2006-11-27, 01:08
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2005
|
Likadant när folk äter ketchup o ris
|
|
|
|
2006-11-27, 01:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Yes
Det är också sjukt.
Fan, jag minns fortfarande hur man kunde sitta hemma hos karln för att slötitta på någon film och han kläcker ur sig "vänta, jag skall bara fixa lite käk". Det brukade betyda att det var dags att sätta sig nära ett fönster. Efter lite stökande i köket kommer han tillbaks med "maten" och man känner hur den brödiga tonfisklukten sprider sig som en dimma i rummet. Han kryper upp i sin favoritfotölj, ler ondskefullt, och sveper den fruktansvärda styggelsen så fort han kan(vilket måste sägas var med en imponerande hastighet, med tanke på den tjocka bubbliga konsistensen). Efter en stor rap som luktar unken tonfisk blandat med allsköns styggelser är han klar, för stunden. Kanske en halvtimme senare hör man hans mage har kvicknat till efter chocken. Alla här vet ju hur elakt proteinfisar kan lukta, men det här var något helt annat. Som värst kunde gaskraftverket hålla på i ett par timmar, nästan oavbrutet. Jag misstänker att min vän fann viss njutning i det.
Det bör dock nämnas att han växte som ogräs. Jag är dock osäker på om det var värt det, i varje fall för omgivningen.
|
är du en tjej??
|
|
|
2006-11-27, 01:10
|
|
|
Regustered Abuser
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Axmode
Likadant när folk äter ketchup o ris 
|
Det är också gott
Är det ni som är kräsna eller jag som är äcklig?
|
Konventionell styrketräning
|
|
|
2006-11-27, 01:13
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2005
|
50g pasta, 6st Euroshopper-köttbullar körda i micron och sen lite pizzasallad till det. Tråkigt som fan, men usch... Ja, orka laga mat!
Har gjort en del äckliga mixer-shakes också genom tiderna. Godast var den jag körde när jag inte hade råd med gainer: två bananer, en halv liter lättmjölk och tre råa ägg. Mixa och svep. Smakade inte helt illa, men folk i omgivningen fick ansiktsfärg åt det gröna hållet. Visade sig sen att det blev dyrare per portion än Star Nutritions gainer, så jag skärpte mig till slut.
|
|
|
2006-11-27, 01:41
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av no1fitness
 Hundmat !
Äter mycket hellre falukorv och räkost än ketchup och smör på smörgåsen i alla fall. 
|
Min bror är inte som andra barn...
Det hela började faktiskt för många år sedan när vi var på semester i sommarstugan. Några släktingar hade varit där innan oss och glömt kvar en påse torrfoder. Min bror, rätt liten på den tiden, blev såklart nyfiken och var helt enkelt tvungen att smaka på hundmaten. Det verkade tydligen inte så gott, trots det kunde han senare ses knapra på den där hundmaten i smyg. Mamma och pappa försökte såklart säga åt honom att sluta, men det hjälpte inte så tillslut fick de gömma hundmaten. Nu kan man ju tro att han skulle ge sig, fast hundmaten verkade ha en närmast magiskt dragningskraft så han lyckades leta upp den och fortsätta knapra hundmat i smyg. Detta tills hans senare på kvällen kräktes som en gris och... tja, mådde som en hund.
Efter det har jag inte sett min bror äta hundmat mer, inte förrän han skaffade en hund iaf... Plötsligt en dag ser jag honom fiska upp en hundgodis ur fickan och börja tugga på det. Hans flickvän som också såg det kommenterade hur äckligt det var, varpå han svarar; "Äh, måste ju smaka lite...". Hon påpekar då lite torrt att han inte behöver äta mer än hunden, om han nu bara tänkt smaka...
Så, vissa lär sig av sina misstag... andra fortsätter äta hundmat. Och det här är alltså en kille som även har ketchup på sina mackor ibland, vilket alltså borde vara ett tydligt bevis på att ketchup och mackor inte hör ihop.
Citat:
|
Ursprungligen postat av Achryl
är du en tjej??
|
Inte vad jag vet.
|
|
|
2006-11-27, 01:58
|
|
|
Våga vägra text
Reg.datum: Dec 2005
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Mantus
Fy fasen, det brukar flickvännen också göra.
|
Det verkar vara en fin tjej, henne skall du vara räddom
|
|
|
2006-11-27, 02:03
|
|
|
Adam e söt.
Reg.datum: Mar 2004
|
ätardagar brukar va sluskiga
Annars så äter jag inte speciellt sluskigt, förutom när jag äter spyor då(asgott!)
|
|
|
2006-11-27, 02:06
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Yes
Min bror är inte som andra barn...
Det hela började faktiskt för många år sedan när vi var på semester i sommarstugan. Några släktingar hade varit där innan oss och glömt kvar en påse torrfoder. Min bror, rätt liten på den tiden, blev såklart nyfiken och var helt enkelt tvungen att smaka på hundmaten. Det verkade tydligen inte så gott, trots det kunde han senare ses knapra på den där hundmaten i smyg. Mamma och pappa försökte såklart säga åt honom att sluta, men det hjälpte inte så tillslut fick de gömma hundmaten. Nu kan man ju tro att han skulle ge sig, fast hundmaten verkade ha en närmast magiskt dragningskraft så han lyckades leta upp den och fortsätta knapra hundmat i smyg. Detta tills hans senare på kvällen kräktes som en gris och... tja, mådde som en hund.
Efter det har jag inte sett min bror äta hundmat mer, inte förrän han skaffade en hund iaf... Plötsligt en dag ser jag honom fiska upp en hundgodis ur fickan och börja tugga på det. Hans flickvän som också såg det kommenterade hur äckligt det var, varpå han svarar; "Äh, måste ju smaka lite...". Hon påpekar då lite torrt att han inte behöver äta mer än hunden, om han nu bara tänkt smaka...
Så, vissa lär sig av sina misstag... andra fortsätter äta hundmat. Och det här är alltså en kille som även har ketchup på sina mackor ibland, vilket alltså borde vara ett tydligt bevis på att ketchup och mackor inte hör ihop.
Inte vad jag vet.
|
Hundgodis är gott, jag och brorsan köpte varsit paket (runt 1kg /st) och åt det när vi var små. Vi hade smakat hos grannen som hade hund. Det är ju typ vanlig choklad (ser ut som det iaf), finns både vit och mörk. Skitgott!
|
|
|
2006-11-27, 02:08
|
|
|
Den Sista Realisten
|
Kallt ris, tonfisk, oregano och skivad jalapeno. Det var inte gott, det kan jag lova.
En kompis åt rostade mackor med kattmat efter en natt av drickande. Det knastrar i tänderna var allt han sa.
|
2006-11-27, 02:09
|
|
|
Den Sista Realisten
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av polaren
Hundgodis är gott, jag och brorsan köpte varsit paket (runt 1kg /st) och åt det när vi var små. Vi hade smakat hos grannen som hade hund. Det är ju typ vanlig choklad (ser ut som det iaf), finns både vit och mörk. Skitgott!
|
Det åt jag när jag var liten också. Inte ofta, men ett par bitar slank ner.
|
2006-11-27, 02:26
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Och här trodde jag det kanske var en smula onormalt att äta hundmat?
Hur mycket protein finns det i hundgodis?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:39.
|

|