2010-09-27, 19:44
|
|
|
Ser bra ut!!1 gNnn!
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av limenka
Senast idag så stod en ur personalen av kvinnligt kön i duschrummet och sköljde av duscharna medan jag duscha, kanske inte "out of this world" men hon var fan inte snygg..
T-t-t-t-taaanks folks
EDIT: En gång såg jag och min älskling Morrris ( ni vet ) se två nybörjare köra hantelrodd tsm på samma bänk, han kan förklara tydligare. Väldigt roligt var det.
|
Hänt för mig också kanske 3-5 gånger. Alltid kvinnliga också
Nästan dagligen ser man gottegrisar som skiter i å duscha och bara sprejar på sig massa axe eller nåt sånt skit, mmmm the odör
|
|
|
2010-09-27, 19:46
|
|
|
OLare
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av wo0ord
Hänt för mig också kanske 3-5 gånger. Alltid kvinnliga också
Nästan dagligen ser man gottegrisar som skiter i å duscha och bara sprejar på sig massa axe eller nåt sånt skit, mmmm the odör
|
Tyvärr så händer det du precis sa dagligen, alltså det om folk som ej duschar.
|
2010-09-27, 19:46
|
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
En gigantisk kille som använde Jack Daniels som träningsdryck under passet, körde enarms tricepsextension med 52-kiloshantlarna och drog skrönor om sin tid som pärldykare i söderhavet, CIA-agent och countrystjärna, uppenbarligen själv fullt övertygad om sanningen i det han berättade. En legend på KAC Gym här i Norrtälje.
|
|
|
2010-09-27, 20:01
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av limenka
Tyvärr så händer det du precis sa dagligen, alltså det om folk som ej duschar.
|
Finns folk som har så pass nära till gymmet att de duschar hemma.
|
|
|
2010-09-27, 20:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
En gigantisk kille som använde Jack Daniels som träningsdryck under passet, körde enarms tricepsextension med 52-kiloshantlarna och drog skrönor om sin tid som pärldykare i söderhavet, CIA-agent och countrystjärna, uppenbarligen själv fullt övertygad om sanningen i det han berättade. En legend på KAC Gym här i Norrtälje.
|
Låter som Arne Persson
|
|
|
2010-09-27, 20:11
|
|
|
Ser bra ut!!1 gNnn!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wao
|
Varför använda deo och/eller axe då? Känns ju meningslöst
|
|
|
2010-09-27, 20:28
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wao
|
Plus att gymets duschar inte alltid är så fräscha.
På mitt gym är det så litet att det brukar lägga sig en klibbig dimma i hela rummet. Uppepå det finns det en fascinerande gentleman som brukar spendera ohälsosamt lång tid på löpbandet. Det som gör honom så fascinerande är att efter han varit i duschen brukar det ligga som ett tjockt täcke av den kraftigaste och mest unkna svettstanken jag stött på. Jag föreställer mig att det är lite som att krypa in under armhålan på världens fetaste man, efter han har käkat extremt stark curry så det bokstavligen bubblar ur porerna.
Det måste vara det konstigaste jag stött på.
|
|
|
2010-09-27, 20:32
|
|
|
Bombaclot!
Reg.datum: Apr 2009
|
Time for som
Jag skulle äta 100 kg ren avföring för 10 miljarder, men där går gränsen.
|
|
|
|
2010-09-27, 20:48
|
|
|
OLare
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Plus att gymets duschar inte alltid är så fräscha.
På mitt gym är det så litet att det brukar lägga sig en klibbig dimma i hela rummet. Uppepå det finns det en fascinerande gentleman som brukar spendera ohälsosamt lång tid på löpbandet. Det som gör honom så fascinerande är att efter han varit i duschen brukar det ligga som ett tjockt täcke av den kraftigaste och mest unkna svettstanken jag stött på. Jag föreställer mig att det är lite som att krypa in under armhålan på världens fetaste man, efter han har käkat extremt stark curry så det bokstavligen bubblar ur porerna.
Det måste vara det konstigaste jag stött på.
|
På tal om gentlemen i duschar.
Varför sitter det nästintill alltid 2-5 gubbar på bänkarna i duschrummet och små sneglar på alla medan dom sitter med benen isär(  <- motsatsen). Jag finner detta ytterst obehagligt.
|
2010-09-27, 20:57
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
|
Kan det vara Sveriges största mytoman som har rymt från vården??
|
2010-09-27, 20:58
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2003
|
Killen som satt i "Flower power-position" och mediterade framför hantelstället med slutna ögon i 45 min. Musiken som spelades på gymmet var vrålhög, kass techno. Den killen hade inre frid!
|
|
|
2010-09-27, 21:02
|
|
|
Raidar MC
Reg.datum: Sep 2009
|
Glömde visst att bidra, gick och tränade istället.
On topic: Förra julhelgen, närmare bestämt juldagen så var jag hemma i Linköping hos familjen - Eftersom 2 heldagar med familjen kan vara ganska påfrestande så tog jag tillfället i akt dra iväg och gymma.
Jag gick till ett ställe som heter citygym (eftersom jag då bodde i Åre i vanliga fall hade jag inget gymkort i Linköping) för att testa - Det stod ju på deras hemsida att det var öppet. Jag kommer dit, ytterdörren är låst. Jag knackar på. Står och väntar i ca. 30 sekunder och ska precis gå, men så öppnas dörren av innehavaren. Jag säger till honom att jag vill köpa ett engångpass. Karln tittar på mig som om jag vore en utomjording och säger: "Det är juldagen idag, du förstår väl att du inte kan träna nu"
Eftersom han står där i en svettig t-shirt och det hörs klonkande ljud nerifrån så frågar jag varför, varpå han svarar, det är juldagen. Jag vänder och går.
Traskade sedan till Nautilus och ställer samma fråga där, tjejen i disken säger javisst och bjuder på engångspasset eftersom det är jul.
Tl;dr: Jag fick ett gratispass på nautilus.
ragga brudar e skoj, kanke inte om man e bög, men om man gilar brudar som du o jag e det skoj hhehe
|
Min träningsjournal! <------------------------- is da shizznit!
|
|
|
2010-09-27, 21:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
På gymmet jag tränade på förut var det två killar som ja brukade se några dar i veckan. De tog rökpaus på balkongen när de kört några set. E man hardrocker så e man.
|
|
|
2010-09-27, 21:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av wo0ord
Varför använda deo och/eller axe då? Känns ju meningslöst 
|
Man kanske inte vill lukta totalurban när man är på väg hem? En liten raggardusch löser problemet smärtfritt
|
|
|
2010-09-27, 21:13
|
|
|
Registered BAWS!
|
Två flickor vid max åldern 10 som snattade en varsin swebar, när disken var obemannad pg.a hjälp i viktsalen. Vet inte mer, men det är det konstigaste jag sett.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:17.
|

|