2005-02-19, 03:58
|
|
|
Curl til you hurl!
Reg.datum: Apr 2001
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av MikeW
Menar du exhale nu eller? I så fall tycker jag personligen att det är tio ggr seriösare än här. Om Det som tas upp i den specifika tråden är lögn eller inte är dumt att uttrycka sig om, är inte intresserad av andra människors prestationer och känner dem heller inte privat, men jag själv är mycket stark i bänkpress, och mina resultat ljuger jag inte om.
Men för att ta ett exempel, är det någon som tvivlar på att csaba gör en femma på 180 kg? Vi har även Tour, en grymt stark kille som trycker upp 260 kg med t-shirt på sig, en kille som heter stefan som jag personligen sett få upp 210 kg osv. Anledningen till att de inte tävlar i styrkelyft är för att de har valt att tävla i bodybuilding istället. Man kan vara stark som en oxe även om man inte tävlar i styrkelyft eller strongman.
Det känns som om ni tror att det är påhittat för att ni sjävla kanske inte har fått så bra resultat i bänken? Träna hårdare då, och sluta dissa andra människors prestationer.
En sak som jag också kan ta upp när jag ändå är igång. Vem som än lägger upp bilder här får omdömena att de ser bra ut, hur de än ser ut. På Exhale finns det erfarna tävlingsbyggare som kan ge en rättvis bedömning, utan lulligull och sockersött i kanten. Hur ska man kunna utvecklas, om man bara får positiva kommentarer?
Angående exhale och doping. Det finns ingen tråd som handlar om dopingpreparat på Exhale, så Allan om du menade Exhale, titta igen.
|
Läs om, läs rätt. Det går inte att tolka det som att det är exhale Allan menar på, såtillvida man inte anstränger sig. Så - vad sägs om att krypa till korset och göra en pudel?
Eller kanske har du suttit och ruvat på ett tillfälle att få påpeka Exhales förträfflighet kontra Kollo? Cutos - du fick det, lite illa valt dock. 
Men det är fint att se att du anser att det finns en "konkurrans" emellan forumen, känns lite lastyear att tro att de inte kan samexistera dock.
|
|
|
2005-02-19, 08:23
|
|
|
Går i vanliga skor.....
Reg.datum: Jan 2002
|
Citat:
|
Menar du exhale nu eller? I så fall tycker jag personligen att det är tio ggr seriösare än här.
|
Eftersom du tog fel borde jag inte göra det här men ......hahahahaha! Om du med seriöst menar att det finns folk där som verkligen är inne i byggning/AF är jag villig att hålla med. Om du menar att det skulle finnas mer kunskap där har du fel. Och detta kan jag styrka med en mängd exempel.
Det finns ingen motsättning mellan Exhale och Kolozzeum. Men Kolozzeum är ett forum för folk som fortfarande vill lära sig saker och ting. Och nog går diskussionens vågor högre i Allmänt forum här än på andra forum.
Citat:
|
En sak som jag också kan ta upp när jag ändå är igång. Vem som än lägger upp bilder här får omdömena att de ser bra ut, hur de än ser ut. På Exhale finns det erfarna tävlingsbyggare som kan ge en rättvis bedömning, utan lulligull och sockersött i kanten. Hur ska man kunna utvecklas, om man bara får positiva kommentarer?
|
Jag tycker du har fel. Det jag sett av omdömen där gör mig inte mer imponerad. Jag tycker inte att man skriver att "någon ser ut som skit" till en sextonåring. Har man inget bra att säga kan man låta bli. De flesta får vettiga, konstruktiva råd. Det är totalt lönlöst att detaljkommentera en sextonåring som väger trettio kilo för lite - det enda som hjälper där är glada kommentarer och uppmaningar om att äta och träna mer. Att skriva att bakdeltan släpar eller att hamstrings kunde ha mer profil är bara dumt.
allan
|
|
|
2005-02-19, 13:03
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
|
Menar du exhale nu eller? I så fall tycker jag personligen att det är tio ggr seriösare än här. Om Det som tas upp i den specifika tråden är lögn eller inte är dumt att uttrycka sig om, är inte intresserad av andra människors prestationer och känner dem heller inte privat, men jag själv är mycket stark i bänkpress, och mina resultat ljuger jag inte om.
Men för att ta ett exempel, är det någon som tvivlar på att csaba gör en femma på 180 kg? Vi har även Tour, en grymt stark kille som trycker upp 260 kg med t-shirt på sig, en kille som heter stefan som jag personligen sett få upp 210 kg osv. Anledningen till att de inte tävlar i styrkelyft är för att de har valt att tävla i bodybuilding istället. Man kan vara stark som en oxe även om man inte tävlar i styrkelyft eller strongman.
Det känns som om ni tror att det är påhittat för att ni sjävla kanske inte har fått så bra resultat i bänken? Träna hårdare då, och sluta dissa andra människors prestationer.
