2009-05-04, 09:36
|
|
|
Formidabel
Reg.datum: Nov 2003
|
Grattis!
|
|
2009-05-04, 10:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Tack tack!  Roligare än att fylla 30 faktiskt, men det är väl nu man slutar räkna och bara lägger på ett plus framöver..
|
jag sluta räkna vid 21 jag, när jag va 25 fråga en polare som är några år yngre hur gammal jag va och jag kom inte ihåg så va tvungen att tänka efter =) sen när jag va utomlands sa jag fel på 1år och det kom jag inte på för än typ 1h efteråt :P hehe...
Stort grattis!! själv får man vänta en dag till men som du säger så slutar vi räkna och lägger bara på +1 för varje år som går.
|
|
|
2009-05-04, 12:34
|
|
|
Korsordet
Reg.datum: Oct 2007
|
|
|
|
2009-05-04, 12:45
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Gratttiiiiiiiiiiisssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssssssssssssssssss lellan
|
|
|
2009-05-04, 13:46
|
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Har du fått några presenter?????!!!
|
|
|
|
2009-05-04, 14:12
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Har du fått några presenter?????!!! 
|
haha, fin bild. kunde inte hålla mig för att skratta lite
|
|
|
2009-05-04, 14:37
|
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Krattis krattis!
|
|
|
2009-05-04, 19:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
Tack! Och JA, FAN Tina, bryt sånt där tänk, tydligen kan man känna så oavsett hur fit man är och vad är då vitsen med att vara fit om man inte kan njuta av det?
Har kikat på 10 år gamla kort då jag var lättare och mer vältränad, och undrat varför det bodde en bekymmersrynka i min panna där... + alla dessa lager av kläder för att täcka så mkt som möjligt...
Jag var inte och kommer inte bli jättefit - men just den där känslan av att man duger helt ok, det behöver inte ens vara krig... gött.
Å spela roll om man inte duger i ngn annans ögon så är jag iaf helt tillräcklig för mig själv, och det är mej jag ska dras med hela livet. Inga höga krav, bara glad. Ovan känsla och jag lovar att vägra släppa den!
|
Citat:
Tack!  Och JA, FAN Tina, bryt sånt där tänk, tydligen kan man känna så oavsett hur fit man är och vad är då vitsen med att vara fit om man inte kan njuta av det?
Har kikat på 10 år gamla kort då jag var lättare och mer vältränad, och undrat varför det bodde en bekymmersrynka i min panna där... + alla dessa lager av kläder för att täcka så mkt som möjligt...
Jag var inte och kommer inte bli jättefit - men just den där känslan av att man duger helt ok, det behöver inte ens vara krig  ... gött.
Å spela roll om man inte duger i ngn annans ögon så är jag iaf helt tillräcklig för mig själv, och det är mej jag ska dras med hela livet. Inga höga krav, bara glad. Ovan känsla och jag lovar att vägra släppa den! 
|
De var jätte bra sagt! Kände att jag behövde läsa det också  Dumma kroppsfixering
Det är ofta människor inte tar åt sig när folk säger att man är fin och har bra form, men ta åt er! Vänd de inte till att "Dom säger det bara för att vara snäll". Nej så är det inte, du är fin och i jätte bra form! You go girl
Grattis !
|
|
|
2009-05-04, 19:54
|
|
|
Bananslukerskan.
Reg.datum: Sep 2002
|
Grattis!!!!!!!!!
|
2009-05-04, 21:47
|
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Va söta ni är, tack så jättemycket! Väldans ståhej för att fylla 31, gullungar..
Blev inget styrkepass så jag körde 20 min motionscykel och lite mage, tveksamt hur jag ska kunna få till träning imorrn men jag tar chansen om jag får den!
Maten, tja.. en födelsedagsmatdag? Ett par ägg, kesella och ett päron, sen tårta tårta och kaka.. å en kaka till.. och ett par frallor med bregott, parmaskinka körsbärstomater å cola zero. Jordgubbar, grädde.. hm. Gott var det!
Det finaste jag fick idag (duk, blommor, koppar, ljuslykta och hälsningar å slant tackar man iofs också för!) var när jag skulle natta sonen.
"Ska vi läsa saga då.." sa jag och letade bland böckerna. "Nej mamma.. jag vill bara hålla handen och lukta på din hals" "Men gubben?" skrattade jag. "Mamma så fin, kom här.." och så la vi oss och höll handen och de där känslorna av att "inget ont får hända honom" dundrade över mig likt ett godståg så det sved i ögonen. Det är näsan för jävligt på ett både bra och dåligt sätt att vara så älskad och älska ngn så.
(Kunde inte låta bli att fota när han somnat, tror inte han tar illa upp. Svårt att fånga känsla med mobilkamera men kommer spara bilderna och minnas..  )
En osmickrande bild på mig med; svettig, flottig, osminkad, mosig - men grymt lycklig!
|
|
|
2009-05-04, 21:56
|
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Ååååh, det är ju så fint så jag blir alldeles sentimental här
Vad härligt för dig Lells!
|
|
|
|
2009-05-04, 23:22
|
|
|
Registered User
|
Vilket underbart ögonblick det måste ha varit, nästan så man börjar längta efter att skaffa barn nu när du skriver sådär...
(btw: tyckte du va fin på sista bilden, lyckan lyser igenom, sånt gillar vi!)
|
|
|
2009-05-05, 07:25
|
|
|
Preciousss Posterior
Reg.datum: Nov 2003
|
Sån kärlek går inte att beskriva, det måste upplevas  De stunderna stoppar man undan i hjärtat och plockar fram när det känns lite motigt! Jag skulle oxå se sådär lycklig ut svettig, mosig och osminkad om jag var lika snygg som du
|
|
|
2009-05-05, 08:40
|
|
|
Starkare
Reg.datum: Jan 2007
|
Nämen vad sött!
|
|
|
2009-05-05, 19:47
|
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Madame
Ååååh, det är ju så fint så jag blir alldeles sentimental här *cry *
Vad härligt för dig Lells!
|
Mmm! Härligt.. !
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisDEFC
Vilket underbart ögonblick det måste ha varit, nästan så man börjar längta efter att skaffa barn nu när du skriver sådär...
(btw: tyckte du va fin på sista bilden, lyckan lyser igenom, sånt gillar vi!)
|
Ja, genomlyst av lycka var jag allt.. man är nog sällan piffad i det tillståndet när jag tänker efter, tack - "fin" är ett relativt ord!
Citat:
Ursprungligen postat av Ironbabe
Sån kärlek går inte att beskriva, det måste upplevas  De stunderna stoppar man undan i hjärtat och plockar fram när det känns lite motigt! Jag skulle oxå se sådär lycklig ut svettig, mosig och osminkad om jag var lika snygg som du ; )
|
 Meh - du ÄR ju snygg.. andra gången jag fotat mig själv lycklig, jag var ännu skitigare förra gången (på en ensam vandring efter natt under bar himmel). När jag kikar på det kortet minns jag precis hur jag kände och fick infallet att göra om det nu när lyckan ramlade ner i kroppen på mig.
Citat:
Ursprungligen postat av LadyInsane
Nämen vad sött! 
|
Så man får hål i tänderna nästan, men det får man ta..
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:18.
|

|