Kommer ni ihåg YT-avsnittet där han nyss hade haft sex (iofs betalsex, men skitsamma) så jäkla glad han var där, sken som en sol.
wth: Lämna bodybuildingskvallertråden utanför Jason Genova-tråden! han passar i den, men den passar inte här.
Isf hade Carnes och Paronpandan kunnat skita i sitt jävla tugg om prepp i den tråden, de är båda medvetna om reglerna. Detta forum ägs av ett företag som är vinstdrivande och har ville inte ha en massa snack om prepp, inte så konstigt. Min poäng är att inlägg om skvaller i denna tråd har lika mycket att göra här som deras utläggning igår hade i den andra tråden.
Under hans år på youtube kan jag komma på att han har fått doppa 2 gånger. 1 gång med byggarbruden och en annan med en brud på en fest typ.. Han sa till Big Richard att han fick ett BJ av sin dejt, men pjaa... vettefan alltså :>
Ja, misc har drivit en hel del med honom.
Avsnittet där Big Richard läxar upp Jg för att han snackat med hans dotter på facebook är bra
Isf hade Carnes och Paronpandan kunnat skita i sitt jävla tugg om prepp i den tråden, de är båda medvetna om reglerna. Detta forum ägs av ett företag som är vinstdrivande och har ville inte ha en massa snack om prepp, inte så konstigt. Min poäng är att inlägg om skvaller i denna tråd har lika mycket att göra här som deras utläggning igår hade i den andra tråden.
Japp Päronpandan och Carnes spårade säkert ur där- inte läst den på ett tag, men tråden gäller Jason Genova och inte Carnes
Nån som kommer ihåg vad JGs förra producent hette, den svarte killen innan Andrew?
Tycker han e rätt tuff endå, själv vågar man ju inte ett piss fast man ser 10ggr bättre ut och är diagnos fri etc. Man e en pussy helt enkelt.
Tycker han e rätt tuff endå, själv vågar man ju inte ett piss fast man ser 10ggr bättre ut och är diagnos fri etc. Man e en pussy helt enkelt.
Exakt. Och det är därför jag diggar honom så jävla mycket.. Folk med ett iq över 100 som har löjligt mycket resurser sitter fortfarande hemma och runkar till porr och rubbar sitt dopamin medans JG är ute och ''lever sin dröm''..
Nja, en mycket liten del i så fall. Detta handlar om ganska kraftig "bulk" utan träning och i två av grupperna genom att dricka nästa 2,5 L läsk per dag.
Du kan ju börja snacka prepp i denna tråden och se hur länge den lever för att hämnas