Angående exhale och doping. Det finns ingen tråd som handlar om dopingpreparat på Exhale, så Allan om du menade Exhale, titta igen.
|
Jag menade INTE exhales forum, brukar själv kolla in där för att kolla hur det går för tävlingsbyggarna.
|
2005-02-19, 13:49
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jul 2003
|
Kikade bara första sidan men såg inte så mycket som verkade helgalet där? De som är klenast vill väl kanske inte skriva.
|
|
|
2005-02-19, 13:51
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av aliquis
Kikade bara första sidan men såg inte så mycket som verkade helgalet där? De som är klenast vill väl kanske inte skriva.
|
säg så här, det är många som ligger väldigt bra till nationellt sett i bänkpress
kanske även högre upp
|
|
|
2005-02-19, 13:56
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2004
|
Då tog jag fel på forum. Förlåt. Men jag står fast vid mina åsikter om att Exhale är ett seriösare forum än kolozzeum. Jag försöker inte starta ett "krig" om vilket forum som är bäst, och jag tror absolut inte att det finns en konkurrens emellan dem, men någon anledning måste det väl ändå finnas eftersom större delen av medlemmarna är aktivkt tävlande. Jag har även varit medlem här otaliga gånger, men kan aldrig förmå mig att stanna ett längre tag. Det är bara min personliga åsikt, men jag tycker att exhale är ett bättre forum.
|
|
|
2005-02-19, 14:00
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Jul 2003
|
heh
"> 4 användare läser det här ämnet (3 gäster och 0 anonyma användare)
1 medlemmar: Griip"
|
|
|
2005-02-19, 14:07
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
|
Då tog jag fel på forum. Förlåt. Men jag står fast vid mina åsikter om att Exhale är ett seriösare forum än kolozzeum. Jag försöker inte starta ett "krig" om vilket forum som är bäst, och jag tror absolut inte att det finns en konkurrens emellan dem, men någon anledning måste det väl ändå finnas eftersom större delen av medlemmarna är aktivkt tävlande. Jag har även varit medlem här otaliga gånger, men kan aldrig förmå mig att stanna ett längre tag. Det är bara min personliga åsikt, men jag tycker att exhale är ett bättre forum.
|
det får du ju tycka, men efter att ha spana trunt lite där, förstår inte riktigt vad som är seriösare där? Visst det är en del byggare på hög nivå som kommer in och lägger upp sina bilder (för egots skull...) men inte alltför många verkar vara några hardcore posters, snarare att dom riktigt stora är mest där för att promota sig själv. Absolut inget fel med det men jag ser inte hur fler bildtrådar med lite större människor och högre vikter i penismätartrådarna som vad tar du i bänkpress kan uppfattas som seriöst eller särskilt givande
|
|
|
2005-02-19, 14:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2003
|
Vi har King Grub! Mer behöver inte sägas angående "Exhale vs Kolozzeum" då det gäller kunskap.
|
|
|
2005-02-19, 14:26
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Matte_Maiden
Vi har King Grub! Mer behöver inte sägas angående "Exhale vs Kolozzeum" då det gäller kunskap. 
|
För att inte tala om Allan, Sverker, Z_bumbi osv etc
|
|
|
2005-02-19, 14:42
|
|
|
Nallemoderator
Reg.datum: Feb 2002
|
Jag tänker inte ens försöka kommentera seriösiteten mellan olika forum utom att var och en får bilda sin egen uppfattning genom att läsa det som skrivs.
Vad gäller tävlande byggare så finns det garanterat en hel del här på Kolozzeum, inte många är reggade under ett namn som går att känna igen däremot då ingen här tyckte att det behövdes en sådan regel när forumet startades. Jag ser ingen större anledning till en sådan regel nu heller..
Inom styrkesporter så är det väl ingen tvekan om det finns kompetent folk reggade här.
|
|
2005-02-19, 14:48
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2004
|
Threads: 27,413, Posts: 544,376, Members: 5,937--kolozzeum
Most users ever online was 304, 03-02-2005 at 23:32.
96,294 inlägg--exhale
2,225 registrerade medlemmar
Flest användare online var 210 st den 06 Dec 2004, 15:55
Jag ser medelemmsantalet som en stor fördel till kolozzeum.
Edit: yankeee tjurar så
Senast redigerad av sunkan den 2005-02-19 klockan 14:58.
|
|
|
2005-02-19, 14:54
|
|
|
Ninja
Reg.datum: Apr 2001
|
Citat:
|
|
"större delen av medlemmarna är aktivt tävlande [på exhale]." Där har du ju bara helt enkelt fel.
Just vad är det som är seriösare på Exhale? Jag går in där ibland som förströelse när de intressanta och givande diskussionerna på Kolozzeum tar slut. Det kan ju vara rätt kul att kolla på nån tjej som gör bort sig utan att fatta det alls.
Det är rätt förvånande hur låg kunskapsnivån är på Exhale ibland måste jag säga. De som verkligen har nåt att säga är ändå medlemmar här också.
Det är bara min personliga åsikt, men jag tycker att kolozzeum är ett bättre forum.
|
|
|
2005-02-19, 14:54
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Kan ni sluta snacka om Grub som att han vore er ägodel? Pinsamt att läsa.
|
|
|
2005-02-19, 15:00
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Yankeee
Kan ni sluta snacka om Grub som att han vore er ägodel? Pinsamt att läsa.
|
Nu vet jag inte om du syftar på mitt inlägg eller inte, men jag var inte alltför seriös med det.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:34.
|

|