Nja, men känns jävligt illa att jag tog 3 mer repetitioner på 80kg för 2 månader sen. Borde ta minst 3 reps mer än vad jag tog då vid det här laget.
Men sedan tror jag även att du kommer öka till ditt ursprung ganska så fort, lixom ist för att öka x per pass kanske du ökar 3x tills du har nått upp till ursprungsstyrkan, men det är bara en teori.
Sen har du minskat i vikt vilket även kan ha bidragit till styrkeförlusten antar jag!
Men sedan tror jag även att du kommer öka till ditt ursprung ganska så fort, lixom ist för att öka x per pass kanske du ökar 3x tills du har nått upp till ursprungsstyrkan, men det är bara en teori.
Sen har du minskat i vikt vilket även kan ha bidragit till styrkeförlusten antar jag!
Mjo, kanske. Ska nog köra på enbart 70kg nu ett tag tills jag nått 15 reps. Bra vikt att teknikträna på, sen blir det ju lite variation med högreps ett tag.
---
Skulle kört axlar och triceps idag efter idrotten men var för trött. Sjukt jobbigt med 60+reps med lätta vikter och statiska övningar.
Körde mer set men kommer inte ihåg, på 75kg klarade jag första repetitionen utan pass men är osäker på om jag fick hjälp på andra. Skriver att jag bara klarade en iaf, var ingen tung vikt direkt så lär bli mer snart.
Blev ingen träning fre-lör-sön. På fredagen orkade jag inte, på lördagen råkade jag fastna vid bfbc2 och i Söndags hade jag inte skjuts.
Här är en film jag gjorde lite snabbt i lördags btw, inget speciellt direkt då det bara är från 4 random rundor, lär göra bättre montage senare.
Musikvalet var inte mitt utan var tvungen att byta till skiten.