Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Senast redigerad av stevebc den 2011-02-23 klockan 17:11.
Såg en intressant artikel via facebook om rosengård. Lägger inga större värderingar i det hela, men artikeln gav mig lite information jag inte visste om rosengård iaf.
Det där tycker jag det ligger sjukt mycket i. Vi är så förbannat duktiga på att döma ut alla som bor i Rosengård, hela stadsdelen och alla dess invånare i sig och gör oss själva till drama queens. Det gynnar ju SD-anhängare i varje fall, bara o kontraktera lite sådana grupperingar som driver runt på stan o snackar goja.
Trist är det iaf, jag var och tittade på hus här i Angered/Bergsjön. Lugna, fina villaområden, lummigt, fin utsikt - och snusklåga priser (för att vara Götet). Allt bara tack vare stadsdelar som fått "oh noes!"-stämpel på sig.
Är lite nyfiken på vilken dag/kväll det var som filmteamet var ute? Jag vet andra stadsdelar i vårt land där kameramannen lätt hade kunnat åkt på spö om det var runt 01-slaget en fredagskväll och de stått med en kamera i näven
Ett gäng töntar. Bryter inte det mot någon lag? Man har väll full tillåtelse att filma på allmän gata?
Nope det där var nya Christiania och han i filmen bestämde där!
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Nej, det var Rosengård som är en del av Malmö Stad som är en Svensk stad.
Nänä jag hörde klart och tydligt att det inte var i Sverige. "Vi är inte i Sverige här"
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.