Jag förstår ingenting av nånting senaste posterna, men it´s all good!
Dilemma. Ska träffa en kompis, ska bli jättekul. Men - jag vet inte vad det är, men liksom, jag tror jag vill.. göra nåt.. med honom? Men vi är ju inte direkt ämnade för varandra, massa anledningar, behöver inte rabbla. Vi KAN hänga och spela spel och kolla film, bara, som planen är (han vet inte om vad jag vill, han tror sen ett tag att jag är bensäker på att vi aldrig mer ska göra sånt, det har jag varit uppenbart och han har respekterat det även om han menade att han skulle bli glad om vi gjorde nåt). Vi har dejtat en gång i tiden, därför jag vet att vi inte ska dejta mer.
Hur vet man om det är bra el dålig idé att tja..
gööra nåt?

Vet inte om jag vill göra nåt för att jag inte gjort nåt på väldigt länge, el för att vi gjorde det bra och det inte "skadar" (ingen av oss dejtar ngn), el om det faktiskt är en dålig idé - bara att jag inte fattar det. Dessutom - OM jag nu agerar mot att göra något, hur vet jag att han inte gör nåt liksom.. tillbaks/ihop med med mig bara för att killar inte "ska" nobba.
Vill inte sabba vänskapen. Då är jag ju hellre utan. Enklast vore om jag agerade mot att göra ngt och han avstyr, då behöver jag ju inte fundera, men nu tror jag inte det (lät ju lagomt kaxigt!

Men behöver ju inte vara personligt, utan just för att jag inte tror att man nobbar i hans värld, el vad man ska säga).