Jag har faktiskt länge planerat göra "The naked man" (från How I met your mother), men nu är nog inte läge tror jag.
Men om hon nu är lite cranky över nåt, så är det väl utmärkt att gottgöra henne (för tveka inte, det är alltid du som gjort något fel, även om varken du eller annan kille hade kunnat identifiera felet, och sånt ska gottgöras) för det genom att laga en romantisk middag iförd ingenting?! Do it.
Men om hon nu är lite cranky över nåt, så är det väl utmärkt att gottgöra henne (för tveka inte, det är alltid du som gjort något fel, även om varken du eller annan kille hade kunnat identifiera felet, och sånt ska gottgöras) för det genom att laga en romantisk middag iförd ingenting?! Do it.
Du får det att låta så jävla självklart nu när du skriver det. Jag måste se om jag hinner slänga ihop något snabbt nu!
Edit; penis, nu klev hon precis in. Ny plan: surprise (butt)secks!
Fysik A just nu, läsa av S-T och V-T-grafer. Det är nog egentligen skitenkelt, men jag kan det bara inte. Det går inte alls. Ska ta upp det senare ikväll och försöka få lite gjort.
Även om man skulle kunna tro det, så vet jag att inte alla här är tappade bakom en sten. Så jag har en liten fråga gällande komplexa tal. Ingen läxhjälp, men väl med starka kopplingar till en övningsuppgift..
Jag har ett komplext polynom P(z) = az^3 + bz^2 + cz +d (a, b, c, d är reella koefficienter)
Hur ska jag tänka om jag vill beräkna P(i)?
Även om man skulle kunna tro det, så vet jag att inte alla här är tappade bakom en sten. Så jag har en liten fråga gällande komplexa tal. Ingen läxhjälp, men väl med starka kopplingar till en övningsuppgift..
Jag har ett komplext polynom P(z) = az^3 + bz^2 + cz +d (a, b, c, d är reella koefficienter)
Hur ska jag tänka om jag vill beräkna P(i)?
Problemet löst
P(i) var ju inte ett dugg konstigare än vad jag trodde från början, dvs. byt ut z med i och räkna.
Hojta till i tråden om du behöver hjälp, kan kanske komma med lite kloka råd.
Njah, jag kom fram till att det enda som är jobbigt är alla formler jag måste hålla reda på. Får jag bara ett formelblad så ska jag nog klara det själv, det är ju inte så svårt egentligen.