Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-09-02, 08:38   #46366
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Reg.datum: Sep 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Jojo, fast alla killar är inte desperata.
Nog väldigt få som säger att de är det oavsett.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-02, 08:39   #46367
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av caro Visa inlägg
Frågan här är ju vems personlighet ...

Hur stor betydelse det har för slutresultatet är dock svårt att säga.
Det blir såklart en kvinnlig filmjölk... rätt kinky egentligen.

Jag vet bara hur jag själv funkar. Sorterar bort alla som saknar intressant presentation. Dvs typ alla. Internetdejting är uppenbarligen inte min grej.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-02, 11:14   #46368
*Flash*
Now You See Me

*Flash*s avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Det vettefan men hon är för det första tjej vilket gör att alla kommer "funka" men den utesluter inte någon vilken gör att alla har en chans. Jag tror en dålig presentation kan ha motsatt effekt för tjejer (dvs att fler skriver), kan tänka mig att de tror att andra skippar att skriva pga det etc
Jag kanske borde berätta att alla som skriver inte är trevliga men det faktum att så många ens bryr sig om att svara är lite..intressant.

Var en som frågade om jag var tjej eller kille.
En som erbjöd mig ett hånskratt, några som frågat vad med mig som är så "alfa", vissa tar presentationen riktigt seriöst, andra inte.
En som skrev hade faktiskt även han tagit filmjölks text, jag föreslog att han skulle ändra betahanarna till betahonorna..efter det blev han klart mindre trevlig.

En idag som skrev såhär:
Hej.
Hur har du d ekonomist o m jobb?
Du låter i din prez som en bränd bitter
Golddigger...men man kan ju ha fel!

Chat tonight maybee?

Jag kan ju tillägga att personen är 40 år gammal och i mitt tyckte borde kunna skriva ett bättre formulerat meddelande än sådär, det där kanske man kunde förväntat sig utav en kille på max 20-21.

För övrigt, jag brukar berätta att jag inte skrivit presentationen utan att det är en som skrivit den åt mig och att jag bara ville testa och se vad för respons den får.
*Flash* är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-02, 11:18   #46369
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Jag fick kolla en tjejs antal mail, hon fick mellan ~9:15 - ~12:15 7 mail, 3 flirtar och 25 besökare.

Hon har en väldigt intetsägande presentation och ser ganska vanlig ut men lite småsöt I guess.
Gammal 2014-09-02, 11:24   #46370
Ulvamal
Registered User

Ulvamals avatar

Reg.datum: Oct 2012
Citat:
Jag fick kolla en tjejs antal mail, hon fick mellan ~9:15 - ~12:15 7 mail, 3 flirtar och 25 besökare.

Hon har en väldigt intetsägande presentation och ser ganska vanlig ut men lite småsöt I guess.
Fast du vet. Det är ju inte den win det verkar vara vid första anblicken. Eftersom det mesta är SPAM och mail/personer av låg kvalité.
Gammal 2014-09-02, 11:24   #46371
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av *Flash* Visa inlägg
Jag kanske borde berätta att alla som skriver inte är trevliga men det faktum att så många ens bryr sig om att svara är lite..intressant.

Var en som frågade om jag var tjej eller kille.
En som erbjöd mig ett hånskratt, några som frågat vad med mig som är så "alfa", vissa tar presentationen riktigt seriöst, andra inte.
En som skrev hade faktiskt även han tagit filmjölks text, jag föreslog att han skulle ändra betahanarna till betahonorna..efter det blev han klart mindre trevlig.

En idag som skrev såhär:
Hej.
Hur har du d ekonomist o m jobb?
Du låter i din prez som en bränd bitter
Golddigger...men man kan ju ha fel!

Chat tonight maybee?

Jag kan ju tillägga att personen är 40 år gammal och i mitt tyckte borde kunna skriva ett bättre formulerat meddelande än sådär, det där kanske man kunde förväntat sig utav en kille på max 20-21.

För övrigt, jag brukar berätta att jag inte skrivit presentationen utan att det är en som skrivit den åt mig och att jag bara ville testa och se vad för respons den får.
Vad menar du med bryr sig om att svara? Menar du skriva till dig öht?
Gammal 2014-09-02, 11:26   #46372
*Flash*
Now You See Me

*Flash*s avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Vad menar du med bryr sig om att svara? Menar du skriva till dig öht?
Precis, får be om ursäkt för felformuleringen..sitter på lunchen nämligen.
*Flash* är inte uppkopplad  
Gammal 2014-09-02, 11:27   #46373
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Ulvamal Visa inlägg
Fast du vet. Det är ju inte den win det verkar vara vid första anblicken. Eftersom det mesta är SPAM och mail/personer av låg kvalité.
Spam? Alla försökte skriva något relaterat till bilden/presentationen.
Gammal 2014-09-02, 11:28   #46374
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Precis, får be om ursäkt för felformuleringen..sitter på lunchen nämligen.
Men de är ju antagligen på HP för att hitta nåt utav förhållande/ligg/lolZ. Inget utav de motsätter att skriva till dig.
Gammal 2014-09-02, 11:50   #46375
Ulvamal
Registered User

Ulvamals avatar

Citat:
Spam? Alla försökte skriva något relaterat till bilden/presentationen.
Riktad spam, formulärbaserad.

