2012-02-06, 16:42
|
|
|
W för Vendetta
Reg.datum: Feb 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Minimjölk
Hur uppfattar du dig själv och hur tror du jag uppfattar dig nu?
|
I bästa fall uppskattar du mig dom lustig, i värsta fall som en idiot.
Ont: Jag trodde att det varierade väldigt mycket beroende på umgängeskrets, men senaste tiden har det blivit mer tydligt att de uppfattar mig rätt så snarlikt. Intelligent, annorlunda (läs:konstig) och självdestruktiv, 2 av 3 umgängeskretser uppfattar mig även som rolig. Överlag så tycker jag att mina bekanta träffar förvånansvärt nära. Vissa specifika vänner träffar närmre än andra, såg Clerks 2 med polarna för ett tagsedan, och en bekant tyckte dig de ganska stora delar i mig, i en av karaktärerna. Jag var dömd att hålla med han.
Sitter på bussen, så detta svaret får duga tills jag är vid en dator.
Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
|
Citat:
Ursprungligen postat av thunder
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
|
|
|
|
2012-02-06, 16:45
|
|
|
Spån
Reg.datum: Nov 2006
|
Det är inget som jag reflekterar över men jag hoppas att folk uppfattar mig som trevlig.
|
|
|
2012-02-06, 16:47
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2010
|
Viktigt att komma ihåg är att man är sina handlingar... Dont like it, DEAL WITH IT. Själv börjar jag så långsamt krypa ur mitt skal nuförtiden och märker vilken idiot jag varit pga dålig självkänsla och såna saker
Senast redigerad av TheGhr den 2012-02-06 klockan 16:51.
|
|
|
2012-02-06, 16:49
|
|
|
W för Vendetta
|
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhr
Viktigt att komma ihåg är att man är den man verkar vara... Dont like it, DEAL WITH IT. Själv börjar jag så långsamt krypa ur mitt skal nuförtiden och märker vilken idiot jag varit pga dålig självkänsla och såna saker.
|
Detta håller jag bara med om halvvägs, eftersom hela begreppet har kidnappats av realityserier kändisar, som verkar använda det som en ursäkt till att bete sig som kompletta idioter.
|
Citat:
|
|
|
|
2012-02-06, 16:53
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Du svarar på allas inlägg utom mitt, nu blir jag ju ledsen.
|
|
|
2012-02-06, 16:55
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew
Detta håller jag bara med om halvvägs, eftersom hela begreppet har kidnappats av realityserier kändisar, som verkar använda det som en ursäkt till att bete sig som kompletta idioter.
|
Du har rätt, fick lite hybris där. Vad jag menar är att man är sina handlingar, där har jag misslyckats att vara mig själv och istället framstått som cynisk. Min humor når inte fram ofta och jag skiter i att upplysa folk om att det var ett skämt och blir därför en konstig bild av mig själv.
|
2012-02-06, 17:11
|
|
|
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨
Reg.datum: Mar 2002
|
Hade inte tråden varit bättre ifall man själv skrivit hur man uppfattar sig sen kan några som mot all förmodan läst lite av det "man" skrivit skriva hur dom uppfattar en, sen har ju många en tendens att ha ett alterego på internet iofs men jag...
Hur andra uppfattar dig vet enbart de andra
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
|
|
|
2012-02-06, 17:13
|
|
|
W för Vendetta
|
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillee
|
Ditt inlägg kräver mer resonemang än jag förmår skriva på mobilen, återkommer till dig.
|
Citat:
|
|
|
|
2012-02-06, 17:20
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2011
|
IRL: Fyra adjektiv räcker, smart, snäll och läcker.
Senast redigerad av Baluu den 2012-02-06 klockan 17:23.
|
|
|
2012-02-06, 17:21
|
|
|
#VilaLagom
Reg.datum: Oct 2004
|
Får ofta höra att jag låter/verkar argare/mer irriterad än jag själv anser mig signalera. Får ofta höra att jag "borde lugna ner mig" trots att jag inte alls är irriterad och verkligen inte försöker ge intryck av det. Wtf?
|
2012-02-06, 17:27
|
|
|
mjau
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Baluu
IRL: Fyra adjektiv räcker, smart, snäll och läcker.
|
Matematikern har talat.
|
|
|
|
2012-02-06, 17:31
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Olegh
Matematikern har talat.
|
Det fjärde adjektivet är skämtsam, vilket inte skrevs ut men finns i andemeningen
Edit: Sådär säger förresten släkt och vänner när jag misslyckas med huvudräkningen.
Senast redigerad av Baluu den 2012-02-06 klockan 17:33.
|
|
|
2012-02-06, 17:31
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2007
|
jag uppfattas nog som en trevlig, rolig och intressant person som är stadig. Jag vågar säga vad jag tycker och jag vågar vara mig själv. Att folk kan lita på mig tror jag de upptäcker ganska snabbt och att jag både kan vara väldigt seriös och skämtsam. Att de vågar prata om de mesta med mig utan att känna att de måste lära känna mig helt och hållet.
Jag har helt enkelt väldigt lätt att skapa kontakt och förtroende hos personer. Vilket jag tror kommer gynna mig i mitt yrkesval. Att vara social är något jag tycker är roligt och något jag alltid tror att man kan bli bättre på, vilket gör att jag försöker bli bättre på att just detta. De uppfattar mig säkert också som att jag lättar upp stämningen och bryter den normala "pinsamma tystnaden" i vissa situationer.
Förhoppningsvis så tycker de även att jag är hyfsat intelligent också. Dock kanske jag kan ses som en "person som vill för mycket", vilket kan störa folk som inte är lika framåt som mig?
|
|
|
2012-02-06, 17:35
|
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Det beror lite på vad det är för situation man träffar mig i. Om jag är ny och osäker så blir jag väldigt blyg och tillbakadragen, jag sitter då i ett hörn och blänger på folk. Detta har lett till att folk ser mig som en dryg bitch
Men i övrigt så tror jag att jag uppfattas som mysig, engagerad och intelligent. Även om den roliga i umgängeskretsen.
Jag uppfattar mig själv som lat, bekväm och osäker.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2012-02-06, 17:46
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillee
|
Jag uppfattar dig som en liten aw nu.
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:05.
|

|