2023-01-01, 22:39
|
|
|
Aspirerande apa
Reg.datum: Nov 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av BelowAverage
Han verkar vara ett praktsvin, mycket poserande och lite resonemang. Men han är ju mer eller mindre på "rätt sida" om jag ser till mina egna åsikter, eller iaf min fiendes fiende.
Vet inte om det är det här med rätt sida igen, att många som är missnöjda med bitar av mainstream gillar Tate bara för att han går emot.
Är han aktiv på tiktok förstår jag om unga killar tycker han är tuff. Feta bilar och kan slåss. Räcker långt.
|
Med risk för att låta som Aryt, men du tycker alltså att snubben som sysslar med human trafficking och motiverar våldtäkt med "jag gillar att känna mig fri" är på rätt sida? Kommer man undan med vad som helst då så länge man försöker dissa Greta och ogillar PK?
|
|
|
2023-01-01, 22:46
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2019
|
Citat:
Ursprungligen postat av r3mpuh
Glass*-förpackning, menade jag såklart.
Gammaldags Gräddglass, av Triumf Glass.
Äsch, väntar en vecka till & mikrovågsugnar det 5 min extra bara. 
|
Pågen fick ju skit för ett tag sen för att deras bröd låg i sin originalförpackning i typ ett halvår och fortfarande såg fräscht ut men det förklarade ju dom med att den inte hade kommit i mänsklig kontakt och kontaminerats med bakterier.
Har du kliat dig i röven med samma näve som du pillat runt med köttet, låtit det legat framme några timmar innan du stoppat ner det, inte kylt ner det tillräckligt fort os.v. allt det påverkar.
|
|
|
2023-01-01, 22:48
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2019
|
Citat:
Ursprungligen postat av blåvitt
Med risk för att låta som Aryt, men du tycker alltså att snubben som sysslar med human trafficking och motiverar våldtäkt med "jag gillar att känna mig fri" är på rätt sida? Kommer man undan med vad som helst då så länge man försöker dissa Greta och ogillar PK?
|
Jag var mest förvånad över att folk som Andrew Tate fortfarande anses coola, då måste jag ju ställa följdfrågan;
Är fortfarande Dan Bilzerian cool? Jag minns när han var troligtvis vad Andrew Tate är just nu, men Bilzerian dog ju ut.
|
|
|
2023-01-02, 10:21
|
|
|
Kärvt maskulin
Reg.datum: Nov 2011
|
Citat:
|
Jag skriver ju "mer eller mindre" och kallar honom praktsvin.
Men ja, de lilla jag ser verkar han anti etablissemang och anti feminism vilket jag kan relatera till. Därav fiende till fiende. Jag kan se Islam som fiende till feminismen men det betyder inte att jag tycker om Islam, heller.
Och nej, man kommer inte undan med vad som helst, uppenbarligen får han påföljder. Och jag gillar inte karln. Tycker han verkar ytlig, töntig och mest ute efter att blidka sin narcissism eller i "bästa" fall bli känd för att tjäna pengar.
Men ta av dig ideologi-skygglapparna det börjar bli pinsamt när du ska dimpa ned med en sån här feltolkning, du verkar läsa in mycket som inte är skrivet och inte heller finns.
Du låter inte som Aryt. Du låter bara som en inbilsk kärring som fultolkar in sina hjärnspöken så fort hon inte går oemotsagd.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
|
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
|
|
|
2023-01-02, 12:04
|
|
|
Aspirerande apa
|
Vet inte hur mycket jag feltolkar. Du skriver att han verkar vara på "rätt sida". Eller hallucinerar jag det pga hjärnspöken? Om du inte vill stå för det så är det fine men då är det bättre att ta tillbaka än att kasta skit mot mig
Senast redigerad av blåvitt den 2023-01-02 klockan 12:06.
|
|
|
2023-01-02, 12:07
|
|
|
Skånsk
Reg.datum: Jan 2004
|
Citat:
Vet inte hur mycket jag feltolkar. Du skriver att han verkar vara på "rätt sida". Eller hallucinerar jag det pga hjärnspöken? Om du inte vill stå för det så är det fine men då är det bättre att ta tillbaka än att kasta skit mot mig 
|
"Men han är ju mer eller mindre på "rätt sida" om jag ser till mina egna åsikter, eller iaf min fiendes fiende."
Tycker meningen som helhet är rätt självförklarande.
|
|
|
2023-01-02, 12:17
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2015
|
Citat:
|
Realpolitik är väl inget nytt
|
|
2023-01-02, 12:25
|
|
|
Aspirerande apa
|
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus N
"Men han är ju mer eller mindre på "rätt sida" om jag ser till mina egna åsikter, eller iaf min fiendes fiende."
Tycker meningen som helhet är rätt självförklarande.
|
Det tycker jag med.
Själv hade jag nog tyckt att en person som Tate på grund av sina gärningar hamnar på fel sida, oavsett hur mycket jag hade hållit med honom i diverse politiska frågor (om nu så vore fallet). Det är helt enkelt en uppseendeväckande prioritering i mina ögon.
Senast redigerad av blåvitt den 2023-01-02 klockan 12:26.
|
|
|
2023-01-02, 12:26
|
|
|
Aspirerande apa
|
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn
Realpolitik är väl inget nytt
|
Vid rätt tillfälle här hade kunnat vara ett riktigt bra skämt, men i det här sammanhanget visar det bara att du inte förstår ordet "realpolitik".
|
|
|
2023-01-02, 12:48
|
|
|
Kärvt maskulin
Reg.datum: Nov 2011
|
Citat:
Det tycker jag med.
