2012-11-21, 08:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av ryss
Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P
|
Hahaha
|
Citat:
Ursprungligen postat av hibbe
Bara jag bygger muskler o ser kriminell ut är det chill
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Bland kycklingar är det lätt att vara tupp.
|
|
|
|
2012-11-21, 09:02
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2007
|
Dubbelpost
|
Citat:
Ursprungligen postat av hibbe
Bara jag bygger muskler o ser kriminell ut är det chill
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Bland kycklingar är det lätt att vara tupp.
|
|
|
|
2012-11-21, 09:03
|
|
|
Risotto
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av spartansk
skrattade högt.
|
+1
|
|
|
2012-11-21, 09:07
|
|
|
BÄNKPRESSARE
Reg.datum: Nov 2007
|
Jag stör mig på saker som inte ser färdiga ut. Nån granne som håller på å bygga ett staket tex och sen stannar bygget av i 2 år, nästan så jag smyger dit och gör klart det på natten.
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
|
|
|
|
2012-11-21, 09:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2011
|
Jag tappar fokus om jag "tvingas" lyfta med olika vikter på var sida om stången (även om det är samma vikt).
T.ex om jag har lastat på en gul 15kg-vikt av märket casall på ena sidan så måste jag leta igenom hela gymmet efter en annan 15kg casall-vikt. Det funkar inte med en 15kg alex-vikt.
Symmetri
Jag har tusentals andra liknande idéer för mig, men det tar vi en annan gång. Jag älskar att ha rutin på saker och ting och tappar lätt fokus om saker stör mina dagliga rutiner. Jag kan därför uppfattas som väldigt tankspridd och glömsk.
En sak till som nog kan klassas som ett tvångsbetéende är att varje morgon när jag vaknar så är det första jag gör att gå på toaletten för att göra "nummer två". Problemet är bara att jag vet med mig att jag aldrig kan göra "nummer två" förrän jag har varit uppe i någon timme. Så det blir bara att jag sitter där en stund och kollar kolo och facebook på mobilen innan jag fortskrider med min vardag.
|
|
|
2012-11-21, 09:31
|
|
|
mjau
Reg.datum: Feb 2009
|
Kan inte komma på något.
|
|
|
|
2012-11-21, 09:31
|
|
|
Risotto
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av aijou
T.ex om jag har lastat på en gul 15kg-vikt av märket casall på ena sidan så måste jag leta igenom hela gymmet efter en annan 15kg casall-vikt. Det funkar inte med en 15kg alex-vikt. 
|
Så måste jag också göra, viktskivorna måste också vara vridna åt rätt håll (texten inåt om det är gamla Eleiko-gummivikter och platta sidan utåt om det är gamla Eleiko-järnvikter). Det har blivit mycket lättare nu när gymmet i princip rensat ut alla gamla skivor till förmån för Eleikos OL-vikter.
|
|
|
2012-11-21, 09:32
|
|
|
BÄNKPRESSARE
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av aijou
Jag tappar fokus om jag "tvingas" lyfta med olika vikter på var sida om stången (även om det är samma vikt).
Symmetri
Jag har tusentals andra liknande idéer för mig, men det tar vi en annan gång. Jag älskar att ha rutin på saker och ting och tappar lätt fokus om saker stör mina dagliga rutiner. Jag kan därför uppfattas som väldigt tankspridd och glömsk.
En sak till som nog kan klassas som ett tvångsbetéende är att varje morgon när jag vaknar så är det första jag gör att gå på toaletten för att göra "nummer två". Problemet är bara att jag vet med mig att jag aldrig kan göra "nummer två" förrän jag har varit uppe i någon timme. Så det blir bara att jag sitter där en stund och kollar kolo och facebook på mobilen innan jag fortskrider med min vardag.
|
Det hade jag svårt med förut, nu tvingar jag mig själv i terapisyfte att blanda vilt, kan bli en tia på ena sidan och två femmor på andra. Wild and crazy känner jag mig då!
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
|
|
|
|
2012-11-21, 09:40
|
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Inget speciellt. Jag kollar spisen och dörren innan jag går och lägger mig, men det räcker med en gång.
|
|
|
2012-11-21, 10:06
|
|
|
Speciell
Reg.datum: Aug 2012
|
Fippla med benen under bänkpress =/
|
|
|
2012-11-21, 10:08
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av blötsnö
går i mönster (t.ex. Varannan ruta på trottarer i stan, jämna eller ojämna steg på olikfärgade asfaltsytor m.m).
Räknar bokstäver i ord, räknar ord i meningar. Försöker få ihop dem till trevliga tal.
Räknar saker i största allmänhet. Pelare, träd, knappar. Det mesta...
Letar mönster i saker. Vissa tapeter kan göra mig upprörd om de är avskurna på fel plats.
Brukar oftast yttra sig när hjärnan inte är upptagen.
|
+1
|
2012-11-21, 10:22
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2012
|
Likadant för mig med samma vikter på varje sida och löddret på vattenkranar.
Som -Armstark- sa så stör jag mig ordentligt på halvfärdiga projekt, åker förbi en mur som inte är färdig än, varje gång så svär jag för mig själv i huvudet när jag ser den..det har gått 3 år nu.....
Måste snurra bänkpresstången 2-5 varv innan varje set. Måste rätta till låset på halsbandet så att låset ligger centrerat i nacken.
|
|
|
2012-11-21, 10:58
|
|
|
pot of tea? (_)IO
Reg.datum: Sep 2003
|
Njää. Inte direkt.
Det enda jag kan komma på är att om jag t.ex. fått i arbete att skotta uppfarten och jag är 94% klar så kommer någon och säger "Det räcker så!", så har jag jäkligt svårt att bara lämna det sista ogjort. Ska man göra något så gör man det ordentligt!!
|
2012-11-21, 11:32
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Jofan, "hoppar" över saker när jag kör bil/är passagerare, eller tar "sats" och hoppar, kan vara från lyktstolpar, träd, byggnader, vita pelarna. Det utförs med tårna. Tror det har att göra med att jag DESPERAT ville vara Spindelmannen när jag var liten. Ja, jag skulle inte säga nej idag heller.
|
|
|
2012-11-21, 11:49
|
|
|
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨
Reg.datum: Mar 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av Gober
Kort? Har du banken i din madrass också? oldschool
Själv brukar jag bli ganska nojjig när jag ska resa bort, kollar alla sladdar, kranar och känner så att dörren är låst sjukligt många gånger. Detta händer oftast när jag är försenad och stressad. Har läst att allvarligt tvångsbeteende kan uppstå efter att en person varit extremt stressad under en längre period så man får väl passa sig ;-)
|
Är extremt tjockskallig också, banken ville inte ge mig en ny kod till mitt kort när jag glömt bort min, utan ville ha betalt för det, och att dom ett tar pengar för varje transaktion som görs, sen håller koll på vad jag köper, sen skall jag betala extra för det. Detta föranledde till att jag kör mer eller mindre allt manuellt, har mina fasta kostnader på autogiro men alla inköp görs kontant.
Det kostar dom mer än det kostar mig, sen hatar jag alla dom där som skall stå med slitna kort och köpa ett tugggummipaket osv så skall det slås in koder osv.
Strul med elektronik
Vilket jag nyttjar för att rättfärdiga mina fixaideer
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:54.
|

|