"Hej,

Söt du var på bilden, gillar särskilt [X].
Hursomhelst, såg att du gillar [Y]. Kul! Jag har alltid varit nyfiken på [Y] men aldrig kommit till skott att faktiskt prova. Skulle du ha lust att berätta lite mer?

Ah, kanske skulle presentera mig? Jag är inte så oartig i vanliga fall men bla bla bla bladibla presentation bladibla.

Vänlig hilsen,
Hunkus Major"

Subsitituera [X] och [Y]. Effektiv bombmatta.
Gammal 2014-09-02, 11:53   #46376
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Sure men det är fortfarande någon som 1. har visat intresse 2. kommer uppskatta om du skriver till de.

Jag tar det any day över att vara den som lägger bombmattan tbh. Du?
Gammal 2014-09-02, 11:59   #46377
Ulvamal
Registered User

Ulvamals avatar

Citat:
Sure men det är fortfarande någon som 1. har visat intresse 2. kommer uppskatta om du skriver till de.

Jag tar det any day över att vara den som lägger bombmattan tbh. Du?
Jag gillar att ta initiativet. Faktiskt. Men jag håller mig till alternativ tre, starta en diskussion om något jag är intresserad av på riktigt. Det är lätt, jag är nyfiken på det mesta.

Bombmattor funkar inte eftersom mina traditionella "jaktmarker" inte är dejtingsiter och damerna faktiskt pratar med varandra.

Hade det funkat så kanske jag hade varit frestad. Särskilt om min approach inte hade funkat så bra som den gjort -- visst, mest blir det prat. Men det blir också dejter. Förlovning. Snart äktenskap.
Gammal 2014-09-02, 12:01   #46378
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Ulvamal Visa inlägg
Jag gillar att ta initiativet. Faktiskt. Men jag håller mig till alternativ tre, starta en diskussion om något jag är intresserad av på riktigt. Det är lätt, jag är nyfiken på det mesta.

Bombmattor funkar inte eftersom mina traditionella "jaktmarker" inte är dejtingsiter och damerna faktiskt pratar med varandra.

Hade det funkat så kanske jag hade varit frestad. Särskilt om min approach inte hade funkat så bra som den gjort -- visst, mest blir det prat. Men det blir också dejter. Förlovning. Snart äktenskap.
Du kan ju fortfarande ta initiativ antingen helt fritt eller mot de som tagit kontakt med dig som ser intressanta ut. Oavsett vilket så har du definitivt fler alternativ.

Att de pratar med varandra? Varför skulle det vara problematiskt?
Gammal 2014-09-02, 12:04   #46379
caro
Registered User

Reg.datum: Jun 2014
Citat:
Frågar du mig så existerar faktiskt "kärlek vid första ögonkastet", blivit det en gång och den kärleken höll i sig länge och det tog lång tid att "komma över" honom tyvärr.
Jag var antagligen inte så mottaglig för kärlek för andra under en betydligt längre tid än vad jag ville inse/erkänna då.
Jag tvivlar inte på att "det där" man kan känna första gången man ser någon visst kan utvecklas och hålla hela vägen. Eller i alla fall rätt långt. Ibland. Men de flesta "det där" blir ingenting, så jag tror (fast vem vet) att ha det som approach eller förväntan kanske inte är helt lyckat. Det finns väldigt mycket man inte ser vid första ögonkastet, som man kanske missar om man bara går på vad man känner vid första ögonkastet.

Nu säger jag inte att det gäller dig, tänkte mer allmänt på de som är väldigt romantiskt lagda på det sättet.
Gammal 2014-09-02, 12:06   #46380
WHITEFOLKS
Registered User

WHITEFOLKSs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av caro Visa inlägg
Jag tvivlar inte på att "det där" man kan känna första gången man ser någon visst kan utvecklas och hålla hela vägen. Eller i alla fall rätt långt. Ibland. Men de flesta "det där" blir ingenting, så jag tror (fast vem vet) att ha det som approach eller förväntan kanske inte är helt lyckat. Det finns väldigt mycket man inte ser vid första ögonkastet, som man kanske missar om man bara går på vad man känner vid första ögonkastet.

Nu säger jag inte att det gäller dig, tänkte mer allmänt på de som är väldigt romantiskt lagda på det sättet.
Det blir nog även en funktion medvetet eller undermedvetet när så många alternativ presenterar sig hela tiden, väljer man en så väljer man bort en annan (typ).

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:37.