Själv hade jag nog tyckt att en person som Tate på grund av sina gärningar hamnar på fel sida, oavsett hur mycket jag hade hållit med honom i diverse politiska frågor (om nu så vore fallet). Det är helt enkelt en uppseendeväckande prioritering i mina ögon.
|
Kanske är jag som förväntar att lite väl mycket att läsas in till min fördel, också iofs. Hade nyligen skrivit i politiktråden tror jag det var om hur politisk "sida" verkar mer som att välja "sitt" fotbollslag än något sakligt.
Men som jag förklarat är Tate mer eller mindre "på rätt sida". På samma sätt kanske Mao och Stalin för dig är mer eller mindre "på rätt sida". Det är inte något sprudlande medhåll, direkt. Och tröttsamt att du då ska dra på största växel, och såklart håller jag då med honom om att övergrepp är okej och vad mer han nu sagt som jag inte ens visste.
Mitt citationstecken "rätt sida" är att jag ironiskt syftar på just ställningstagandet till sida A eller B som något jag tycker är dåligt men som folk gör väldigt mycket, och det är ett beteende jag kritiserat i flera trådar.
Men du drar direkt iväg till fultolkning i stil med "Hitler gillade också vatten" eller något.
Du kanske skulle vilja bli min spökskrivare? Ofta verkar du ju veta bättre vad som är min åsikt än vad jag gör.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
|
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
|
|
|
2023-01-02, 12:58
|
|
|
Aspirerande apa
|
Citat:
Ursprungligen postat av BelowAverage
Kanske är jag som förväntar att lite väl mycket att läsas in till min fördel, också iofs. Hade nyligen skrivit i politiktråden tror jag det var om hur politisk "sida" verkar mer som att välja "sitt" fotbollslag än något sakligt.
Men som jag förklarat är Tate mer eller mindre "på rätt sida". På samma sätt kanske Mao och Stalin för dig är mer eller mindre "på rätt sida". Det är inte något sprudlande medhåll, direkt. Och tröttsamt att du då ska dra på största växel, och såklart håller jag då med honom om att övergrepp är okej och vad mer han nu sagt som jag inte ens visste.
Mitt citationstecken "rätt sida" är att jag ironiskt syftar på just ställningstagandet till sida A eller B som något jag tycker är dåligt men som folk gör väldigt mycket, och det är ett beteende jag kritiserat i flera trådar.
Men du drar direkt iväg till fultolkning i stil med "Hitler gillade också vatten" eller något.
Du kanske skulle vilja bli min spökskrivare? Ofta verkar du ju veta bättre vad som är min åsikt än vad jag gör.
|
Jag skulle absolut inte säga att Stalin eller Mao är mer eller mindre på rätt sida. Inte ens inom citationstecken. Jag har heller inte ens insinuerat att du skulle tycka att övergrepp är okej, men jag har antagit att du tycker att hans anti-etablissemangs-åsikter väger tyngre på pluskontot än vad hans våldtäkter och människohandel gör på minuskontot. Det är iaf så jag förstår "mer eller mindre på 'rätt sida'. Jag blir alltså förvånad över hur du prioriterar, men jag utgår inte ifrån att du är för människohandel. Men om du inte kände tills hans track record så får jag såklart ändra antagandet.
Jag tycker du kastar sten i glashus. Du verka ju tycka att jag är en representant för etablissemanget (globalistisk liberal-konservatism med woke-värderingar när det inte stör tillväxten) och samtidigt antar du att jag gillar Stalin och Mao (revolutionära diktatorer). En surrealistisk biografi hade det blivit om du fick skriva min. Men kanske en bästsäljare?
|
|
|
2023-01-02, 13:16
|
|
|
Coach
Reg.datum: Oct 2010
|
Vad är det för fel på Tate?
|
2023-01-02, 13:18
|
|
|
Greppmongo
Reg.datum: Jan 2014
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson
|
Vadå? Tycker du inte hon är reko? Vad har hon gjort?
Senast redigerad av Lennix den 2023-01-02 klockan 13:19.
|
|
|
2023-01-02, 13:39
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2019
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson
|
Han har, likt Bilzerian, ingen haka. Men där Bilzerian lurade världen med ett praktfullt ansat skägg så lyser hakillusion med sin frånvaro hos tatte.
Och slutligen; en man som hela tiden upprepar att han är alpha är inte alpha, han är beta. Bara en betahanne kan vara haklös och bli ägd av en missbildad fjortis.
|
|
|
2023-01-02, 13:42
|
|
|
Coach
Reg.datum: Oct 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus
Han har, likt Bilzerian, ingen haka. Men där Bilzerian lurade världen med ett praktfullt ansat skägg så lyser hakillusion med sin frånvaro hos tatte.
Och slutligen; en man som hela tiden upprepar att han är alpha är inte alpha, han är beta. Bara en betahanne kan vara haklös och bli ägd av en missbildad fjortis.
|
Jag tycker han är ganska rolig att kolla på, har sett en hel del och vet inte om jag någonsin hört honom i sina egna ord kalla sig själv för alpha?
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:14.
|

|