Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-02-11, 23:53   #52726
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av jenni Visa inlägg
Kan ju vara en fas, jag drogs till bad boys rätt länge innan jag förstod att de bara var bad news
det kanske var ömsesidigt beslut?

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-11, 23:54   #52727
jenni
Banned User

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
det kanske var ömsesidigt beslut?
Nä, tydligen inte
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-11, 23:55   #52728
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Ljuvligt Visa inlägg
Var helt säker på att det var du, mer för att jag fick det berättat för mig. Men jag kanske minns fel då det var några år sedan nu.

Citygymmet? Under McDonalds tidigare, det har flyttat nu men vart vet jag inte då jag inte tränar där längre.
två år sedan jag torskade körkortet nu o åkte kommunalt, annars var det nog inte mig

citygymet ja, var lite sunkigt men hade ändå bra med redskap

Journalen
Gammal 2015-02-12, 00:00   #52729
Ljuvligt
Registered User

Reg.datum: May 2008
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
två år sedan jag torskade körkortet nu o åkte kommunalt, annars var det nog inte mig

citygymet ja, var lite sunkigt men hade ändå bra med redskap
Stämmer nog rätt bra tidsmässigt! Se du har nog visst blivit kolospottad här.

Helt sant! Ska ha blivit bättre nu, sedan de flyttade men jag bytte till Lak innan.
Ljuvligt är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-12, 00:01   #52730
Jokester
Banned User

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Kan ju vara en fas, jag drogs till bad boys rätt länge innan jag förstod att de bara var bad news
Mja. Mycket möjligt men det är svårt att kontrollera vad man attraheras av. Attraheras av ett typ av utseende som kanske inte riktigt allltid sitter på tjejer med de egenskaper jag vill ha i en tjej. Jag vet dessutom att jag har ganska höga krav, men absolut inte omöjliga.
Jokester är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-12, 00:01   #52731
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ah, intressant!
Philippe Faraut använder sig väl av lera och marmor för det mesta? Kan håla med om att han är grym, speciellt när han gör sina verk i naturlig storlek
Yes, han är en traditionell skulptör. Helt makalöst skicklig, särskilt i fråga om hur han lyckas få sina porträtt både levande och stilistiska samtidigt
http://youtu.be/GPX_cYkjfgk
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-12, 00:06   #52732
jenni
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Yes, han är en traditionell skulptör. Helt makalöst skicklig, särskilt i fråga om hur han lyckas få sina porträtt både levande och stilistiska samtidigt
http://youtu.be/GPX_cYkjfgk
Mmmm, och det ser så lätt ut när han gör det..
Jag kunde inte ens få leran att sitta kvar på drejmaskinen och det var typ grunden, skulptera ja... Det blev fina rymdstenar helt enkelt

Men är du inte sugen på att göra det i lera ist för på skärmen?
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-12, 00:11   #52733
jenni
Banned User

Citat:
Ursprungligen postat av Jokester Visa inlägg
Mja. Mycket möjligt men det är svårt att kontrollera vad man attraheras av. Attraheras av ett typ av utseende som kanske inte riktigt allltid sitter på tjejer med de egenskaper jag vill ha i en tjej. Jag vet dessutom att jag har ganska höga krav, men absolut inte omöjliga.
Haha, ja det känner jag igen, när omslaget inte matchar innehållet som önskar
jenni är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-12, 00:28   #52734
filmjölk
Banned User

Reg.datum: Feb 2010
Kvinnor är inte så svåra att förstå, tänk en typisk man, gör honom en aning smartare, en aning roligare, en aning intressantare och en aning mer känslosam. Där, varsågod.
filmjölk är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-12, 00:36   #52735
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

<Filmjölk till sin fru efter att ha stängt ner datorn med kolo uppe>: Älskling, män är inte så svåra att förstå, tänk en typisk kvinna, gör henne en aning smartare, en aning roligare, en aning intressantare och en aning mer känslosam.

Journalen
Gammal 2015-02-12, 02:01   #52736
jflycore
Banned User

Reg.datum: Nov 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuvligt Visa inlägg
Så någon som dejtat någon på sistonde?..
Det lät kul.
Hur gör man?

Den som ändå hade tid....
Får ta tag i sånt när man flyttar till Stora Staden eller nåt.
jflycore är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-12, 07:09   #52737
caro
Registered User

Reg.datum: Jun 2014
Citat:
Ursprungligen postat av Jokester Visa inlägg
Det är där det är praktiskt att vara utseende-tolerant, och fokusera på intellektuella och personliga egenskaper istället, eftersom det är det som avgör i längden.

Fast är det inte lite konstigt att ett visst utseende nästan konsekvent, som det tycks, har "fel" egenskaper? Eller är det mer attributen (stilen, val av kläder, hår, smink) du dras till, isåfall kanske det faktiskt är mer sammanhängande.

Göra det till ett personligt projekt att tänka om?
Gammal 2015-02-12, 08:48   #52738
AeternusRex
Registered User

Reg.datum: Dec 2014
Citat:
Ursprungligen postat av caro Visa inlägg
Det är där det är praktiskt att vara utseende-tolerant, och fokusera på intellektuella och personliga egenskaper istället, eftersom det är det som avgör i längden.

Fast är det inte lite konstigt att ett visst utseende nästan konsekvent, som det tycks, har "fel" egenskaper? Eller är det mer attributen (stilen, val av kläder, hår, smink) du dras till, isåfall kanske det faktiskt är mer sammanhängande.

Eller så är det bara att inse att 99% av oss aldrig ens kommer komma i närheten av det vi vill ha. Följ känslorna istället mycket enklare. Givetvis innefattar detta nån form av attraktion men jag tar hellre en spännande intelligent person som kanske inte ser snyggast ut än tvärtom. Att spendera dagarna med nån som ser ut som en fågelholk oavsett vad man säger bara för att hon har perfekt kropp är fan inte kul i längden. Fast gillar man frågor/påståenden om vad som kommer ur avgasröret på en bil eller varför det är mörkt på natten så visst... Go for the boobs!

Insta: aeternus_rex
AeternusRex är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-12, 08:48   #52739
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Mmmm, och det ser så lätt ut när han gör det..
Jag kunde inte ens få leran att sitta kvar på drejmaskinen och det var typ grunden, skulptera ja... Det blev fina rymdstenar helt enkelt

Men är du inte sugen på att göra det i lera ist för på skärmen?
Ja, att ligga på den nivån och få det att se så lätt ut... helt otroligt.

Lera vore kul, men det är också meckigt, dyrt och det har begränsningar som digitalt inte har. Känslan att jobba med händerna är dock svårslagen.

Det som ligger närmast är dock att 3d-printa nåt, ifall jag blir tillräckligt nöjd, och sen gjuta det i lämplig metall.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2015-02-12, 09:42   #52740
Jokester
Banned User

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Ursprungligen postat av caro Visa inlägg

Ja. Du har ju helt rätt, men det är lite svårt att gå efter hjärnan och inte hjärtat så att säga när man väljer partner.
Stilen på tjejen i form av smink, kläder etc reflekterar jag inte ens över, men de flesta liknar väl varandra om jag tänker efter. Och utan att vara diskriminerande så är det väl ingen av dem som ser ut som att hon jobbar som läkare när hon valsar runt på stan.
Ja, det tycks ju så att jag kanske bör bryta mönstret och ge andra typer av tjejer en chans, det finns säkerligen guldkorn där ute, tyvärr väljer man ju oftast med ögat först och med hjärnan sen.
Jokester är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:52.