Citat:
Ursprungligen postat av tlk
Ja det var slarvigt skrivet. Jag blir så jävla upprörd på folk som inte kan passa tider. Sitter själv flera dar i veckan på möten som ska börja en viss tid och ibland börjar de inte förräns 4-5 minuter efter utsatt tid. Fy fan.
Och vadå. Du har avtalat tid när du ska hämta henne, kommer sent, och vill inte berätta varför? Tacka fan för att hon lackar. Och sen tror du att du kan släta över det här med att köpa fina saker. Friskt beteende detta. 
|
Min kompis var på stan och var mer eller mindre tvungen att köpa något och då tog jag tillfället i akt att göra likaså för det fanns en marknad som sålde billiga saker så det var inte en dyr "förlåt-sak" direkt för jag är inte dum och tror man kan köpa sig till kärlek.
Sen vill jag inte skylla på min kompis när han sitter bredvid i bilen, eller egentligen inte alls helst. Tycker du kan skippa onödiga kommentar när du inte vet exakt hela storyn. Men du ogillar när folk kommer försent och jag hoppas du inte alltid blir arg i fortsättningen om någon råkar göra det för ibland kan det faktiskt vara befogat.