Haha, nu är jag här och stalkar tack återigen för det fina du sade om mitt peppande. Tycker att ditt pass ser helt awesome ut, grymt starka triceps du har! Själv hatar jag dips just nu, haha, men hoppas på att deffa bort lite så att det blir lättare .
__________________ Följ mina tankar kring träningen i min journal. Instagram: rhulth
Haha, nu är jag här och stalkar tack återigen för det fina du sade om mitt peppande. Tycker att ditt pass ser helt awesome ut, grymt starka triceps du har! Själv hatar jag dips just nu, haha, men hoppas på att deffa bort lite så att det blir lättare .
Haha jo skulle inte säga stark men har iallafall lättare för pressen än för resten
Jo blir nog lättare då, det har ju mycket med utförandet att göra går själv inte hela vägen ner när jag kör dips för att bespara axlarna, speciellt när man kör dips för triceps aktivation och inte bröst träning
ja, dips är en sådan där övning när man lätt kan skada sig. Har haft ont i axlar efter djupa dips. Nu har jag inte ens testat i ställning på länge, inte seriöst i alla fall. Men det kommer väl någon gång.
__________________ Följ mina tankar kring träningen i min journal. Instagram: rhulth
min träningsresa de senaste åren har sett ut ungefär såhär. Inga massiva gainz precis men har tränat för välmåendet och såsom jag tycker det är roligt<br />
<br />
Bilderna är äldst till nyast och vikten går från: <br />
86kg --> 62kg---> 74kg (idag)<br/>