01
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Förresten, vad tror ni om den här raggningsrepliken: "Tjena bruden! Egentligen ser jag ut som Johnny Depp, men just nu äter jag antidepp".
|
Jag tror det funkar som så att om hon tycker det är roligt så tänker hon: "Vilken rolig kille! Jag hoppas han hittar någon, fast inte mig." Jag har sett en del indicier på att kvinnor generellt inte attraheras av någon de uppfattar som svag, och att berätta en svaghet redan när du försöker ta kontakt fungerar nog inget vidare.
Du får nog gärna ha humor och skämta, men inte på din egen bekostnad.
|
|
|
2015-04-28, 13:05
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2012
|
Citat:
|
Allvarligt?! Den där är så löjlig, fjantig och barnslig så det finns inte. 99% av brudarna kommer att tycka att det, resterande är så dumma i huvudet att du inte vill ha dem.
|
|
|
2015-04-28, 13:49
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrLomax
Allvarligt?! Den där är så löjlig, fjantig och barnslig så det finns inte. 99% av brudarna kommer att tycka att det, resterande är så dumma i huvudet att du inte vill ha dem.
|
Klart jag var allvarlig?
Har du missat på det här forumet att jag inte är speciellt bra på att attrahera tjejer?
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2015-04-28, 14:02
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2011
|
Citat:
Klart jag var allvarlig?
Har du missat på det här forumet att jag inte är speciellt bra på att attrahera tjejer?
|
De klassiska "Tja, läget?" Och "Du är utan tvekan vackraste tjejen här! Du lyser verkligen". "Vad gör du förutom att vara vacker?" är underskattade och funkar alltid för mig, givet att tjejen i fråga är intresserad förstås.
|
|
|
2015-04-28, 14:04
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jokester
De klassiska "Tja, läget?" Och "Du är utan tvekan vackraste tjejen här! Du lyser verkligen". "Vad gör du förutom att vara vacker?" är underskattade och funkar alltid för mig, givet att tjejen i fråga är intresserad förstås.
|
Dom funkar aldrig för mig. Men jag ser å andra sidan inte ut som din profilbild.
|
Min bantning just nu!
|
|
|
2015-04-28, 14:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2014
|
Citat:
|
"Vad gör du förutom att vara vacker" det var fan i klass med "din pappa måste vara tjuv", funkar säkert på vissa men jag tycker det blir så jävla överdrivet och cheesy att jag skulle dra öronen åt mig direkt.
|
2015-04-28, 14:23
|
|
|
Getar
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
|
lol
|
|
|
2015-04-28, 14:32
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Emmapemma
"Vad gör du förutom att vara vacker" det var fan i klass med "din pappa måste vara tjuv", funkar säkert på vissa men jag tycker det blir så jävla överdrivet och cheesy att jag skulle dra öronen åt mig direkt.
|
Beror ju såklart på målgruppen. Jag skulle knappast dra den repliken till någon tjej på campus exempelvis. Men på en lite bombad men snygg bimbo på stan funkar det utmärkt.
Man får ju försöka anpassa det till tjejen. Vissa tjejer vill inte alls höra komplimanger utan värdesätter mer att du är snäll, säker och smart (oftast tjejer som är välutbildade och drivna). Medan andra (de som egentligen bara har sitt utseende) gärna vill höra att de är vackrast, bäst och speciella.
Antar att du faller under första kategorin isåfall.
|
|
|
2015-04-28, 14:36
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jan 2015
|
Citat:
|
Vad brukar du säga?
|
|
|
2015-04-28, 14:36
|
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av 4623
lol
|
True story. Cheesy men det måste nog vara den som gått hem mest. Dock är ju min smak för utseende och intellekt totalt skiljda och hittills har väl utseendet alltid gått först vilket troligtvis också är anledningen till att jag fortfarande är singel.
|
|
|
2015-04-28, 14:49
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2014
|
Citat:
Ursprungligen postat av kebne
Vad brukar du säga? 
|
"Tjena Kexet"
Nej men jag älskar humor, det skulle i så fall innehålla mycket sarkasm och ironi, så jag skulle inleda med något relaterat till personen fråga/whatever, man är ju intresserad av att ta reda på vad det är för person, utseenderelaterade inledningar är så tråkiga.
|
2015-04-28, 14:52
|
|
|
Getar
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
"Tjena Kexet"
Nej men jag älskar humor, det skulle i så fall innehålla mycket sarkasm och ironi, så jag skulle inleda med något relaterat till personen fråga/whatever, man är ju intresserad av att ta reda på vad det är för person, utseenderelaterade inledningar är så tråkiga.
|
Att öppna med sarkasm känns väldigt magstarkt.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:23.
|

|