Hur kan det här INTE vara kolos populäraste tråd!?!? Jag har väntat med att se galan tills ikväll för att jag och en kompis brukar kolla på hans projektor å han va bortrest osv. Men satan!
1. Cote gjorde mig lycklig även fast jag förlorade lite på att jag betade på Kendall.
2. Gonzaga gjorde mig olycklig, jag trodde verkligen han skulle köra över Couture. Om inte näsan hade brutits... Men å andra sidan så bröts den och inte fan ägde han matchen innan dess. Couture gjorde DEEEEEP impact på mig! Han slåss smart och är så jävla förberedd att Stefan Holm borde kunna ta lärdom av honom. Dock tror jag inte att han har dom starkaste vaderna i stan direkt

Jag tror ändå att Gonzaga är sportens framtid. Hans jävla highkicks kommer out of nowhere!
3. Hej, jag heter GSP och har gått upp 4 kg muskelmassa och uppenbarligen tappat fett på en redan LEAN bodymass. Jag har dessutom blivit fett mycket mer aggressiv och skryter om hur jävla stark jag blivit. Visserligen gjorde han, och Josh visserligen, en gryyymt bra match. Högklassigt.