Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-03-31, 15:57   #31
Baan
Registered User

Baans avatar

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Jag tror i varje fall att dom flesta föredrar en liten penis istället för en 4-kilos ***.
Det säger dom bara till dig för att vara snälla

@Twitter
Baan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-31, 15:58   #32
Baan
Registered User

Baans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd
Det är vad kvinnor jag litar på säger. Framförallt omkretsen.

Personligen tror jag dock att storleken används mer som ett konkurrensförmål bland män. Stor bröstkorg, stora armar och stor balle så äger man dom andra grapparna.
Är det inte stor plånbok numera också? Fast det kanske man kan fixa från dom andra "storheterna"

@Twitter
Gammal 2006-03-31, 16:00   #33
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Baan
Det säger dom bara till dig för att vara snälla
Fan, jag visste att jag borde gjort en penisförminskning.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-31, 16:00   #34
jwzrd
Banned User

jwzrds avatar

Reg.datum: May 2002
Citat:
Är det inte stor plånbok numera också? Fast det kanske man kan fixa från dom andra "storheterna"
Bland män, ja det tror jag. Allting som signalerar vilken storfräsare du är.
jwzrd är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-31, 16:01   #35
Akilles
Registered User

Akilless avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Pata
Jag tror att dagens media har större påverkan än våra basala instinkter. Även om någon instinkt talar för selektivt beteende tror jag mediaindustrin påverkar på samma sätt fast med många gånger mer impakt.

Ta exempel hur vår instinkt skulle biologiskt vilja ha kvinnor med en hel del kropssfett medans dagens media propagerar extremt lite kroppsfett (förutom brösten då).
Tror de flesta killarna ser på smala kvinnor med mer intresse än tjocka, även om det bara är vid första anblicken och på ett sexuellt plan. Så var det inte under medeltiden där tjocka och bleka människor tydde på rikedom och adel medans smala och solbrända tydde på bönder och fattigdom. (Tänk på alla målningar av nakna kvinnor från den tiden, allihop småfeta och bleka).

Personligen gillar jag små bröst framför stora, men skulle aldrig hänga upp mig på det. Det är ju för fasen rumpan som är viktig!!!
Om du ser på de kvinnor på medeltidens målningar som någonting som var menat att väcka lust och attraktion hos mannen, så är du nog just så insnöad på dagens media som du verkar tro att alla andra är.

Självklart bidrar media till att sprida kultur. Frågan är dock varför de sprider just detta. VArför inte små bröst och små penisar?

Själv tror jag dock inte på den här populärbiologismen. Jag tror helt enkelt att det har med att göra den enkal principen "more is better" (som även ligger bakom plusmenyer, executivepaket och 40 GIG mp3-spelare).
Akilles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-31, 16:02   #36
Baan
Registered User

Baans avatar

Lite mer seriöst tror jag inte en halv meter penis är något dom flesta kvinnorna skulle dregla över. Å andra sidan tror jag dom flesta hade föredragit en penis över medel istället för en under medel om man nu får välja. Lite lättare anpassa hur mycket som ska in om det finns mycket till godo sas, om inte, tough shit.

@Twitter
Gammal 2006-03-31, 16:03   #37
Baan
Registered User

Baans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Akilles
Om du ser på de kvinnor på medeltidens målningar som någonting som var menat att väcka lust och attraktion hos mannen, så är du nog just så insnöad på dagens media som du verkar tro att alla andra är.

Självklart bidrar media till att sprida kultur. Frågan är dock varför de sprider just detta. VArför inte små bröst och små penisar?

Själv tror jag dock inte på den här populärbiologismen. Jag tror helt enkelt att det har med att göra den enkal principen "more is better" (som även ligger bakom plusmenyer, executivepaket och 40 GIG mp3-spelare).
Nu blev jag lite nyfiken, möts du ofta av bilder på gigantiska penisar? Vart?

