Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-25, 16:45   #31
cero
Registered User

ceros avatar

Reg.datum: Mar 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast Visa inlägg
+1

Spinkiga personer blir sällan mera än normalbyggda, eller lite lönniga av bulkandet. Feta personer har i regel redan massan, så allt dom behöver göra är att plocka bort fläsket. Kolla Grandmaster Jag avundas tjockisar.
Kolla Grandmaster vart? Om du menar före-efter bilderna han lade upp i någon tråd, så var han hyfsat smal från början.
cero är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 16:48   #32
Nixon
Registered User

Nixons avatar

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Ursprungligen postat av cero Visa inlägg
Kolla Grandmaster vart? Om du menar före-efter bilderna han lade upp i någon tråd, så var han hyfsat smal från början.
Har för mig att han sagt att han var överviktig som barn/ungdom.
Nixon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 17:57   #33
coolboynesko
muskulös bosnier!

coolboyneskos avatar

Reg.datum: Jan 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Oberst Visa inlägg
Skipper suger. Anka rühlar
Dem verkar ju ha ersätt Skipper
coolboynesko är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 18:05   #34
Eonen
Registered User

Reg.datum: Oct 2010
Citat:
Ursprungligen postat av young_george Visa inlägg
Hur då? Insulin är inte muskelanabolt på människor.
Inte så mycket jag kan säga där för då kommer jag få massa forskningsartiklar upptryckte i ansiktet att detta skulle vara motbevisat.

Kolhydrater öppnar ju upp muskelns mottaglighet för energi och för att en muskel ska öka i massa och volym krävs energi så även om du kan höja proteinsyntesen lika bra utan kolhydrater så tvivlar jag starkt på att du kan få samma resultat utan kolhydrater
Eonen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 19:50   #35
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast Visa inlägg
Anlag för fetma och anlag för hög setpoint muskelmassa/bra byggargener verkar ofta gå hand i hand. Skulle inte tjockisar överäta skulle dom vara hyffsat välbyggda även som otränade.
Det där tycker jag bara stämmer in på vissa. Andra är endast "smalfeta Gone Wild".
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 19:58   #36
Virtual1339
Mycket Flitig Medlem

Virtual1339s avatar

Reg.datum: Jan 2009
Är lite intresserad av hur man skall göra som, nu i mitt fall att jag varit fet. Och bantat över 20 kg, men endå är sådär halft fet lite muskulös. Om man vill satsa på att bli så grov som möjligt.

Skall man deffa ner sig riktigt lågt för att sedan fortsätta bygga därifrån, eller om man skall acceptera att man ännu är lite mullig och bygga på balans eller litet underskott för att i framtiden deffa ner sig till skall vi säga tävlingshård om man har sådana ambitioner?
Virtual1339 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 20:06   #37
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Virtual1339 Visa inlägg
Är lite intresserad av hur man skall göra som, nu i mitt fall att jag varit fet. Och bantat över 20 kg, men endå är sådär halft fet lite muskulös. Om man vill satsa på att bli så grov som möjligt.

Skall man deffa ner sig riktigt lågt för att sedan fortsätta bygga därifrån, eller om man skall acceptera att man ännu är lite mullig och bygga på balans eller litet underskott för att i framtiden deffa ner sig till skall vi säga tävlingshård om man har sådana ambitioner?
Gå ned såpass mycket att du kan köra en kontrollerad bulk ett tag utan att bli för fet, så du slipper deffa ett halvår för att komma i form.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:42.