Slutspurt 2008!! Nu jävlar kör vi!!!!
Kvällens träningspass:
Muskelgrupp: Rygg, triceps
Målsättning: Köra skiten ur denna taniga kropp!
Motivation: Underbar motivation när jag väl kom till gymet.
chins
1 set [ 5 x kv (85) kg ]
ej full rom på 5'e
1 set [ 2 x kv (85) kg ]
råkade fisa 
1 set [ 3 x kv (85) kg ]
lade av en rökare till, men vafan!
dips i räcke, smalt
1 set [ 6 x kv (85 kg) ]
1 set [ 6 x kv (85 kg) + 20 kg ]
sedär en ny vikt presenterad för denna kropp!
1 set [ 6 x kv (85 kg) + 20 kg ]
1 set [ 4 x kv (85 kg) + 20 kg ]
+3 set på nya vikten och PB!
latsdrag i hiss med bred/rak stång
1 set [ 6 x 70 kg ]
1 set [ 6 x 70 kg ]
1 set [ 6 x 70 kg ]
+ökning mot för fg pass och kändes helt ok
smalbänk, fristående bänkpress o ej smith
1 set [ 6 x 20 kg ]
1 set [ 6 x 40 kg ]
1 set [ 2 x 50 kg ]
1 set [ 6 x 60 kg ]
+ny vikt introducerad i denna övning
1 set [ 6 x 60 kg ]
1 set [ 4 x 60 kg ]
+3 set på 60 och därmed PB! handlederna värkte
hantelrodd med remmar
1 set [ 6 x 55 kg ]
+ökning med 2,5 kg och PB samt tyngsta hanteln på gymet!
1 set [ 6 x 55 kg ]
HEHEHE
1 set [ 6 x 55 kg ]
JADÅ!!!
repdrag över huvudet i hiss
1 set [ 6 x 60 kg ]
fullmag!
1 set [ 5 x 60 kg ]
failure på 6'e rep
1 set [ 6 x 55 kg ]
latsdrag med V-handtag
1 set [ 6 x 65 kg ]
1 set [ 6 x 60 kg ]
1 set [ 6 x 60 kg ]
pushdown i hiss
1 set [ 6 x 60 kg ]
fullmag
1 set [ 5 x 60 kg ]
fgdgdgsghdsgfsgfd, men helvete vad trött jag var!
1 set [ 5 x 55 kg + 0 x 55 kg ]
stoppade någon sekund o vilade för att försöka ta den 6'e repsen separat, men här dog jag = fetingfailure.
SUMMERING:
Positivt: skönt pass, sköna ökningar
Negativt: flummig uppladdning och bortglömd tarmtömning.
Jobbade över och kom hem till tom kyl o frys. Vägrade handla på hemvägen när jag såg lönegalna shoppare på Ica Maxi som försökte typ parkera bilarna på varandra. Borde fan ha kravallpolis på mataffärerna före lönehelg.
Kom ur balans lite och fick inte mina sedvanliga träningsrutiner, bland annat att dricka vätska och göra det stora behovet på toaletten.
... vilket resulterade i att jag kom till gymet och kände att det tryckte på lite. Vägrar dock göra det behovet på gymet, dels för att jag hatar offentliga toaletter, dels för att om jag vidgar blodkärlen i ändtarmen efter att ha tagit beta-alanin (Rage) så kan jag omöjligt träna i huvudtaget med den rövsveda som uppstår.
Så det var bara o bita ihop o köra. Det jag inte tänkte på var hur jävla jobbiga chinsen var + att jag ju separerade skinkorna på vägen upp, så jag råkade släppa väder ett par gånger på vägen upp. Tack och lov överröstades det av musiken.
Än mer nervös blev jag då jag stog och skulle köra repdrag och det kom en tjej och satte sig intill o skulle köra rodd. Det är som en fyrsidig träningsklump med 4st hissar i samma klump liksom, så hon började köra rodd 90 cm från där jag stod... o jag var ju tvungen o vända röven emot henne, böja mig framåt o tog i som fan i repdraget. Var fullkomligt livrädd för att jag skulle släppa väder vilket hade prickat henne typ i tinningen.
Nej ett bra pass, men nästa gång måste jag ha bättre rutiner o göra mina behov hemma först som jag brukar.