Synd med fail-repset i bänken senaste passet, men du har ju radat upp touffa pass på sistone. Kanske dax att köra en deload-vecka snart? Blir ju lätt att man går in i väggen om man kör tungt hela tiden.
Synd med fail-repset i bänken senaste passet, men du har ju radat upp touffa pass på sistone. Kanske dax att köra en deload-vecka snart? Blir ju lätt att man går in i väggen om man kör tungt hela tiden.
Du är nått på spåren där danny. Jag är dock jävligt dålig på sånt, älskar att köra tungt Men jag borde nog softa.. har du nå bra förslag hur man ska lägga upp det?
100*6
100*6
100*6
100*6
benpress
Lyckades hitta ett läge där knät kändes ok. Körde dock lätt.
3 set.
raka mark
120*6
140*3
120*6
liggande lårcurl
3 set
Problemet är helt enkelt att jag faller framåt som fan i botten hehe, får typ jobba upp allt med magen som det känns. Så min amatörmässiga analys säger att det rör sig om en för svag bål. Detta hindrar mig från att komma upp i skapliga vikter för benen orkar det är inget problem.
Jag har reviderat utförandet sen förut då jag filmade och tyckte jag höll för brett, då höll jag typ axelbrett, nu är det strax innanför. Armbågarna tittar väl ut lite under rörelsen men det tar fint i triceps.