2012-03-10, 12:17
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
Haha, de kanske missade detaljen "i kickbacks" eller "i hantellyft åt sidan".
|
Är ju inte överdrivet mycket i lyft åt sidan ju
|
|
|
2012-03-10, 12:18
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rubus
Är ju inte överdrivet mycket i lyft åt sidan ju
|
Åh, ok... Det trodde jag.
|
|
|
2012-03-10, 12:21
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Mar 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spartansk
Åh, ok... Det trodde jag.

|
Ville bara låta cool på internet, förlåt
|
|
|
2012-03-10, 12:23
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
För att det ej ska bli Arnoldintervju igen LYL! och att det är ett så sjukt påstående så kommer det här:

|
"En del av våra gäster försvann efter det"
Ja TRO FAN det.. stolpskott
|
|
|
2012-03-10, 12:29
|
|
|
100%
Reg.datum: Jan 2011
|
En arbetskamrat berättade att när han körde marklyft på friskis och svettis blev han tillsagd att sluta eftersom marklyft bara är för bodybuilding/dopade (samma sak i deras ögon)
|
|
|
2012-03-10, 12:34
|
|
|
Disce aut discede
Reg.datum: Nov 2009
|
Vafan, så man måste vara dopad för att köra hantelrodd med 32kg?
|
|
|
|
2012-03-10, 12:42
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
Citat:
Sitter här och njuter av mitt morgonkaffe som jag nästan satt i halsen.
Läser en artikel om lite hårdare tag mot gymmen ang doping, bla så ska ett antal gym ge sina kunder en enkät där man ska svara på frågor kring detta.
Ett av gymmen som skall vara med får frågan hur de agerar om de märker att någon är dopad, svaret blir att de bland annat tog bort fria vikter en gång, för att hantlar som väger 32kg klarar inte en som ej är dopad.
Står så i artikeln, vad säger ni, själv kan jag inte annat än att skratta, vilket jävla skitsnack, jag förstår inte hur man kan säga en sådan sak, man måste vara helt hjärnblockerad av att kasta ur sig en sådan sak.
|
Pinsamt.
Att driva gym med sådan okunskap är bara pinsamt.
Om tanken inte är att medvetet segmentera marknadsföringen till en specifik kundgrupp, som kanske inte tillhör den med män, killar, med syfte att bygga i högre grad än att bränna.
|
|
|
2012-03-10, 12:42
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spinkis
Vafan, så man måste vara dopad för att köra hantelrodd med 32kg?
|
Vanligt folk gör ju inte sådana avancerade övningar,
hantlar används till svingande bicepscurl!
och framåtlutande tricepsextensions om man känner sig på styva linan!
|
|
|
2012-03-10, 12:45
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Citat:
|
Dock så har väl varje gym rätt att välja sin kundgrupp, när jag frågade Friskis här i stan ifall de kunde köpa in hantlar tyngre än 40kg. Så fick jag svaret att de inte ville ha hit den typen av människor, så det var bara att byta gym
|
|
|
2012-03-10, 13:06
|
|
|
W för Vendetta
Reg.datum: Feb 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av luderlasse
Håller med, ren och skär okunskap, jag är dopad men klarar då inte några 32 kilos hantlar
obs ironi...
|
Det där inlägget hade varit riktigt kul, om du inte hade fegat ur halvvägs.
|
Citat:
Ursprungligen postat av thunder
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
|
|
|
|
2012-03-10, 13:08
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mitosis
Dock så har väl varje gym rätt att välja sin kundgrupp, när jag frågade Friskis här i stan ifall de kunde köpa in hantlar tyngre än 40kg. Så fick jag svaret att de inte ville ha hit den typen av människor, så det var bara att byta gym 
|
Precis, det är ju en sak att göra det valet, däremot att säga att alla som kan lyfta 32 kgs hantlar och tyngre är dopade är skrattretande.
Annars smidigt för poliser, istället för att låta folk göra ett urinprov så har dom med sin en 32kgs hantel i bilen och låter personen dom misstänker för doping lyfta den.
|
|
|
2012-03-10, 13:10
|
|
|
W för Vendetta
Reg.datum: Feb 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor_Balck
Precis, det är ju en sak att göra det valet, däremot att säga att alla som kan lyfta 32 kgs hantlar och tyngre är dopade är skrattretande.
Annars smidigt för poliser, istället för att låta folk göra ett urinprov så har dom med sin en 32kgs hantel i bilen och låter personen dom misstänker för doping lyfta den.
|
Frågan är ju bara hur de ska få in hanteln i bilen, grävskopa och annan tung utrustning lär ju skada bilen en hel del.
|
Citat:
Ursprungligen postat av thunder
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
|
|
|
|
2012-03-10, 13:22
|
|
|
Vilar på gymmet
Reg.datum: Mar 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasF
"En del av våra gäster försvann efter det"
Ja TRO FAN det.. stolpskott
|
Haha, den delen är fan bara för kul. Rensa hela gymmet på all utrustning och kolla om folk drar, gör dom det så är dom dopade.
BTW ts, finns det ett namn på han som uttalade sig på detta sätt så att vi kan skicka arga mail till honom?
Senast redigerad av MtotheM den 2012-03-10 klockan 13:24.
|
|
|
2012-03-10, 13:25
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew
Frågan är ju bara hur de ska få in hanteln i bilen, grävskopa och annan tung utrustning lär ju skada bilen en hel del.
|
De flesta¹, eller många¹, eller några¹, poliser dopar sig. Att transportera hanteln är därmed ofta inget problem.
¹ Axon i random tråd för något år sen om piketpoliser.
|
|
|
2012-03-10, 13:31
|
|
|
Groggluder
Reg.datum: Mar 2011
|
Höll även jag på att sätta kaffet i halsen när syrran ringde och frågade om detta påstående stämde  Kolozzeum - Mötesplatsen för dig som är dopad
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:46.
|

|