2014-01-24, 23:23
|
|
Ge mig en igloo
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Det är väl ingen som missar att man ska bli kär?
|
Det var kanske mer "note to self". Avslutat m killen jag dejtat nu. Fyyy fan vad det suger, spydde efteråt. Behövde göras dock.
|
|
|
2014-01-24, 23:24
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Det var nog rätt.
|
|
|
2014-01-24, 23:25
|
|
Ölkonnässör
Reg.datum: Feb 2004
|
Oj, om man faktiskt spyr, och inte bara känner för det, så är man rätt engagerad i det.
2014-01-24, 23:28
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Det var nog rätt.
|
Jo.
Citat:
Ursprungligen postat av Mental
Oj, om man faktiskt spyr, och inte bara känner för det, så är man rätt engagerad i det.
|
Är för nollad för att fatta? Det var jobbigt iaf, men samtidigt rätt. Fan, skulle ge mkt för att kunna bli kär.
|
|
|
2014-01-24, 23:42
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
Ja, men inte avsett att vara elak, bara undrande. Skuggan är ett riktigt kap, vill inte vara singel, men är singel. Thats wierd.
|
Medhåll. Skulle gärna dejta den snubben.
|
2014-01-25, 03:28
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Är för nollad för att fatta? Det var jobbigt iaf, men samtidigt rätt. Fan, skulle ge mkt för att kunna bli kär.
|
Ledsen att höra om uppbrottet. Men kanske du också ska satsa på högre kvalitet på män? Som jag sett satsar du på nyskilda män med barn, varför inte en 30+are som har lekt färdigt, har en bra förutsättning till karriär (HR var arbetslös om jag minns rätt?), men samtidigt inte haft fru/barn i några år?
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2014-01-25, 09:55
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
Ledsen att höra om uppbrottet. Men kanske du också ska satsa på högre kvalitet på män? Som jag sett satsar du på nyskilda män med barn, varför inte en 30+are som har lekt färdigt, har en bra förutsättning till karriär (HR var arbetslös om jag minns rätt?), men samtidigt inte haft fru/barn i några år?
|
I min värld; livserfarenhet = högre "värde". Det syftar inte till ålder, utan en slags mognad som är attraktiv. Att bli mer närvarande o kärleksfull av stora kriser, istället för rädd o bitter, är tilltalande för mig. Att ha barn o ta väl hand om dem är också attraktivt o plus på så sätt. Hr hade en mkt bra karriär, vet inte vad du fått arbetslös från? Dessutom intresse han brinner för o tjänar på.
Däremot håller jag med om nyskild, inget plus.
Hursomhelst trillar sms:en in o illamåendet sitter som en smäck. Beslutet har varit tydligt för mig en tid, han sa att han förstått att det var något. Går väl inte att än vara tydlig/vänlig. Men sånt här sätter sig verkligen på mig, o orken/mod att dejta igen. Det är som det är.
|
|
|
2014-01-25, 10:13
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Ledsen att du behöver må dåligt för det och framtida "äventyr" men du visste nog bäst.
Vilka sorts känslor/framtida problem är det som uppstår?
|
|
|
2014-01-25, 10:27
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS
Ledsen att du behöver må dåligt för det och framtida "äventyr" men du visste nog bäst.
Vilka sorts känslor/framtida problem är det som uppstår?
|
Skuldkänslor, dåligt samvete, ledsen att jag inte bara kan "nöja mig" när någon annan trivs, att det man känner/tycker kan påverka någon annan. Att själv bli lämnad/sårad är mkt enklare på något sätt. Då är det ju som det är. Är man den som lämnar så är det ju jag som är den orättvisa/elaka/osv. Vill vara bra för folk, är väl inte så konstigt eg.
|
|
|
2014-01-25, 10:30
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Det var kanske mer "note to self". Avslutat m killen jag dejtat nu. Fyyy fan vad det suger, spydde efteråt. Behövde göras dock.
|
Ja det brukar aldrig vara lätt att göra slut, men att dra ut på det mår man heller inte bra av. Känns som rätt val då det verkar ha saknats en del viktiga saker.
|
|
|
2014-01-25, 10:31
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Förslag på var man kan träffa nya intressant personer i en rätt lite stad? Nätet är dött, utelivet lockar inte, danskursen ser ut att bli inställd och gymmet gillar jag för mycket
|
|
|
2014-01-25, 10:41
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Ursprungligen postat av doh
Ja det brukar aldrig vara lätt att göra slut, men att dra ut på det mår man heller inte bra av. Känns som rätt val då det verkar ha saknats en del viktiga saker.
|
Han håller inte med, men det ändrar ju inte saken.
Citat:
Ursprungligen postat av doh
Förslag på var man kan träffa nya intressant personer i en rätt lite stad? Nätet är dött, utelivet lockar inte, danskursen ser ut att bli inställd och gymmet gillar jag för mycket 
|
Menar du Falun? Flörta i biblioteket? Testa andra gym, finns väl sådana m fikavd där du kan bjuda ngn på en banan..:P Byt nät?
|
|
|
2014-01-25, 10:52
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Skuldkänslor, dåligt samvete, ledsen att jag inte bara kan "nöja mig" när någon annan trivs, att det man känner/tycker kan påverka någon annan. Att själv bli lämnad/sårad är mkt enklare på något sätt. Då är det ju som det är. Är man den som lämnar så är det ju jag som är den orättvisa/elaka/osv. Vill vara bra för folk, är väl inte så konstigt eg.
|
Amä vafan vadå nöja sig. Aldrig. Verkar ju som du kände direkt att det var något som saknades (skrattet tex). Klart att det initialt överskuggas av pirr i bäret osv men jag tror du gjorde rätt. Orka nöja sig!
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2014-01-25, 11:13
|
|
Ge mig en igloo
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce
Amä vafan vadå nöja sig. Aldrig. Verkar ju som du kände direkt att det var något som saknades (skrattet tex). Klart att det initialt överskuggas av pirr i bäret osv men jag tror du gjorde rätt. Orka nöja sig!
|
Jo. Men var 5 år sedan jag var kär, vafan liksom.. Dock älskar jag ju P. Så det är väl en slags vänskapsförälskelse där. Sen har jag tjejkompisar jag älskar, men P o jag är ju lite i samma sits samt nära geografiskt, "försvinner" han får jag ta det men ska inte klaga. För det har varit fantastiskt att känna den kontakten. Har fina relationer överlag.
|
|
|
2014-01-25, 11:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Varför skulle P försvinna?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:57.
|

|