@Twitter
Gammal 2006-03-31, 16:06   #38
Akilles
Registered User

Akilless avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia
Något jag gärna skulle se är en förklaring till varför män TROR att alla kvinnor älskar stora penisar?
Jag tror att det är för att det är för att det kittlar skönare i magasinet. Men jag kan ju inte veta, så jag frågar dig: Gör det?
Gammal 2006-03-31, 16:07   #39
wintersnowdrift
special snowflake

wintersnowdrifts avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd
Kanske kunde vi få lite svar här från kvinnor som legat med män?
Men alltså, alla tjejer är ju olika. Precis som att det i "Föredrar du bröst eller rumpa"-trådarna här brukar figurera två olika grupper som klart föredrar det ena eller det andra och sedan en tredje grupp som inte kan välja, är jag övertygad om att det skulle se exakt likadant ut i en "Har storleken betydelse"-tråd på ett tjejdominerat forum: några skulle säga ja, andra skulle säga nej, och några (som högst troligt utgör majoriteten) skulle säga att det är "hur den används" som är det viktiga.

//Kristin
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-31, 16:08   #40
Liten Men Fet
Registered User

Liten Men Fets avatar

Citat:
Lite mer seriöst tror jag inte en halv meter penis är något dom flesta kvinnorna skulle dregla över. Å andra sidan tror jag dom flesta hade föredragit en penis över medel istället för en under medel om man nu får välja. Lite lättare anpassa hur mycket som ska in om det finns mycket till godo sas, om inte, tough shit.
Precis, det är väl där som essensen är:

Om tjejen drar av killen kallingarna för första gången så vill hon väl hellre sen en snalle som ligger närmare 20 cm än 10 cm?
Gladare av 18 än 12?

Snack om att det gäller att svinga den rätt kan vi skippa eftersom dom inte kommit så långt än.

Gripper: RB180 (två reps med H, fattas 2 mm med vänster).
Liten Men Fet är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-31, 16:08   #41
Akilles
Registered User

Akilless avatar

Citat:
Nu blev jag lite nyfiken, möts du ofta av bilder på gigantiska penisar? Vart?
Nu blir jag lite nyfiken: Varför vill du veta var man kan få se bilder på gigantiska penisar?
Gammal 2006-03-31, 16:08   #42
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift
Men alltså, alla tjejer är ju olika. Precis som att det i "Föredrar du bröst eller rumpa"-trådarna här brukar figurera två olika grupper som klart föredrar det ena eller det andra och sedan en tredje grupp som inte kan välja, är jag övertygad om att det skulle se exakt likadant ut i en "Har storleken betydelse"-tråd på ett tjejdominerat forum: några skulle säga ja, andra skulle säga nej, och några (som högst troligt utgör majoriteten) skulle säga att det är "hur den används" som är det viktiga.

//Kristin
Du är mao oskuld?
Yankeee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-31, 16:09   #43
NiXPhoenix
Banned

Reg.datum: Oct 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia
Presentera gärna någon statistik på att kvinnor föredrar någon speciell storlek överhuvudtaget ...

http://www.cafe.se/cc-sex/index.shtml

Tror man kan hitta något där. Nu består den där panelen i och för sig av typ fem tjejer men men.
NiXPhoenix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-31, 16:10   #44
jwzrd
Banned User

jwzrds avatar

Reg.datum: May 2002
Citat:

//Kristin
Men hur optimal mannen din än är med sina 9.5cm så lär det inte bli så roligt?
jwzrd är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-03-31, 16:11   #45
Liten Men Fet
Registered User

Liten Men Fets avatar

Citat:

//Kristin
Snack, vill du hellre ha en som är 10 cm eller knappt 20.
Dom svingas lika bra, eller dåligt, så det är ur ekvationen.

Du behöver ju naturligtvis inte svara, det är ju lite personligt.

Gripper: RB180 (två reps med H, fattas 2 mm med vänster).
Liten Men Fet är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:14.